Bölüm 29

163 15 0
                                    

Betülden...
Sıkıntıdan patlamak üzereyim.(Bende sıkılmaktan canım sıkıldı.Bölüm atayım dedim.)Tam 2 saattir sıkıcı toplantıdayım.Yani birşey konuşuyorlar ama anlamıyorum.Neymiş 1 sene sonra bu konuşmalara bende dahil olacakmışım.Of ya.Telefonumuda aldı zaten.Karşımda Demirci aşiretinden Sena pis pis sırıtıyor.Şeytan diyor git ağız burun dal.Ah dede olmayacaktında bi güzel dalacaktım.*Dal ya boşver*
Gel sen dal kolaysa sonra cezayı alacak olan benim.
*Beyinisiz ben dalarsan seni kötü hatırlar ve sende istediğin mesleği olabilirsin*İyi fikir ama bunu ceza almak uğruna yapar mıyım?Tabi yaparım.En fazla bi ceza daha alırım.Hadi Bismillah.

Betül:Ee daha daha nasılsınız?

*Senin giriceğin söze-*Sus terbiyesiz ben.Bi planım var.
Sence ben plansız hareket eder miyim?*Hadi bakalım*
(İsim ve soyisimleri atacağım.Toplantıda 5 büyük aşiret var.Erdemoğlu,Demirci,Akıncıoğlu,Korkmaz,Emiroğlu)

Hüseyin(Emiroğlu):Sen nasılsın küçük hanım ağa!

Küçük mü?Ya bi sus 80 90 yaşlarına adamsın bi ayağın çukurda zaten ne diye buraya geliyorsun.

Betül:Çok sıkıcısınız.

Dedem anında bi bakış attı.Yalan yok korktum.Burda olmasak direk dalar.*Önce Senaya dalalım*Öncelik onda.

Yalçın(Akıncıoğlu):Mustafa Ağa emin misin bunu başa geçireceğin için?

Mustafa:Ne hayırdır bi sıkıntın mı var?

Yüre be ağam kim tutar seni tabiki ben tutmam.*Ben o riske giremem*Mal adam benden çok güzel ağa olur.
*Hanım ağa.*Ne fark eder.Hanım eklemesem ne var ki.
Ama adam iyi bozuldu.İşte benim dedem bide ceza vermese.

Süleyman(Demirci):Mustafa ağa gerçekten bunamaya başlamışsın.Daha çenesini bile zor tutuyor.Bide aşiret mi yönetecek?

What?Where?Who? Ne diyo lan bu?Ben mi çenemi tutamıyor muşum?Biri yürek yemiş heralde.Ama ben nasıl yediyse çıkartmasını bilirim.*Lütfen şunu döv*
Ben yapacağımı bilirim.Şuna bak ya?Al beni yine bi sinir tuttu.Ha beni geçti dedeme laf ediyor.Oğlum sen kimsin ki dedeme bunak diyorsun?Allahını seven beni tutmasın!Yerimden kalktığımla adamın üstüne zıplamam bir oldu.Lan ben nasıl zıpladım buraya?
Neyse nasıl zıpladıysam zıpladım.Sonuca bakmak lazım.Adam yere serilmişti.Saçını yolmaya başladım.
Bu ne!Peruk değil mi?Kahkaha atarak üstünden kalktım.Dedem kolumdan çekip yanında durdurdu.
Ben hala gülüyordum.

Adam mosmor geçmişti.Tabi geçer.Bide sarı peruk.
Başka renk mi bulamadın dayı?Sena sinirli gözlerle bana bakıyordu.Ben adama dalarken kimse bulaşmamıştı.Neden acaba?Dedemin öfkesini herkes bilir.Elimdeki peruğu adamın kafasına attım.Dedeme baktığında "işte beni torunum" bakışları atıyordu.

İşte ben ya.Ben olmak kolay değil*Hemen tut uçuyor*
Ne diyon lan ne uçuyor?*Egon diyorum fazla uzaklaşmadan yakala*Mal!Cidden fazla egolandım.
Ben hiç iyi değilim.

Sena:Ne yaptığını sanıyorsun?

Betül:O değilde sende de peruk var mı?Varsa ben almadan çıkart!

Sena:N-

Saçına yapışmamla yolmaya başladım.Dedesi bana yaklaşınca dedem araya girdi.Diğer aşiretler gülerek izliyordu.Sena benden saçını kurtardı.Zaten fazla sıkmamıştım.Saç yolmak benim tarzım değil.Yumruk atacağı zaman havada tutup ters çevirdim.Ama  bi kafa yemiş olabilirim.Biraz geri sendeledim.

Tekme atacağı sırada bacağını yukarı kaldırıp yere düşmesini sağladım.Diğer ayağını hesaba katmamamın bedelini yere düşerek ödedim.Sena kalkmadan üstüne çıktım.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin