Bölüm 9

334 18 3
                                    

Alevden...
Tamam sakinim nefes düzenli bu hastalıktan nefret ediyorum.Çıkmak için birşeyler yapmam lazım yoksa hastalık değil dedem öldürür.Yaslandığım duvardan kalkıp,kapıya yöneldim.Kapıyı azda olsa görebiliyordum.Hadi Bismillah kapıyı tekmeleye başladım.Çelikten falan mı yaptınız nefes almam zorlaşmaya başladı.Hadi Alev yapabilirsin eğitimini hatırla ne kapılar kırdın bunu mu kıramayacaksın.
Öfkeni düşün bunu yapanı bulduğunda nasıl intikam alacağını düşün.Son kez kapıya bi tekme savurdum.
Başardım.Kapı sonunda açıldı.Hızlıca çıkıp merdivenin başına oturdum.
Çağandan...
Çağan:Derin açık konuş ne diyorsun?
Derin:Siz anlayın.Alın şu anahtarı da daha fazla orda kalmasın sonra korkar falan.
Elif:Ne diyosun be öyle birşey yapmış olamazsın.
Derin:Yaptım bile.
Elif çok sinirliydi ilk defa sinirli görüyordum.Bu kız Alevi depoya kilitlemiş.Şu an dalmamak için kendimi zor tutuyorum.
Çağan:Kızım Alevin nefes darlığı var ya başına birşey gelirse o zaman ne yapacaksın.
Derin:Nee!Ben bunu bil-
Elinden anahtarı alıp koşmaya başladık.İnşallah  birşey
olmamıştır.Merdivenleri hızlıca inmeye başladık.
Yukarı doğru biri çıkıyordu.
Çağan:Alev
Efe'den...
Savaş hoca,Çağan ve Elif çıktıktan bir süre sonra arkalarından gittim.Zaten sınavım bitmişti.Anladığıma göre Alevin nefes darlığı varmış.Acaba birşey mi oldu.
Her ne kadar aramız biraz sorunluda olsa endişelendim inşallah birşey olmaz.Koridorun ortasında Derin duruyordu.Beni görünce sarıldı ne olmuştu buna hemem geri ittim.
Efe:Derin ne oldu?
Derin:Ben kötü birşey yaptım.
Efe:Ne yaptın?
Derin:.....................
Efe:Cevap versene.
Hızlıca yanımdan ayrıldı.Ne olmuştu neden bahsediyordu.Ne yapmıştı ki.Bi dakika bugün Alev bunu biraz hırpaladı buda... Hayır.Hemen merdivenlere doğru yöneldim.Tam inecekken Çağanları
gördüm.
Eliften...
Merdivenleri inerken Alevle karşılaştık.Neyse ki iyiydi.
Çok rahatlamıştım.Hiç tereddüt etmeden sarıldım.
Bunu biraz garipsedi.Ama bana sarılmadı.
Elif:Alev iyi misin?
Alev:İyiyim ama biraz daha sıkarsan ölücem.
Gülümseyerek geri çekildim.
Çağan:Derin seni depoya kilitlediğini söyledi.Bide nefes darlığın varmış.Gerçekten iyi misin?
Alev:Demek bunu yapan o şerefsiz.
Savaş hoca:Kızım iyisin değil mi?
Alev:Daha iyiyim.Şunu sorup durmayın.
Elif:Çıkalım o zaman.Ha bide gereksiz kuzen diye biri aradı.
Alev:Akifdir.Çıkalım hadi.
Merdivenleri geri çıkmaya başladık.Merdivenin başında Efe vardı.
Elif:Efe
Efe:Gelmeyince merak ettim.Alev iyi misin?
Alev gözlerini devirerek bıkkın bir sesle.
Alev:Kötüyüm tamam mı?
Sinirle yanımızdan ayrıldı.Neden böyle yapmıştı ki.
Efe:Ben ne dedim ki şimdi.
Çağan:Boş ver herkes iyi misin diye soruca gına gelmiştir.
Efe:Hayır bu ilk değil.
Elif:Ne demek ilk değil.
Savaş hoca:Hadi çocuklar sınıfa teneffüste konuşursunuz.
Hepsi:Tamam hocam.
Sınıfa doğru giderken kavga sesleri duyuldu.Şimdi ne oluyor.
Alevden...
Herkes neden "iyi misin?" diye soruyor.Bıktım bu sorudan.Yanlarından ayrılıp,lavaboya gittim.Yüzümü güzelce yıkadım.Şimdi o şerefsizin işini bitirmeye geldi.
Hızlıca lavabodan çıktım.Koridorları sanki ışık hızıyla geçtim.Öfke içimi kaplamıştı.Şimdi karşımdaydı ona doğru davrandım.Yüzünde biraz pişmanlık vardı.Ama neye yarar ki eğer gözüm karardıysa karşımda Akif bile olsa kimse engel olamaz.Boğazından tuttuğum gibi duvara çarptım.
Derin:Ne yaptığını sanıyorsun sen bırak beni!
Alev:Neden bırakayım bir daha kilitle diye mi?
Derin:Nefes darlığın olduğunu bilmiyordum bilseydim yapmazdım.
Alev:Ne farkeder ha!Olmasa bile kilitleyecektin.Ben senin gibi şerefsizleri iyi bilirim.Karşısındakini zayıf görürler sonra ezmeye çalışırlar.Ama ben onlar gibi değilim ezilmem ezerim!
Derin:Ne yapabilirsin ki. Ben bu okulun en popüleriyim bana hiçbir şey yapamazsın.Yaparsan olacakları tahmin bile edemezsin.
Alev:Sen beni susam kadar olan beyninle tehtit mi ediyorsun?
Boğazını daha fazla sıktım.Bi kere gözüm dönmüştü.
Kim tutardı ki.Diğer elimle karnına hızlıca vurdum.
Karnını tutmaya başladı.Boğazından tutarak yere fırlattım.
Derin:Bıraksana Ahh
Onu duymazdan gelerek yerde tekmelemeye başladım.
Herkes başımıza toplanmıştı.Bazıları destekleyip bazıları da ayırmaya çalışıyordu.
Alev:BİR DAHA BANA BULAŞMAYA KALKAN HATTA DÜŞÜNEN BİLE OLURSA ÇOK FENA YAPARIM.BU YAPTIKLARIM DAHA HİÇBİR ŞEY!!!
Öğretmenlerde toplanmıştı.Son olarak yere çöküp,kulağına fısırdadım.
Alev:Ne oldu hani popülerdin biranda söndü bakıyorum.Bana bulaşmadan önce artık biraz daha düşünürsün.
Aaa bu benim bunak değil mi?Hadi bakalım şimdide okuldan atmada göreyim.
Refika:Dağılın hemen sende benim odama gel!
Arkasından onu takip etmeye başladım.Millet bana tırsa tırsa bakıyordu.İyi korkuttum herkesi aferin bana.Kendimle gurur duyuyorum.Odasına girince beklememi söyledi bir süre bekledikten sonra "gel"
Deyince içeri girdim.Vay Akifte gelmiş.
Refika:Öncelikle hiç hoşgelmediniz Akif bey ben bu okulu yıllarca kavgasız dövüşsüz idâre ettim.Ama bu kuzeniniz ikinci gününden birini dövdü.
Akif:Haklısınız Refika Hanım ben Alev adına sizden çok özür dilerim.
Refika:Sizin değil onun özür dilemesi gerek.Önce arkadaşından sonra benden.
Akif:Özür diliceksin dimi Alev
Alev:Öncelikle o benim arkadaşım değil.Bide yaptıklarımdan pişman değilim bir daha olsa bir daha yaparım nokta.Cezam neyse söyleyin.
Refika:Cezan tabikide iki haf-
Kapı çalma sesi duyuldu.Bunak sinirle"gel" deyince gelen o şerefsizdi ulan yediğin dayak yetmedimi.
Refika:Ne oldu Derin?
Derin:Hocam lütfen arkadaşıma ceza vermeyin.Bunu yapmasının nedeni ben onu depoya kilitledim nefes darlığı varmış ben bunu bilmiyordum.Ama eğer bilseydim kesinlikle yapmazdım.Birazda tehtit edince sinirlerine hakim olamadı.Haklıydı o durumda ben olsaydım daha beterini yapardım.Asıl benim ondan özür dilemem lazım.Hatta dilicem de ÖZÜR DİLERİM.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin