Bölüm 33

161 14 1
                                    

Alevden...
Başımda hafif bi sızıyla kalktım.Koltukta oturur pozisyona geçtim.Bağdaş kurup gözlerimi ovalamaya başladım.*Beynin yerinde mi?*Sabah sabah bi sus
ya zaten dün akşam istenmeyen bi rüya gördüm daha doğrusu kabus.*Çen büyüdün mü çen?*Of ya.

Seninle ne yapı cam ben.*Kendi halime bırak*Öyle yapıyorum zaten.Başımı iki tarafa kütlettim.Ahhh anam öyle kaldı ya boynum kırılacak galiba.*Oh olsun*
İç ses yardı et*Ben nasıl yardım edeyim.Biraz ovala geçer.*Seninde neye faydan var ki?Ama çok kötü ağrıyor.Yavaşça ovalamaya başladım.Düzeliyo galiba.
Boynumu eski durumuna getirince bi oh çektim.

Koltuktan kalkıp lavaboya girdim.İşlerimi hallettikten sonra çıktım.Etrafta baya dağılmış toplasam mı ki?
*Sana hazırladılar ama ne demişler kim yaptıysa o toplasın*Bende buna dayanarak toplamicam.
Yâni o değilde uyuyacak başka yer mi kalmadıda çocuğun omzunda uyuyorsun.Bu aralar piskolojim iyi değil ondandır.

*Rahattı demiyorsunda piskolojinin arkasına sığınıyorsun*Senin de çenen baya açıldı.
Dünü unutmak istiyorum.Değişik hissettim.Neyse ne oldu bitti.Ben ona bakıyorum.Saate baktım 08.43
Yine iyi uyumuşum bugün hafta sonu.Yani tatil.

Şimdi bunları uyandırırsam kafama yine terlik yerim ve bunu istemiyorum.Mutfağa geçtim.Evde ne eksik var bari onları almaya gideyim.Bi göz gezdirdikten sonra alıncakları aklıma not ettim.

Hızla mutfaktan çıktım.Evden çıkınca motoruma yöneldim.Gördüğüm şeyle gözlerim öfkeyle açıldı.
Lan bunu motoruma kim yaptı?

Her tarafı çizik çizik oluş ve lastikleri indirilmiş.Kim lan yürek yiyen.Oturulan yerine bide not koymuş notu alıp okumaya başladım.
"NABER KUZEN ESERİM NASIL OLMUŞ.
BEĞENMEZSEN ÜZÜLÜRÜM O KADAR UĞRAŞTIM
NEYSE BEN ASIL KONUYA GİREYİM NE İSTEDİĞİMİ BİLİYORSUN BUGÜN MOTORUN YARIN SEVDİKLERİN"

Şerefsiz köpek.Şimdi ne yapayım lan sana.Kimse benim motoruma dokunup çekip gidemez.Bunu yapmayacaktın Sena motoruma dokunmayacaktın.
O dokunan parmaklarını kıracağım.Bekle sen okulda görüşücez.Önce küçük bi uyarı yapayım.Sonra yapmadın demesin.

Şerefsiz köpek aranıyor.......
Sena:Ooooo beni baya özledin galiba.
Alev:Mezar taşını hazırlat ölümün yakın!
Sena:Bak kuzen bi relax ol bu sinir sana zarar veriyor sonra tedavi gerekiyor.
Alev:Kes lan.Motoruma dokunmayacaktın.Seni gölgeye yem edicem.
Sena:Of çok sıkıcısın biliyosun istediğimi almak için yapamayacağım şey yok.
Alev:Sende biliyorsun benim öfkem bi okulu yaktı.
Seni onun içinde görmek çok güzel olacak.

Cevap vermesine izin vermeden yüzüne kapattım.
Sakin bi yere ihtiyacım var.Yoksa bu öfke herkesi bitirecek.Nazımı arayıp 2. motorumu getirmesini söyledim.Bide Eceli getirmesini.Motor gelince atlayıp,
evde ne eksik varsa almaya gittim.

Aldıklarımı yerleştirdikten sonra bi kahvaltı masası hazırladım.Bide not bırakıp evden çıktım.2.motorum birinci motorum kadar güzel değil.Birinci motorumu bizzat dedem yaptı.Benim için çok değerli ve şimdi o şerefsiz değerlime zarar verdi.Bundan sonra ben bile ne yapacağımı bilmiyorum.Eceli arkama bindirdim ve benim için 2. En değerli gizli mekanıma sürdüm.

Eliften...
Dünün yorgunluğunu atmış bi şekilde uyandım.
Çağan'a baktığımda daha uyanmamıştı.Ellerimi kıvırcık saçları arasına soktum.Beni mest eden kokusunu içime çektim.Ellerimi yanağına indirdim.

Elimi tam geri çekecekken elimi tuttu.Yanağına tekrar götürdü.Uyanmıştı ama gözünü açmamıştı.
Gülümsemişti elimi gamzesine götürdüm.O minicik çukuru beni benden alıyor.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin