Bölüm 48

150 16 19
                                    

Alevden...
Derse odaklanamıyorummmmm.Ben bunları hak edecek ne yaptım?Tamam birçok şey yapmış olabilirim.
Ah,ah çok sıkılıyorum.Baran'ın son söyledikleri beynimde çorba oluşturdu.Peki ben?*Unutma sevgi zayıflıktır.*Ve Benim zayıf olma gibi bi ihtimalim yok.
Evet Barandan nefret ediyorum bu okula geldiğine bin pişman edicem.Başımı ona çevirdim.En soğuk bakışımı attım.

Efe:Saçların güzel olmuş.

Alev:Sağ ol.Seninkilerde fena değil.

Gülümseyip önüne döndü.Dersimiz ingilizce.Ay bana geliyorlar.Birşey yapıp kaynatmam lazım.Her zaman ki teknik."Soğuk espriler."

Alev:Tiçır(Teacher😁)

Tuğba:Bari biraz birşeyler biliyorsun.

Alev:Ayıp ediyorsunuz.Kalbim kırıldı.

Cenk:Kırılacak bir kalbin var mı?Pardon unutmuşum "Yılan" ne anlasın kalpten.

Alev:What!

*İç sesin olmaktan nefret ediyorum.*Sen iki de bir şunu söyleyip durma!Hem yılanlara arkadaş vermiş olduk.En iyi benim.*Peki ego kraliçesi.*

Tuğba:Başlamayın.Alev sen ne diyecektin?

Alev:Tomi'nin annesini gördünüz mü?

Tuğba:Tomi kim evladım?

Alev:Anatomi.

Tüm sınıf ıylarken gururla durmaya devam ettim.Hoca elini yüzüne vurup diğer eliyle kapıyı işaret etti.
Elimi zafer kazanmış gibi kaldırıp gururla sınıftan çıktım.

Eliften...

Alev'in igrenç  esprisinden sonra Tuğba hoca boş bıraktı.Her sıkıldığında espri yapıp sınıftan attırıyor.
Sınavda da kopyayla işlerini hallediyor.Arkamda ki kızlara döndüm.

Duygu:Allah razı olsun Alevden sıkılmaya başlamıştım.

Asya:Cidden şu ingilizceyi bende sevmiyorum.

Elif:Bunları ne yapıcaz?

Ece:Kimleri?

Elif:Alev ve Efe'yi.

Ece:Efe'nin  aşığım şarkılarından gına geldi artık.

Ece'nin söylediği şey birkaç saniye gülmemize sebep oldu.İkiside birbirlerine boş değiller ama açıklamıyorlar.

Duygu:Biz bi el atalım romantik-

Asya:Alev ve romantik?

Duygu:Haklısın.

Efe:Kızlar bana yarım edin.

Elif:Ne yardımı?

Efe:Sanki anlamadın.Alev'e bi santraç turnuvası teklif edicem.

Ece:Canım abim Alevden bahsediyoruz.Gücenme ama o her türlü alır.

Efe Ece'nin kafasına vurdu.

Efe:Salak sanki ben düşünemedim onu.

Asya:E yapacaksın o zaman.

Efe:Dikkatili dinleyin bir kere anlatacağım.

***************************************************

Teneffüs olunca kızlarla çıktık.Plan iyi ama kusursuz ilerlemesi lazım.Eğer ilerlemezse boşuna uğraşmış oluruz.Alev'i aradım.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin