חלק 42 (ואחרוןן!)

645 33 19
                                    


אחרי תקופה לא קצרה הגענו לסיום סיפור האהבה של מיאה ורוי!!
אני בשוק כמוכם ומקווה שתהנו ותאהבו את הפרק האחרון♡♡

-אפילוג-
כעבור עשר שנים:
"אבא אתה מושך אותו חזק מדיי!" אביגייל צועקת ומחזיקה בחוזקה את החוט של העפיפון.
לפני תשע שנים אני ורוי התחתנו בחתונה מול הים. היה מדהים. עברנו לגור ביחד בבוסטון בדירה מהממת שאני עיצבתי. אני עובדת בעיצוב פנים ורוי חזר לעשות את הדבר האהוב עליו, לשחק פוטבול, כרגע הוא כבר מאמן של קבוצה נבחרת, ואני כל כך גאה בו.
אחרי שנתיים מהחתונה גיליתי שאני בהריון ברפאל. הבן שלנו. ילד שלא עשה לי חיים קלים שיצא מהגוף שלי בצעקות שלא ידעתי שיכולות יצאת ממני. אבל אי אפשר להגיד שהוא היחד הכי יפייפה שראיתי, עם העיניים של אבא שלו.
הוא ואני צוות לעניין נגד אביגייל ורוי שתמיד הם זוג עם רעיונות משוגעים.
ואומנם רפאל דומה ביופי לאביו יש לו את האופי שלי וכך גם עם אביגייל, היא דומה לי עם האופי של רוי.
המשאלות שלי ושל רוי התגשמו, שלי בזה שאני אמא לשתי הילדים הכי יפים ומושלמים בעולם ורוי בזה שנולד לנו בן ראשון ולבת השנייה קוראים אביגייל. ורפאל בהחלט דואג לאביגייל כל כך. וזה מדהים בעיניי. מזכיר לי אותי ואת שון. ואם כבר הזכרנו אותו הוא יתחתן חצי שנה אחרינו עם בחורה מהממת בשם איזבל.
ההורים שלי עדיין גרים באותו המקום ונהנים מהפנסיה שלהם, כמובן שכל כמה שעות הם מתקשרים לשאול לשלומנו וכדי לדבר ולראות את הנכדים האהובים שלהם שהם ממלאים באהבה אין סופית.
"תיראי אותי אמא!" רפאל צועק ואני מנופפת לו בחיוך והוא ממשיך להעיף את העפיפון הירוק שלו
"אמא תגידי לאבא" אביגייל רצה אליי ואני מנשקת את לחייה האדמדמות מהשמש
"מה הוא עשה הפעם?" אני שואלת ומושיטה לה את הבקבוק מים שלה שלא תתייבש "הוא לא נותן לי את העפיפון" היא אומרת בקול קטן שגורם לי לרצות לאכול אותה. היא לוקחת את הבקבוק ולוגמת
"בואי נקח את העפיפון שלך" אני קמה מהכיסא המתקפל והולכת ביחד עם אביגייל לרוי "אבא" אני קוראת בקול רם
"תחזיר לאביגייל מיד את העפיפון. מה אתה ילד קטן?!" אני אומרת את המשפט האחרון בשקט ובתקיפות ועכשיו הדרך קורצת אליו מבלי שאביגייל תראה
"אוףף" הוא קורא ונותן לאביגייל את העפיפון בחזרה, היא לוקחת אותו מיד ורצה אל רפאל.
"אישה שלי" רוי מחבק אותי מאחורי הגב
"מממ..." אני מתענגת על מגעו
"נרדים את הילדים מוקדם היום?" הוא מנשק את אוזני "מממ..." אני עונה לו בלי מילים "אני אוהב אותך כל כך" הוא מנשק אותי בפה ורפאל ואביגייל צועקים לנו "אייוו!!" מרחוק. "גם אני אוהבת אותך." אני לוחשת לו ומנשקת אותו נשיקה קטנה ולוקחת צעד קטן אחורה כדי לראות את כולו, והוא היה ניראה בדיוק אותו הדבר כמו ביום הראשון שנפגשנו. מושלם.

הסוף.

היי חברים עם כמה שאני מקווה שאהבתם אני יודעת שזה לא הסיום שציפיתם לו אבל לצערי העדפתי לסיים פה היום את הספר במקום למשוך אותכם איתי בתקופת המבחנים ): מקווה שאהבתם את הסיפור של רוי ומיאה כמוני♡♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

-הסוף הוא איתך-  Where stories live. Discover now