12. Únos

114 14 0
                                    



Taehyung s povzdychem zavřel dveře do ložnice. Cítil se více vyčerpaný, než když se narodil Jiyoo a to měl kolikrát pocit, že usne ve stoje. Celá situace nevypadala dobře.

,,Tae?" omega se otočila za hlasem. Jungkook byl již převlečen a čekal na něj u postele s pozvednutým obočím. Musel se nad tím gestem pousmát.

,,Už jdu." Přešel ke skříni, ze které vytáhl oblečení na spaní a s ním se vydal do koupelny. Ke své alfě se připojil o deset minut později.

,,Myslíš si, že dojde k dalšímu bojování?" zeptal se, když ulehali do peřin. Alfa se na chvíli zamračila.

,,To ti nedokážu říct Tae. Je to možné, pokud s nimi nebude řeč. A já si myslím, že nebude." Smutný nádech v pachu okamžitě ucítil a přitáhl si druha do náruče.

,,Neboj se Tae, udělám, co budu moct."

,,Nejsi na to sám. Jsem velící omega. Budu stát při tobě." V dlaních sevřel černé tričko.

,,Už tě něco napadlo?" Taehyung se nechtěl tolik vyptávat. Ale přes velkou únavu se mu spát nechtělo. Seongja v jeho nitru stále spala. Jungkook jej pevněji sevřel.

,,Něco mě napadlo. Ale ještě si to musím promyslet. Neboj se, vše vyřešíme zítra. Čím dřív, tím líp."

,,Dobře." Tae se přitulil k teplému krku a nasál vůni, kterou miloval. Téměř okamžitě se uvolnil. Jako by alfa tušila, že je moc napjatý a sama od sebe uvolnila silnější vůni.

,,Pokus se usnout. Zítra budeme v zasedací síni nejspíš déle." Sklonil se a spojil jejich rty v malém polibku.

,,Dobrou noc Kookie." Hlesl tiše, zavrtal se do velké hrudi a během chvíle usnul.

xXx

Netušil, jak dlouho spal ale jeho oči se doširoka otevřely. Něco jej probudilo. Alfa zhluboka oddechovala a krátký pohled do okna mu prozradil, že je stále hluboká noc. Co jej mohlo vzbudit? V tu samou chvíli mu hrudí projel ostrý pocit nervozity. Byla to Seongja. Vlčice se v noci probudila ze svého spánku a něco se jí nezdálo. Tae se pomalu a tiše vymanil z teplé náruče a postel opustil. Protáhl se, aby se probudil a prošel ložnici skrz na skrz. Ale nenašel nic, co by tuto reakci způsobilo. Nechápavě zůstal stát uprostřed místnosti. Mohlo by jít o normální reakci po probuzení? Koneckonců vlčice takovou akci provedla poprvé. Možná byla zmatená, protože jí hodně uniklo. Ale to nedávalo smysl. Měla k Taeho myšlenkám přístup. Do těla mu znova vyslala stejný signál a omega se zamračila. Něco se skutečně děje. A pak v něm zatrnulo. No samozřejmě! Když nejde o něj a jeho druha musí jít o syna! Otočil se na patě a vyrazil ke dveřím spojujících jejich ložnici a pokoj Jiyoo. Otevřel dveře a otevřel pusu, aby na syna zavolal, když jej zpoza dveří popadly ruce. Jedna se mu obtočila okolo krku a druhá kolem hrudníku. Začal sebou mrskat a ruce jej vyzvedly do vzduchu. Podle síly muselo jít o alfu. Dvakrát se otočil, než byl vyhozen otevřeným oknem z budovy. Za letu se proměnil a za poletujících cárů prádla na spaní dopadl na nohy. Pád jej zlehka zabolel, protože vypadl ze třetího patra a jeho jizvy byly stále čerstvé, ale nešlo o nic, co by nezvládl. Seongja mu v hlavě rozsvítila varovné signály. Rozhodl se svou alfu probudit. Zvedl hlavu, aby zavyl.

,,To bych ti nedoporučoval, pokud jej nechceš vidět rozdrceného v zubech." Zákeřný hlas mu zvuk zatrhl v hrdle. Otočil hlavu za sebe, aby uviděl čtyři neznámé vlky. Jeden z nich v zubech třímal malou bíločernou alfu. Vyděšené oči jej tiše pozorovaly. Alfa, jež jej držela v zubech měla tlamu do krve poškrábanou. Jiyoo se musel bránit zuby drápy, než jej dostali. Ale proč nikdo neslyšel zvuky zápasu? A mnohem důležitější otázka je...

,,Jak jste se dostali až do středu střeženého teritoria?!" vyštěkl vztekle. Vlci se hromadně rozesmáli, jako by řekl hodně dobrý vtip.

,,Kdo si myslíš, že jsme omego? Jsme noční stíny. Ani ta vaše smečka tichých lovců se nám nevyrovná. Proklouznout sem skrz díry mezi hlídkami bylo až moc jednoduché." Šedá alfa po boku té, jež věznila Jiyoo si jej pobaveně prohlížela. Omega zvedla obočí. On existuje někdo lepší, než je Yoongi? Stiskl zuby k sobě. Měli problém. Hodně velký problém.

,,Co chcete?" zeptal se opatrně. Snažil se najít způsob, jak zalarmovat smečku. Jeho nápady však šly k ledu, když se před ním vynořilo dalších deset vlků. Pomalu jej obklíčili.

,,To je prosté. Co chceme je, aby jsi šel s námi Kime Taehyungu. Pojď s námi v klidu a tichu, nebo sleduj, jak tvoje vlče pozřeme k večeři." Srst se omeze naježila při těch slovech.

,,Nechte jej jít! S celou situací nemá nic společného!" zvolal s nádechem paniky. Alfy se na něj podívaly prázdným pohledem.

,,Ale ano. S celou situací má hodně společného. Kdyby plány našeho předchozího vůdce vyšly, jak měly, tohle klubko chlupů by se nenarodilo."

,,Ale to nedává smysl!"

,,Ticho!" alfy do vzduchu vypustily jejich spojenou vůni a Tae se nechutí otřepal. Příliš mnoho dominantního pachu na něj útočilo ze všech směrů. Seongja se pod tím náporem přikrčila. A omega věděla, že se z tohohle nedostane. Ne když je Jiyoo držen jako zajatec.

,,Nemáš na výběr. Dávám ti pět vteřin, než tohohle malého zmetka zabiji! Pět! Čtyři...!"

,,Dobře! Půjdu s vámi." Taehyung svěsil hlavu. Nemá šanci. Pokud se o cokoli pokusí, o syna přijde. Proč jen syna nevzali na noc k sobě? Změnil by se nějak výsledek dnešní noci? Do zadní nohy jej kousla beta, aby jej přinutila k chůzi. S posledním pohledem na sídlo smečky se vydal za vedoucí čtveřicí alf. Obklopen ostatními vlky procházel svým teritoriem, které bylo až moc klidné. Důvod zjistil, jakmile došli ke hranicím. Místo, kudy vlci prošli bylo poseto mrtvými těly hlídajících vlků. Poznával je. Oddíl generála Seojoona právě ztratil šest šikovných členů. Se staženýma ušima kolem těl prošel, když jej něco napadlo. Posadil se a začal se rychle drbat za uchem. Během dvou vteřin, kdy se stihl posadit vedle malé kaluže krve, poškrábat se a být znova popohnán k chůzi drápem pod sebou v zemi vyryl písmeno J. Jeho gesta si nikdo nevšiml. S mírným úšklebkem teritorium opustil. Jeho mysl se teď musela soustředit na jediné. Udržet syna naživu. Protože to on byl nadějí na budoucnost.




Krásný večer vlčata moje!

Máte svolení se do mě v komentářích pustit, protože tahle kapitola bude možná na týden poslední, kterou dostanete :-D Celý příští týden pracuji od rána do večera. Domů budu propuštěna dřív, pokud nebude klientela a to nevím, co se bude dít. Užívejte dílku!

Vaše Tetsu-chan

Catch me if you dareKde žijí příběhy. Začni objevovat