Bölüm 32

170 13 13
                                    

Eliften...

Elif:Sen kimsin?

Gözlerimi açınca bi deponun ortasındaydım.Etrafta dövüş malzemeleri vardı.Bi adam sandalyede oturmuş beni izliyordu.Ne kadar kim olduğunu sorsamda ağzını bile açmadı.Korkmaya başladım.

Bu Çağan'ın babası da değil.Yerden kalkmaya çalışınca bi bakış attı.Bu korkumu daha da arttırdı.Ama böyle bekleyemem hemen yerden kalktım hızla koşmaya başladım taki adamın kolumdan tutup çekiştirmeye başladığında.Sürükleyerek bi odaya soktu.Beni içeri atıp kendisi çıktı.Arkasından koşsamda kapıyı kapatıp kilitledi.Birkaç defa kapıya vursamda gelmedi.

Elif:Benden ne istiyorsun?Karanlıktan korkarım.

Bi kahkaha sesi yükseldi.Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.Açmayacağını anlamıştım.Duvara yaslandım.
Yere oturup dizlerimi kendime çektim.Ağlamaya devam ettim.

Ne kadardır burdayım bilmiyorum.Gözlerimdeki yaşlar kurumuştu resmen.Kapının kilit sesini duyunca ayağa kalktım.O adam kapıyı açıp geçmemi işaret etti.

Yutkunarak önünden geçtim.Ne yani beni bırakmış mıydı?Kolumdan tutup koşu bandına yönlendirdi.

X:Bin!

Sesi çok yüksek çıkmıştı.Yüzüme öfkeyle bakıyordu.
Kıpırdamadan yüzüne bakmaya devam ettim.
Kolumdan tutup bindirdi.Gözümden yaşlar dökülmeye başladı.Bandı çalıştırınca koşmaya başladım.

Hızı fazla açmadığı için zorlanmıyordum.Ama hızı dahada arttırdı.Ayaklarım ağrımaya başladı.
Birkaç dakika sonra dengemi kaybedip düştüm.

Düştüğüm an tekrar kolumdan tutup kaldırdı.
Tekrar sürüklemeye başladı.O odaya götürüyordu.
Gitmemek için direttim tam kapının önüne gelince durdu.Yüzüme iğrenç bi bakış attı.

X:Yere yat!

Kolumu bırakmıştı.Yere yatmak zorunda kaldım.
Kaçmaya çalışsamda kapının orda onlarca adam vardı.

Elif:Ne yapacaksın?

X:Sırtını dön!

Ağlıyordum ve korkuyorum.Daha ismini bile bilmediğim birinin elindeyim.Sırtımı döndüm.
O adam kulağıma yaklaştı.İğrenç nefesini boynumda hissediyorum.

X:Her yanlışının bir cezası vardır.Ama doğru yaptığın zaman tebrik bekleme.Kardeşin buna dayandı bakalım sen dayanabilecek misin?

Elif:Kimsin sen?

X:Mert Emir!

Alevden...
Telefonu yüzüme kapattı şerefsiz.Bittin lan sen.7 yıl önce öldüremedim.Ama şimdi bitiricem işini.
Bizimkilere birşey demeden aralarından geçtim.

Alev:Elifi alıp gelicem kimse bi yere gitmesin bide sizinle uğraşmayayım.

Cevap vermelerine izin vermeden evden çıktım.
Motora binip hızı son seviyeye getirdim.
Giderken Nazımı aradım.Israr etsede sonunda kabul etti eve yaklaşınca Eceli salacak.

Arkamdan köpek sesi gelmeye başladı.Kafamı çevirdim.Her ne kadar köpeklerden fazla hoşlanmasamda bu köpek aralarındaki en hızlısı.
Aslında gölge daha çok işe yarardı ama elimizdekiyle yetinmem lazım.

Eğitim aldığım depoyla aramızda 10 dakika var.
En çok şaşırdığım şey kardeş çıkmamız.Ben bunu daha önce nasıl bulamadım ki.*İstemeyen sendin*Doğru peki şimdi istiyor muyum?Sadece zaman gerekli zaman....

Depoya geldiğimde motoru görünmeyecek bi yere sakladım.İki silahımıda belime taktım.Konumu sadece Akife attım.Bu elbiseyle biraz zor olacak ama zoru severim.Taktaklı ayakkabıyla eğitim aldığım için sıkıntı olmaz.

Deponun önünde 2 tane adam vardı onları halletmek zor olmadı.Deponun kapısını sonuna kadar açtım.
Önüme adamlar çıktı en arkada Elif yerde yatıyor.
Beni görünce gülmeye başladı.Eliyle "sıkıyosa gel "
işaretiydi.Onun işaretiyle adamlarda gelmeye başladı.

(Dövüş sahnesini hayal edin ona uygun video bulamadım.Şöyle düşünün o adamları dövecek sizsiniz nasıl dövmek isterseniz öyle olsun.)

Mert:Eğitimlerim boşuna gitmemiş.

Alev:Uzaklaş!

Mert:Israr et belki.

Alev:Peki.Ecel sıra sende.

Ecel koşarak içeri girdi.Babamın en büyük korkusu köpektir.Köpeği görür görmez geri geri gitmeye başladı.
Elif yerde şaşkınca bakıyordu.Kolundan tutup ayağa kaldırdım.Kollarından dürtmeye başladım.

Alev:Elif kendine gel!

Elif:Biz kardeş miyiz?

Alev:Önce burdan çıkalım sonra konuşuruz.

Koluna girip depodan çıkarttım.Arkadan Ecel Babamı tutuyordu.Motorun yanına getirip yüzünü suyla yıkadım.

Elif:Cevap bekliyorum.

Alev:Yarın anlatıcam.Şimdi eve gidelim.

Elif:Ona ne olucak?

Alev:Ecel biraz korkutacak o kadar.

Islık çalıp Eceli çağırdım.Bu adamım hiçbir şeyden  korkmayıp köpekten korkmakta bi acayip.
Şimdi bu konuyu yarına saklayayım.
Motora binip Elifin binmesi için işaret ettim.Biraz baksada sonra bindi.

Evdekilere mesaj attım.Kesin çok kızacaklar.Allahtan yarın haftasonu en iyisi bizim eve gitmek.
Tekraren Ecel arkadan koşmaya başladı.Biraz yordum ama olsun gelmeseymiş canım.Ben mi gel dedim.
(Bul gel demesi de aşiretin bakması için yollamış olmasından bahsediyor.)

Motoru gelişigüzel park edip içeri girdik.Dedem uyumuştu.Elif sadece susmuştu zaten ne diyebilirdi ki.
Direk yatağa yattı.Arkadan bi kapı sesi duydum.
Arkamı döndüğümde Babam karşımdaydı.

Elindeki silahı Elife doğrulttu.Hemen önüne geçtim.
Silahın namlusunu tuttum.

Mert:Sıra kimde?

Alev:Bende!

Namluyu kafama dayadım.Gözlerimi kapattım.
Son saniyeleri saydım.
5
4
3
2
1
..........................Ve beklenilen ses!!!

***************************************************

Efe:Alev!!!

Boğuk boğuk sesler beynimin içinde dolarken duyduğum ses Efenin sesi.Ne alaka ben ölüyorum ve onun sesi mi?Başım ne yumuşak ne sert bi cisimde.
Gözlerimi yavaşça açtım.

Tamamen açınca başım Efenin omzundaydı.Hızla geri çekildim.En son ölüyordum.

Efe:Sonunda uyandın.

Uyanmak o neydi?Yani rüya mı gördüm?Lan ne biçim bi rüya?

Duygu:Bebeğim iyimisin?

Başımı sallamakla yetindim.Parti bitmişti.Ben nasıl uyudum ki?En son pasta yemiştim sonra koltuğa oturdum gerisi yok.

Alev:Uyumuşumda.

Arda:Yerin rahat olduğu içindir.

Ne diyo lan bu?Beynim işlevini kaybetti.

Elif:Artık yatalım.Yarın okul olmadığı için toplarız.

Sadece dinliyorum ama tepki veremiyorum.
Çocuklar çıkınca banyoda getirdiğim pijamalarımı giydim.Sonunda kendim gibi hissediyorum.
Siyah swit ve siyah pijama altı.*Ne yaşadık be*
Beynim ölmüş bile olabilir.

Hazırladığım koltuğa yattım.Bugünlük rüya kotasını doldurmuş oldum.*Bu rüyadan sonra görebileceğimi sanmıyorum.*Gözlerimi rüyasız bi uykuya bıraktım.

Bugünlük bölüm kotamı doldurdum.Artık yarına nasip🖤

🖤İnşallah beğenirsiniz🖤

🖤Beğenenler yorumlara siyah kalp koysun🖤

🖤Neyse iyi okumalar🖤

🖤Tadımlık bir bölüm.Belki SUÇ ÇETESI'NE BÖLÜM atarım.🖤

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin