Bölüm 45"Sezon 2"

165 14 9
                                    

Alevden...
Hayatımın böyle olmasını ben istemedim.Yanlış seçimler yaptım.Ben istemezmiydim annemin bir tanesi olmayı.Eskiden okula gidip gelirken diğer çocukların arkadaşlarıyla nasıl vakit geçirdiklerini duyarken benim eğlencem neden silah oldu?
Tüm çocuklar pembeye aşıkken ben neden siyah için deliriyordum?

Tam herşey bitti herşey düzene girdi derken bu hayat neden hep "öl" diyor.Neden?Neden?Neden?
Yaşamayı hak etmiyorum mu?Bu soru beynimde yankılanırken zihnim bi boşluk içinde.Eski gücüm yok oluyor.10 yaşındaki halime mi dönüyorum?

Bana sevgiyi tattıran kişiyi kaybetmek ne kadar iğrenç birşey.Rize de olan "o olay" yüzünden direk istanbula geldik.Olaydan iki hafta geçti.Bir haftadır okula gitmiyorum.Yataktan bile çıkmıyorum.Elif'in beni öyle gördüğünden beri hiç konuşmuyor.Okulada bu yüzden gitmiyorum.Bana acımasızmışım gibi bakması kötü hissediriyor.

Telefonumun çalmasıyla yorganı üzerime daha çok çektim.Ne biriyle konuşmak neden yataktan çıkmak istiyorum.Ağır depresyon moduna geçtim.Kapının hayvan gibi açılmasını umursamadan yatağın daha derinelerine girmeye başladım.Yorganın üstümden çekilmesiyle daha da yapıştım.

Yorgan üstümden tamamen çekilince tavşanlı pijamamın kapşönünü yüzüme kapattım.
Kimseyi görmek istemiyorum.

Akif:Başımın aptal belası kalk lan!

Göz kapaklarımı sıktım.Akif'in yeni küfürler bulduğuna eminin birgün güzel bi dayak yiyecem.

Efe:Akif abi iznin var mı?

Efe de mi burdaymış?Ve ne izninden bahsediyor?
Kafam allak bullak olurken kollarımdan çekilmem bir oldu.Merak duygusuna beddua ettikten sonra gözlerimi  açtım.Ama açmaz olaydım.Efe beni resmen sırtına atmış.Gözlerimi birkaç kez avuşturdum.Ama yine aynı pozisyon.

Akif:Hadi iyi okullar.

Alev:Gitmek istemiyore.

Efe yere indirince yatağa doğru hamle yaptım.İzin vermeyip odadan çıkarttı.Tam biricik dedeme seslenecekken onun Rizede kaldığı geldi.Evin kapısından çıkacakken Efe'ye dur işareti yaptım.
Arkadan Akif geliyordu.Boğazımı temizleyip beddua taramasına geçtim.

Alev:Sürüngenlerle sürünürsün,Benliğini unutup kızıderililerin eline düşersin,Seni tavuk sanıp ızgara yaparlar,Tam yapacakken gorille dans etmeni isterler ve ve maymunla kardeş çıkarsın.

***************************************************

Okula geldiğimizde sınıfa girmekte tereddüt etmeye başladım.Bi tarafım girmemi söylerken diğer tarafım "yüzsüz gibi nasıl gireceksin?" diyor.

Efe:Daha neyi bekliyorsun?

Alev:Giremem.

Efe:Beraber girelim.

Bana elini uzattı.Peki ne yapacağım o eli tutacak mı?  Yoksa burdan gidecek miyim?Gözlerimi gözlerine diktim.Efe hep yanımda oldu.Hergün usanmadan aradı.Bakmayacağımı bile bile yaptı.Bi kere sadece bi kere "degişiklik" Elimi eline doğru uzattım.Ellerimiz birleşince vücudumu bi titreme sardı.Yanaklarım yanmaya başladı.Hala gözlerine baktığımı fark edince yere diktim.Bu yanaklarımın yanmasına daha çok sebeb oluyordu.Sınıfa girdiğimizde direk Elif'e baktım
Bana kısa bi süre baktıktan sonra bakışlarını tahtaya çevirdi.Sınıfta gülüşmeler yükselirken pijamamın üstümde olduğunu yeni idrak ettim.Hoca oturmamıza izin verince yerlerimize geçtik.

(Tenefüste....)

Duygu:Bebeğim iyi misin?

Alev:Bilmiyorum.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin