(Arkadaşlar fazla uzatmayacağım.Düğün gününe gelirler.)
Alevden...
Geldik bir kabusa hayırlı uğurlu olsun.Ne diyeyim
düğünlerden hiç hoşlanmam.Kızlar beni evlerine çağırdılar.Alışveriş yapacakmışız.Aslında gitmemde Duygunun çenesini hiç çekemem.Buraya motorumla gelmiştim.Canım motorum.*Sürde alem yapalım.*
Emin ol bunu şu anda ben çok isteyemezsin ama öyle birşey yaparsam ablam öldürür.Gerçi kombinimi görünce yine öldürecek ama ne yapalım.Benim tarzım böyle.Sırf çikolatalarını yediğim için düğün gününe kadar hiç konuşmadı Bugünde sırf bana ihtiyacı olduğu için.*Ablaların derdi çekilmez.*Aynen.Ama biraz daha beklersem Duygu beni öldürecek.Merdivenleri hızlıca çıktım.kaç nolu daireydi.5 şu an karşımda duruyor.
Hadi bismillah.Kapıyı çalmaya başladım.Açan Elifti.Elif:Hoşgeldin.Buyur geç içeri birazdan çıkarız.
Alev:Hoş bulduk.Ve sağolİçeri geçince Duygu diğerlerini kovalıyordu.
Duygu:Gelin buraya bebeklerum.
Asya:Hayır Duygu.
Ece:Yüzümüze karalama yapmana izin vermiyoruz.
Duygu:Ece bebeğim karalama değil.Sizde resim yeteneğimi geliştiricem.
Alev:Duygu rahat bıraksana.
Duygu:Sen karışma bebeğim.Zaten sana çok kırgınım.
Alev:Ne yaptım demiyorum çünkü biliyorum.
Elif:Alev haklı hem düğüne az kaldı ve daha giyecek hiçbirşey almadık.Duygu birden durdu.Diğerler yorulmuştu.Hemen oldukları koltuğa çöktüler.Biraz Duyguyu bekledikten sonra Avm'ye geldik.Duygu bizi süslü püslü iğrenç elbiselerin olduğu bi mağazaya soktu.Eline aldığını önce biraz inceliyor sonra beğenmedim diyor ve düğünün başlamasına 2 saat kaldı.
Alev:Duygu bırak biz seçelim.Yoksa bu hızla anca benim cenazemde giyersiniz.
Duygu:Tamam ya hadi siz seçin.Herkes kendine seçti.Ben kendimi yine siyahlara boyamıştım.Duygu hanım pek beğenmedi ama banane ya.Eve geldiğimizde sadece 1 saat kalmıştı.Üstlerimizi değiştirmeye geçtik.Erkekler önceden gelmişti.Bizi salonda bekliyorlardı.Tabiki önce ben giyinip,yanlarına geçtim.
Baya abartmışım normal yaptığım bi kombin mi yapsam ama yetişemem ki.El mahkum bunla gideceğim.
Sinan:Alev bugün düğün var cenaze değil.
Alev:Sen çok mu komiksin?
Sinan:Biraz öyleyimdir.
Çağan:Diğerleri nerde.
Tayfun:Çabuk gelseler iyi olur yoksa geç kalıcaz.
Alev:En az 2 saatleri var.Pek beklemeyin çünkü geç kalıcaz.
Arda:Biz önce gidelim sonra yemekler kalmaz falan.
Alev:Merak etme Arda yemekler şirketten karşılanıyor biter bitmez yenilerler.
Arda:İyi o zaman bekleyebiliriz.
Efe:Ben bekleyemem.
Sinan:Ben-Birden kızlar odalarından çıktılar.Erkeklerin ağzı açık kalmıştı.Ne yani ben daha güzelim bi kere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"
أدب الهواةBir tozkoparan kurgusudur. "Sence aşk nedir?" "Bilmem." "Gerçekten hiç birşey hissetmiyor musun?" "Ne hissetmeliyim?" "........."