Bölüm 19

226 13 3
                                    

Eliften...
Gözlerimi yavaş yavaş araladım.Bi depo gibi bi yerdeydim.Sandalyeye bağlıydım.Arkamdan biri yaklaşıp ellerini saçımda dolaştırmaya başladı.
Kafamı çevirsemde sıkıca tutup,devam etti.Çok korkuyordum.Bu kimdi ve benden ne istiyordu.
Gözlerim dolmaya başladı.*Öldüm kine ne öldüm*
Bu durumda bile nasıl şaka yapabiliyorsun anlamıyorum.*Kızım yapmazsam bayılırım.*
Sus senle uğraşamam.Kulağıma yaklaştı.Nefesi boynuma çarpıyordu.
X:Günaydınlar.
Elif:Sen kimsin ve benden ne istiyorsun?
X:Senden değil sevgilinden istiyorum.
Elif:O ne alaka.
X:Ha sen beni tanımıyorsun.Ben Mete Ak Çağan'nın babasıyım.Onun yüzünden 5 yıldır hapisteydim. intikamımı alacağım.Sende onun ölümünü izleyeceksin.
Elif:Hayı-
Ağzımı kapatmıştı.Daha fazla ağlamaya başladım.
Onun ölmesine izin veremem.Ben çok zayıfım hemde çok güçsüz.😢
Çağandan...
"Benim için herşeyin bittiğini sandığım yer"Neresi olabilir ki.Düşün Çağan düşün.Elifin için onu kurtarman lazım gözlerim dolmaya başlamıştı.
Diğerlerine çaktırmadan salondan çıktım.Benim yüzümden başkasınında zarar görmesini istemiyorum.
Babamın ne kadar tehlikeli olduğunu bilmiyorlar.
Ama nerde?*Çabuk düşün boncuk gözlüyü  kurtarmamız lazım.*Sus odaklanmam lazım.
Buldum.Tabiya  onu tuzağa düşürdüğüm yer.
Elif ne olur orda ol.Bi taksi durdurup.Oraya gittim.
Alevden...
Kesin birşey oldu.Çagan'ın arkasından bende çıktım.
Bi taksiye binip gitti.Hiç beklemeden motoruma atlayıp takip etmeye başladım.Elife birşey olduysa kim yaptısa gebertirim.*Gebert bende arkandayım.*Gözümden bi yaş geldi.Hayır ben ağlamam ağlatırım.*Silahını aldın mı?*Evet dedeme bir daha silah yok diye söz verdim ama bu sefer sözümü bozuyorum.Şimdi kimse tutamaz beni.Bi 15 dakika sonra bi deponun önünde durdu.
Şu anlık sadece izliyordum.Motorumu ağaçların arkasına saklayıp,tekrar izlemeye devam ettim.
Depoya girdiğinden emin olunca kapısına yöneldim.
Duvarda küçük bi boşluk vardı.Ordan izlemeye devam ettim.İçerde Elif bi sandalyeye bağlıydı Vay şerefsiz bekle sen beni bekle.Silahımı çıkartıp,hazır bekletmeye başladım.Arkasında bi adam belirdi.
Çağandan...
Elif karşımda çok kötü görünüyordu.O şerefsiz sırıtıyordu.Beni affet Elifim seni koruyamadım.
O akıttığın göz yaşlarını engelliyemedim.
Mete:Aferin yalnız gelmişsin.
Çağan:Bırak Elifi.Beni al
Mete:Tabi ama önce karşısındaki sandalyeye otur.
Sakın zorluk çıkarma yoksa.....
Çağan:Tamam.
Elifin karşısındaki sandalyeye oturdum.Bana yaklaşıp ellerimi arkaya bağladı.
Mete:Başlıyoruz oyuna.Kurallar basit.Biriniz ölecek ve biriniz yaşayacak.Önce vedalaşmanız için 10 saniye süre.
Şerefsiz Elifin ağzındaki bantı çıkardı.Artık yapacağım hiçbirşey kalmamıştı.
Mete:Süreniz başladı.
Çağan:Elif herşey için beni affet.Hepsi benim yüzümden.
Elif:Öyle deme ben seni affettim.Kim yaşar bilmiyorum.Ama sen yaşarsan beni unut. Hayatına devam et.Ben seni çok sevdim.
Çağan:Bende seni çok seviyorum.Eğer ben ölürsem sende beni unut.Hayatına devam et.
Mete:Ay bak bende duygulandım.Neyse süreniz bitti.
Elif:Hoşçakal sevgilim.
Çağan:Hoşçakal güzelim.
Mete:Öncelik hanımlarda.
Silahı Elifin kafasına dayadı.Hayır buna izin veremem.
İpleri çözmeye çalıştım.Ama başaramıyordum.
Elif bana bakıp gülümsüyordu.Babam bizi gördükçe dahada mutlu oluyordu.Bundan zevk alıyordu.
Ve tetiği çekti.............
Alevden...
Artık giriş yapma vakti.Depoya direk daldı.Adam tetiği çekecekken eline hedef alıp ondan önce davranıp elinden vurdum.Biraz sendeleyip geri çekildi biraz daha yaklaşıp ayağına vurdum.Silah yere düşmüştü.
Ayağımla uzak bi yere ittim.Elif bayılmıştı.Çagan gözlerini kapatmıştı.Arkasına geçip ellerini çözdüm.
Hâlâ açmıyordu.
Alev:Aç artık.
Gözlerin açınca beni gördüğüne sevinmişti.Ama hala ağlıyordum.Hemen sarıldı.
Çağan:İyi ki geldin.
Alev:Hadi Elifi uyandır.Ben bunun icabına bakarım.
Bırakıp Elifin yanına gitti.Bende o şerefsizin önüne geçtim.Yerde kıvranıp duruyordu.
Mete:Seni geberticem.
Alev:Eğer biraz daha konuşursan o dediğini ben yapacağım.Sakın bir daha karşılarına çıkma yoksa gerçekten öldürürüm.
Silâhı belime koyup yanlarına gittim.Çağan Elifi kucağına almıştı.Dışarı çıkınca ayılmaya başladı.
Çağan kucağından indirdi.
Eliften...
Silâh sesi duyunca hemen bayılmıştım.Şimdi gözlerimi açınca Çağan'ın kucağındaydım Alevde vardı.Kendime gelince indirdi.Ne olmuştu yoksa bu rüyamıydı?Yok ya rüya olamaz.Bu çok saçma.
Elif:Ne oldu?
Çağan:Boşver ne olduğunu.Sen iyi misin güzelim?
Elif:İyiyim.
Alev:İyiysen gidelim.
Çağan:Sen ne zaman geldin?
Alev:Seni takip ettim.
Çağan:Silâh kullanmayı nerden öğrendin?
Alev:Akif öğretmişti.
Elif:Teşekkür ederiz.
Çağan:Kusura bakma suale boğduğum için teşekkürler hayatımızı kurtardın.
Alev:Ne demek ve rica ederim.Artık gidelim.
Elif:Neyle gidicez burdan takside geçmez
Alev:Motorla tabiki.
Alev ağaçlar yönelip motorunu getirdi.Motorunun bir tuşuna basınca oturacak yer büyüdü.Arkada korkutucu bi ses duydum.O adamım sesiydi.
Silâh çekmişti.Alev önümüze geçip belinden silahını çekip ona yöneltti.Ve bi silah sesi patladı.Vurulan......

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin