Bölüm 31

150 14 2
                                    

Alevden...
Yattığım yerden  terleyerek kalktım.Her yıl aynı kabusu görüp duruyorum.İlk zamanlar atlatmak daha zordu bi süre sonra alıştım.Koltukta oturur pozisyona geçtim.Masaya bıraktığım telefonumu  alıp saate baktım.

03.32 bugünlük uyku yetecek.Neyse dersler ne güne duruyor okulda uyurum.Koltuktan kalkıp lavaboya gittim.İşlerimi hallettikten sonra üzerimi değiştirdim.

Bu pembe pijamaları kesip çöpe atsam ne olur ki?
*En fazla ölersin*Duygunun hiç çenesini çekemem.
Güzelce katlayıp koltuğa bıraktım.Ne yapsam ki uyandırsam mı ki?Yok bunu yapacak kadar manyamadım.

Telefonumu tekrar aldım.Burdada yapacak birşey yok ki.Dur bakalım kuzenimi arayıp delirteyim zaten devriyededir.

Gereksiz kuzen aranıyor.........
Akif:Ne var?
Alev:Sıkıldım.
Akif:Senin sıkıl- neyse ağzımı bozmucam.Şuan işim var kapat!
Alev:Ne işi?
Akif:Hırsız kovalıyorum gelcen mi?
Alev:konum at geliyom.
Akif:Saç-
Alev:At dedim.
Konuşma biter.........

Al buldum işimi tüm sinirimi bu hırsızdan çıkartırım.
Telefonu cebime sokup evden çıktım.Mesaj sesi gelince baktım buraya yakınmış.Motoruma atlayıp gaza bastım.Nerdeyse 5 dakikaya yetiştim.Hırsız bi motorla kaçıyor.Ha buda Akifin arabası motoru arabaya yaklaştırdım.Beni fark edince camını açtı.

Akif:Adamın silahı var haberin olsun.

Alev:E benimde var.Hale nasılsın?

Hale komserle gelmiş.Diğer tarafa geçtim.E bi selam vermesem ayıp olur camını açıp konuşmaya başladı.

Hale:İyiyim baskomserim siz nasılsınız?

Alev:İdare eder devriyeye çıktım.

Hale:Dikkat et!

Alev:Ben her zaman dikkatliyim 😉

Motorun önünü dikerek önlerine geçtim.Hırsızın motoru biraz uzaklaşmıştı ama sorun değil.
Bu saatte araba olmamasıda iyi beni fark edince ateş etmeye başladı.Motoru bi sağa bi sola yönlendirerek kurşunların arasından geçtim.Motorumu yanına getirdim.

Kask olduğu için yüzü görünmüyordu.Silahımı çıkartıp tekerleğine ateş ettim.Onun silahının büyük ihtimalle kurşunu bitmişti.Biraz ilerledikten sonra motoru yere atıp koşmaya başladı.Motorla bi daire içerisine aldım.
Etrafında dönerken bi yere gitmesini engellemiştim.

Akif sonunda bize yetiştiler.Ben onu hala tutarken Akif kelepçesini çıkartıp adama taktı.Bende motordan indim.*Gelecekteki başkomserim*Tabe.

Hale:Çok iyiydi başkomserim.

Alev:Ne demek Hale komserim.Hadi size iyi devriyeler.

Akif:Bi gün elimde kalacaksın.Hadi defol git.

Alev:Kıskanma Akif komserim.

Göz kırpıp motora bindim.Bu gece tüm sokaklar benim.
Hızla ordan uzaklaştım.Telefonumu kulaklığa bağlayıp şarkı dinleyerek hıza daha çok bastım.

Yavaş yavaş gün ağarmaya başlamıştı.Uzun zamandır böyle gezmiyordum.Saate baktığımda 06.11 neyse artık eve gideyim.Bi gıcıklık yapayımda bizim çocukları kaldırayım.

Eve geldiğimde motoru park ettim.Anahtarı almadığım için tel tokayla içeri girdim.Bi sürpriz yapıp kahvaltıyı hazırlayayım.Bugün iyilik günümdeyim.Şuan bi enerji geldi.Bu enerjimi kaybetmeden mutfağa gideyim.

Vay be bu masayı ben mi hazırladım?*Bu jestleri sıklıkla yapmanı öneririm*Her zaman olmaz 80 yılda bir oda belki yemek yapmayı sevmem genelde yiyen taraftayım.Önce Ardayı uyandırıcam kimse benim çikolatalarımı yiyemez.Bi bardağa  su doldurup mutfaktan çıktım.

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin