Tae strávil následující noc v cele. Usnout se mu nedařilo z jednoho prostého důvodu. Nevěděl, jak svému vězniteli odpovědět. Pokud by řekl ano, zradil by svého druha a bezpečnost Jiyoo by stejně zaručena nebyla. Pokud by řekl ne, tak by o život přišli oba. Syn musel přežít. Byl to zákon smečky. Nová generace měla před tou starší přednost. Taeho život ztratil na hodnotě ve chvíli, kdy na svět přivedl malou alfu. Zaručení přežití vlčete bylo zaručení pokračování rodu. S těžkou hlavou lehl na přední packy.
Tíží tě jeho nabídka ozval se v cele příjemný hlas a tae pootočil hlavu. Na zdi zvlhlé nočním deštěm uviděl u sebe sedět Seongju. Vlčice jej propalovala zlatým pohledem. Pomalu přikývl.
,,Nevím, co dělat Seo." Přiznal zničeně. Vlčice si odfrkla.
Ale ty to hluboko uvnitř víš. Jenom se tomu bráníš.
,,To nepřipadá v úvahu! To mu přece nemůžeme udělat!"
Jiná možnost není! Syn musí přežít! Seongja na něj cenila své zuby. Zlobila se. A Taehyung to cítil.
,,Nemůžeš něco udělat Seo? Jsi vlčí bohyně! Určitě musíš mít nějaký trik v rukávu!" tělo vlčice se uvolnilo nad prosícím tonem. Mírně sklopila uši.
Tae, musíš si uvědomit, že já již nejsem vlčí bohyně. Byla jsem znovuzrozena jako tvůj vnitřní vlk. Zůstaly mi nějaké schopnosti, ale jejich použití mě nesmírně vyčerpává.
,,Tak jako jsi použila vlčí dominanci na toho zajatce v cele?"
Ano. Jsme v zajetí a musíme svou sílu nahromadit, pokud se odtud chceme dostat. Teď není vhodná chvíle. Náš druh si pro nás jde. Musíme být trpěliví.
,,Ale když mu na to kývnu tak Jungkook..."
Náš druh naše rozhodnutí pochopí. Obzvlášť, když tím zachráníme další životy. S tím odraz vlčice zmizel a Tae se ocitl v cele sám. Zmaten jejími posledními slovy hlavu položil na packy a po pár minutách konečně usnul.
xXx
Následující ráno byl odveden do zahrady, kde se nacházela terasa se snídaní. Ztěžka dosedl a pohledem přejel velký výběr jídla. Sám by všechno nespořádal. Nakonec se rozhodl pro opečený toust s máslem a sýrem. Jeho hodování přerušil tolik vytoužený hlas.
,,Otče!" omega se otočila právě včas aby zachytila malé tělíčko, které do něj vrazilo jako torpédo. Na tváři se mu rozlil široký úsměv. Vzal syna do náruče a dvakrát se s ním zatočil, než si jej posadil na klín.
,,Můj maličký, chyběl jsem ti?" zeptal se zatím co chystal snídani.
,,Moc! Nechtěli mě za tebou pustit. Ale chlupáč si se mnou hrál, a tak jsem nebyl sám!"
,,Chlupáč?" Tae pozvedl obočí. Ale odpověď se mu dostavila vzápětí. Do zahrady se vřítila malá rozcuchaná koule chlupů. Přiskočila k nim a párkrát na Jiyoo zaštěkala. Syn se na něj otočil.
,,Mohu si to sníst později? Chlupáč si chce hrát. Prosím?" vykulil na něj své psí oči a omega si povzdechla.
,,Dobře ale ať tě mám na očích." Souhlasil opatrně a syna pustil. Pozorně sledoval, jak se syn mění a za konstantního poštěkávání běží za novým kamarádem.
,,Je pro nás radost vidět, že má mladý pán přítele." Taehyung sebou škubl, jak jej hlas zaskočil. Naproti němu si přisedla starší omega oblečena jako služka.
ČTEŠ
Catch me if you dare
FanficOd války uběhlo sedm let a Taehyung nemůže být šťastnější. Má doživotního partnera, spoustu přátel, domov a smečku. Ale jeho největší hrdostí je pětiletý syn Ji-yoo. Malá alfa dělá rodičům jenom radost. Ale poklidný život je u konce, když Jungkook d...