V zasedací místnosti bylo ticho. Velký stůl obývali všichni generálové, bývalý velitel Jeon, Lisa s Hoseokem, Jimin a velící dvojice. Ticho vládnoucí v místnosti bylo kvůli listině, kterou Taehyung na stůl předložil. Každý si listinu vzal do ruky a celý text přečetl, načež jej předal další osobě. Toho rána se alfa šíleně rozčílila, když zjistila, že se omega v noci vydala za posledním zajatcem, který byl nalezen usmrcen s očima doširoka rozšířenýma hrůzou. Došlo k malé rozepři, přičemž se omega bránila, že si nepamatuje žádný výlet mimo ložnici. Odpověď dostala od své vlčice. Seongja byla v hlubokém spánku. A Taehyung pochopil, že to byla ona, kdo v noci převzal kontrolu. Přesně, jak řekla, tak udělala. Ale vypadalo to, že to, co udělala v noci ji nesmírně vyčerpalo. Jungkook nevěřícně kroutil hlavou a pohrozil svému druhovi svázáním provazy, aby nedostal jednoho dne srdeční zástavu. A tímhle byla hádka u konce. Nikdo nemohl říct, že akt nepřinesl ovoce. Papír byl popsán Taeho rukopisem a obsah obsahoval přesně to, co potřebovali.
,,Ty jsi vážně neuvěřitelný." Jimin koukal jako vyjevený na text na stole.
,,Taky to už nikdy bez mého vědomí neudělá." Zavrčela alfa v čele stolu. Tae se zamračil ale nic neřekl. Kibum nakonec ticho přerušil.
,,Takže máme jméno smečky, velikost jejich teritoria, jméno jejich velitele, jejich plány, a dokonce motiv pro zákeřný útok. Chybí nám něco?"
,,Myslím, že ne." Seojoon spokojeně přikyvoval. A nebyl sám. Všichni si oddechli. Konečně se měli čeho chytit. Útok všechny zasáhl až do morku kostí. Hlavně, protože jejich velící omega o vlas unikla hrobníkovi z lopaty.
,,Smečka nočního stínu obývá většinu Japonska." Ujal se slova Jeon starší.
,,Podařilo se mi tam přiletět na pár dní a hlídky byly i na letišti. Celý stát je prakticky okupovaný touhle smečkou. Ale dvacet let zpátky to byla pouze malá smečka s malým teritoriem. Rozšířili se až s příchodem předchozího velitele a co vím, tak zabírali teritoria krvelačně a bez milosti. Spousta vlků nakonec podlehla a přidala se k nim. To proto je teď tak rozsáhlá." Taemin podezíravě přivřel oči.
,,A tím velitelem byl....?"
,,Jiang." Jungkook protočil oči.
,,Bezvadný a jsme zase u něj. To nám ten magor nedá pokoj ani po smrti?" vrčel vztekle, ruka svírajíc Taeho v pevném stisku. Jeon starší si povzdychl.
,,Nikoho z nás to nenapadlo. Můj bratr se objevil se zdivočelými, a tak jsme si usmysleli, že zůstal sám a zdivočelé dal dohromady, aby se nás zbavil. Ale že ze státu odletěl a uzurpoval si pro sebe smečku v jiném státě nenapadlo nikoho. Kdo ví, co by s tou smečkou udělal, kdyby se jeho plány podařily."
,,Teď smečku ovládá Eoduun. Podle poznámek z listiny se jedná o jeho syna, a tudíž následovníka smečky. A ten dokončuje, co jeho otec nedokázal."
,,To není možné." Přerušil debatu Taehyung a všichni se na něj podívali.
,,Proč ne Tae?" Jungkook jej propaloval planoucíma očima. Omega se na chvíli zamračila a po chvíli přelétla přítomné očima.
,,Nejde mi do hlavy, jak může být Jiangův syn. Pamatuji si střípky z té noci útoku. Na vlka to byla příliš velká bestie. Byl dvakrát větší než Jungkook!"
,,To je možné díky tomuhle." Jeon starší si sáhl do kapsy košile a na stůl položil podlouhlou červenou tabletku.
,,Co je to?" Minho pilulku sledoval s velkým zájmem. Alfa si zhluboka povzdychla.
,,Tohle je důvod, proč jsem tady byl tak rychle po zkontaktování se s vámi. Byl jsem na cestě sem abychom tuhle věc prodiskutovali. Jde o závažný problém, který se čím dám více objevuje. A myslím si podle tvého popisu velící omego, že tohle je tvá odpověď. Jde o vlčí steroidy. Jde z mých zjištění o netestovanou drogu užívanou na vlcích a má účinek vysokého posílení. Ovšem má také dost negativních účinků. Mezi příklady mohu uvést při dlouhodobějším užívání nárůst síly výměnou za bystrou mysl. Užívání může vést ke ztrátě myšlení a kompletnímu zešílení." Jungkook luskl prsty.
,,Při boji se zdivočenými jsme měli trable je pobít. Byli na svá hubená těla až podezřele silní a Jiang taky nevypadal, že je úplně při smyslech."
,,Správně synu. Musel se ke droze dostat a zdivočelé k sobě nalákat výměnou za zisk velké síly." Seojoon si promnul unavené oči. Začínalo toho být moc.
,,Nezdá se mi to. Nemůže to být jedna velká náhoda?"
,,Nemyslím si. Skvěle to do sebe zapadá." Taemin po něm šlehl úšklebek.
,,Jiang, který uvěřil, že je znovuzrozený druh bohyně zabije bývalou velící omegu, když jej přistihne v zakázané knihovně s antickým textem. Následkem je ze smečky vyloučen, a tak stát opouští a přísahá, že svou bohyni najde a následně se pomstí. Během let v Japonsku zabije velitele malé smečky, stane se jejím vůdcem a s pomocí svých intrik a přístupu k této droze smečka postupně ovládá nová území. Nakonec má pod kontrolou prakticky celý stát. Myslím si, že s drogou i obchodoval, jinak by tablety neměl pro celou smečku zdivočelých. Po sestavení perfektního plánu se sem vrátil a získal k sobě zdivočelé, kterým nabídl tabletku výměnou za jejich pomoc. No a jsme tady." Místností se rozhostilo ticho, jak se všichni snažili příběh vstřebat. Slovo si následně vzal Yoongi.
,,To docela sedí. Ale otázkou zůstává: kde se tyhle steroidy vzaly?"
,,Můj tip je černý obchod. Ale tabletka musela být vyrobena mimo náš stát i Japonsko. Jinak bychom o tomhle už slyšeli. Dokážeme zjistit, kde začala výroba? Kdo tohle má na svědomí?" Alfa se dívala na všechny přítomné. Namjoon zvedl ruku.
,,Vezmu svůj oddíl a ponoříme se do hledání. Vzhledem k tomu, že se droga takhle rozšířila musí být nějaká vodítka k výrobci. Bude nejlepší se zkontaktovat s vlčí policií a společně to zarazit. Jinak budeme mít ve státě hromadu závislých šílených a nezvladatelných vlků." S tím všichni souhlasili. Jungkook s malým úsměvem vstal ze své židle.
,,Dobře, myslím si, že pro dnešek to bude vše. Získali jsme spoustu informací, a dokonce jsme přišli na obchod s nekvalifikovanou drogou. Samé lepší věci. Sejdeme se tady zase zítra a projednáme plán na protiútok. Nechte si všechno projít hlavou a každý nápad udržte v mysli. Prozatím rozchod!" zavelel a celá místnost se pomalu začala vylidňovat. Hoseok s Lisou však zůstali.
,,Kooku, počítám s tím, že bude potřeba spojit naše síly." Poznamenala zrzavá alfa. Lisa vedle něj se mírně mračila. Tae k ní přistoupil, chytil ji za ruce a věnoval jí povzbudivý úsměv.
,,Nejspíš ano. Vše se projedná zítra." S přikývnutím na znamení pochopení se obě dvojice objaly na rozloučenou a vydaly se do svých pokojů. Do rána bylo o čem přemýšlet a plán musel být bez chyby. I tak měl Tae obavy. Vypadalo to, že jej Jiangův stín stále pronásleduje a jeho jediným přáním bylo, aby konečně zůstal v minulosti a nechal jej v klidu žít.
Krásný večer vlčata moje!
dnes přináším další kapitolu a jak poznáte, konečně nám věci začínají zapadat, ale všechna tajemství ještě nejsou venku :-D Přeji krásné čtení.
Vaše Tetsu-chan
ČTEŠ
Catch me if you dare
FanficOd války uběhlo sedm let a Taehyung nemůže být šťastnější. Má doživotního partnera, spoustu přátel, domov a smečku. Ale jeho největší hrdostí je pětiletý syn Ji-yoo. Malá alfa dělá rodičům jenom radost. Ale poklidný život je u konce, když Jungkook d...