*Patrick*
"Thomas, nemyslíš, že už stačilo? Baby ešte ani neprišli a ty si už nachlastaný. Vieš čo to bude?" dohováram mu, opretému o barový stôl a tak trochu sa cítim ako jeho 'najlepšia kamarátka'. Bože, chytám tie Jennine chvíľky rozumu.
Vtom ich uvidím. "Pozri, už idú." drgnem do Thomasa, ktorý sa pomaly otočí. Vidím, ako zostane civieť na Amandu, oblečenú v obtiahnutých bielych šatoch. "Utri si slinu." zasmejem sa, no úsmev mi schladne, keď zaostrím na Jennu. Krásna ako vždy, aj v čiernych džínsoch a voľnom tirku.
"Čaute chlapci," pozdraví nás Amanda s úsmevom. Prekvapene nadvihnem obočie a spýtavo pozriem na Jennu. Gestikuláciou mi naznačí, že Amanda už má vypité. Usmejem sa. "Kde ste sa zdržali? Už sme si mysleli, že ani neprídete." poviem, uvoľňujúc miesto pri Thomasovi, kam si sadne Amanda.
"Tak trochu problém s výberom šiat." pokrčí Jenna plecami a prevráti očami. Ona zrejme ten problém nemala. "Ale vybrali ste naozaj dobre..." neodpustí si poznámku Thomas, ktorý zrazu znie až príliš triezvo. Obe sa usmejú a posadia sa k nám za bar. "Dve mojitá, prosím." povie Jenna čašníkovi, ktorý prikývne a začne miešať. "Nejdeme si zatancovať?" navrhne po chvíli. "Bolo by neslušné odmietnuť." uškrniem sa a vezmem ju za ruku.
***
"No, ja mám na dnes dosť... pôjdem asi domov. Ideš tiež?" prehluší Jenna hudbu. S nevôľou sa od nej odlepím. "Hej, hej." poviem a obaja sa pretlačíme cez dav až k baru. Porozhliadam sa po Tomasovi a Amande. Nikde ich nevidím. Sám pre seba sa usmejem. Niekto si dnes večer užije.
"Ďakujem za skvelé drinky," žmurkne Jenna na čašníka. Mám pocit, že má naozaj dosť. "No poď, ty. Zajtra nás čaká veľký deň." poviem a vezmem jej kabelku. Je to asi prvýkrát, čo sa starám ja o ňu, nie ona o mňa. Ale sľúbil som jej, že zajtra vydám zo seba to najlepšie a tak musím mať čistú hlavu. Aj tak mi tie štyri poháriky stačili. Pretlačíme sa von z klubu a prehodím si ruku cez Jennine plecia. Je to dobrý pocit, keď nenamieta. Škoda, že je to len v dôsledku alkoholu.
"Vypadni! Vypadni, vypadni! Mala som pravdu, si len obyčajný čurák! Idiot! Hajzel!" začujem krik neďaleko od nás. Zamračím sa a pustím Jennu, zvedavosť mi nedá. Opatrne nakuknem do bočnej uličky a uvidím - Thomasa. Nie samého, vidím tam aj nejakú ženskú a... Amandu.
"A ja som myslela, že môžeš byť dobrý... že som mala len zbytočné predsudky... ale teraz si sa vyfarbil!" to kričí Amanda. "Ale Am..."
"Sklapni! Hajzel!" rozbehne sa preč, nechávajúc tam Thomasa s neznámou samotného. Skryjem sa znova za roh, nechápajúc situáciu. Nakoniec len sám pre seba pokrčím plecami. Neviem, čo sa tam udialo, ale radšej to budem riešiť až zajtra...
***
Je tu. Vidím ju v hľadisku, bledú, s kruhami pod očami. Uškrniem sa. Vyzerá to tak, že nie je zvyknutá na nepríjemný pocit po vyprchaní alkoholu. Všimne si môj pohľad a jemne mi kývne hlavou. Na pozdrav jej kývnem hokejkou a potom sa usadím na striedačke. Tentoraz som v druhej línii spolu s Thomasom a tak sledujem prvý útok ako sa rozkorčulováva.
Súperi boli na ľade ešte skôr než my a vyzerajú mať výbornú kondičku. Vidieť to na spôsobe akým korčulujú a strielajú na bránku. Taktiež ich bránkar vyzerá byť schopný, chytí takmer každú strelu. A niektoré sú naozaj zákerné. To bude dnes boj. A zrovna, keď majú prísť 'hľadači talentov'. Nervózne sa pomrvím a pokúsim sa vyčistiť si hlavu. Sústreď sa najmä na hru, Pat...
"Nejde nám to až tak zle, či?" zaškerím sa na Jennu, keď nás príde cez prestávku medzi tretinami navštíviť do šatne. "Nieee, kdežeeee." vráti mi s poriadnou dávkou irónie. Aspoň sa jej bledá tvár rozžiari úsmevom. "No bóže... 5:1 nie je taký hrozný stav..." pokrčím plecami. "Nie... len prídete o potrebné body. Pohodááá." prekríži si ruky na hrudi a snaží sa vyzerať naštvane, no trhá jej kútikmi úst.
"Ale šak môžeš byť na mňa hrdá, dal som jediný gól." poviem pyšne. Bola to síce náhoda, ale aj to sa počíta. "Veď som, veď som." zasmeje sa. "Paaat, nebaľ juuu." ozve sa Reylly neďaleko mňa a na to sa polovica šatne rozrehoce.
"Ja nemôžem za to, že ty to nedokážeš... tak nezáviď." odvrknem mu, za čo ma Jenn počastuje zamračeným pohľadom. "Nenamýšľaj si, Wayland." povie, na čo chalani zaujúkajú. "Tá ťa zotrela." zasmeje sa Tomas, utierajúc si slzy smiechu. "Ďakujem, brácho. Naozaj mi pomáhaš." prevrátim očami ale usmejem sa.
Pozriem na Jennu, ktorá sa tiež usmieva, čo znamená, že tie slová mi nemali ublížiť, len ma schladiť. Vtom sa šatňou rozlahne trúbenie sirény, signalizujúcej koniec prestávky. Všetci sa mrmlajúc začneme stavať na odchod. Samozrejme, ja s Jennou ideme až na konci tejto 'kavalérie'.
"Si v poriadku?" spýtam sa jej. Nechápavo na mňa pozrie. "Veď vieš... včera si to trochu prehnala. A nevyzeráš zrovna najlepšie." pokrčím plecami. "Ani sa najlepšie necítim. Treští mi hlava a svet sa trochu točí... myslím, že táto 'zábava' kolom alkoholu nie je pre mňa. Teraz sa naozaj nebavím." pretrie si spánky na dosvedčenie svojich slov.
Zasmejem sa. "Je tu niečo vtipné?" nadvihne obočie. "Ja len... že včera, keď si na celé mesto spievala na na na hey hey goodbye tak si sa bavila náramne." rypnem do nej. "Čože som robila?? Na to si nespomínam." vypleští na mňa svoje hnedé oči. "Úplne vážne... vyrukovala si to akoby si bola na finálovom zápase play-off, kde vyhral tvoj milovaný tím. Hanbil som sa ako pes." poviem vážne, ale pri pohľade na jej vydesený výraz vybuchnem smiechom.
"Pat, že si zo mňa strielaš?" uisťuje sa. "Samozrejme." žmurknem na ňu, čo ju zrejme veľmi nepresvedčí. "Pat..."
"Prepáč, už musím ísť." plesnem jej hokejkou po zadku aby bola ticho a presuniem sa na striedačku s prihlúplym úsmevom. Je fajn, raz za čas si z nej uťahovať...
***
Po 'krásnej' prehre 6:2 sa s chalanmi pomaly trúsime do šatní. V tichosti sa osprchujeme, prezlečieme a v pochmúrnej nálade začneme odchádzať domov. Samozrejme, ako vždy zostanem v šatni posledný. Zbalím si veci a keď sa konečne vytrepem von, uvidím Jennu ako sa rozpráva s dvoma mužmi v oblekoch.
Vyzerajú dôležito a mne hneď dopne, že sú to tí spomínaní scouti. Jenna si ma všimne a jemne sa usmeje. Obaja muži sa vzápätí pozrú mojim smerom a ja zblednem. Kývnem im na pozdrav, no oni mi už nevenujú viac pozornosti a znova sa rozprávajú s Jennou. Ale keď sa s ňou bavia... musí to znamenať že niekto upútal ich pozornosť.
Pousmejem sa v márnej nádeji, že som to bol práve ja. Keď nad tým ale uvažujem... dnes som skóroval a celkom mi to išlo. Vyznie to sebecky, ale vydal som zo všetkých asi najlepší výkon. Teda aspoň pre dnešok. Jenna môže byť na mňa hrdá. A myslím, že aj bude, keď zrovna o mňa prejavia záujem...
Ciao!
Som tu, zas a znova, tentoraz tesne pred zápasom :D
Ale stíham! :D
Som jediná, čo je taká natešená z dneška? :D
Moje prosby boli vyslyšané a dement Kopecký nebude hrať! Wohouuuu :333
Už len aby chalani hrali od začiatku, nie len od tretej tretiny a výhru máme v kapse...
Lenže keby bolo keby...
Končím...
So...
Enjoy and love hockey ♥♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Up to the stars
Diversos*Najnádhernejší pocit zo všetkých je, keď sa tenké ostrie korčule kĺže po hladkom ľade a zanecháva za sebou takmer neviditeľnú ryhu. Keď sa vám príjemný chlad zarýva až do kostí a núti vaše líca zrumenieť. Keď sa vôkol vás vznáša vôňa ľadu a vy na m...