He found me ...

441 19 0
                                    

L O U I S


Znova v klietke, znova nahý. Takto to chodí stále. Som hladný a smädný. On mi nedáva jedlo, ani pitie. Možno za deň jeden pohár, ale jesť len raz do týždňa.


Mám stiahnutý žalúdok, bolí ma, a aj ked' som hladný, nevládzem kvôli tomu jesť.


Kedysi som veril, že pre mňa niekto príde. Ale to sa zmenilo. Som tu už dva mesiace, a nikomu nechýbam.


"Vstávaj !" kopol do klietky a ja som sa hned' zobudil. Choval som sa už ako mača. Nevinné, plaché, malé.


Odhodil klietku a ja som sa posadil. Čakal som, čo mi rozkáže. "Vystrč mi zadoček." zašepkal mi slizko do ucha a mne nezostávalo nič iné, ako ho poslúchnuť. Modrín a zlomením som mal už dosť, a tiež aj krvi som stratil dosť.


Hlavu som si položil na zem a mal na neho vystrčený zadok. Z oka sa mi spustila slza. Nechcel som, aby to videl, lebo by ma zbil.


Pleskol ma po zadku najskôr s rukami, potom s opaskom. Zatínal som zuby. Bolelo to. Tak moc.


Potom nič, a to ma robilo bojázlivejším ešte viac. Zrazu som len ucítil jeho ruku vo mne. Zakričal som od bolesti, že to museli počuť až na ulicu, čo on nechcel.


Kopol ma do brucha. Kašľal som na to, rozplakal som sa. "Nebud' baba, Tomlinson !!" zareval. "Vstávaj ! A ešte raz zakričíš od bolesti, strčím do teba prvú vec, čo uvidím, a to ťa bude bolieť." povedal a ja som sa znovu postavil. Cítil som, ako po mojich stehnách niečo tečie.


Nenápadne som si do toho dal ruku, aby som zistil, čo to je. Bola to krv. Krvácal som - znova. Ale toto mi nikdy nespravil.


Znova do mňa strčil ruku. Bolelo to, nemohol som to už vydržať. Neviem tú bolesť k ničomu prirovnať. Nebol som pripravený, to do mňa mohol vojsť s jeho dĺžkou, a nebolelo by to až tak.


Prstil ma a ja som mal silno zavreté oči, zaťaté zuby, no slzy som nevedel zadržať. Plakal som, no jemu to bolo jedno.


Vystrčil zo mňa ruku a dal mi tam jeho dĺžku. Okamžite sa rozpohyboval. Bolesť neustupovala, práva naopak.


Ani som sa nemohol spraviť, čo ma bolelo tiež. Nakoniec za začal robiť pred mojimi ústami. Nič som nepil a nejedol, bola to asi jediná možnosť sa ...


Spravil sa mi do úst. Všetko som zhltol a ešte aj vylízal. Niekto v tedy zaklopal. "Š*etka." zasmial sa a nezabudol mi skočiť na chrbát. Bol preč, mal som možnosť sa spraviť aj ja. O chvíľu som bol a unavene s bolesťami som sa schúlil do klbka.


"Psst !" počul som hlas. Zdvihol som hlavu. Bol tam kučeraví chlapec. Mal vystrašený výraz a ... prišiel ma zachrániť ?!


"Pod' ! Kým tu nie je Zayn !" povedal a podal mi ruku. Mykol som sa. Chcel som odísť. Tak moc som chcel ísť preč, no zároveň nie. Bál som sa. "Pod', no tak !" povedal a prišiel ku mne bližšie.

"Harry fucked me." "It just kinda happend..."Onde histórias criam vida. Descubra agora