Bölüm 7

353 16 2
                                    

Alevden...
Başlayalım bakalım karşı masaya bir kaç çocuk geldi biraz yaklaşınca bunlar...okçuluk takımındaki çocuklar değil.Yani bir şey oldumu hep üstü üstüne olur zaten.
Derin bir nefes alıp onlara doğru ilerledim.Boşta garsonda yok mecbururuz artık.Sırıtan çocuk beni fark edince şaşkın şaşkın bakmaya başladı.Yani ilk defa mı
çalışan insan gördü?
Çağan:Alev
Elif:Sen burda mı çalışıyorsun?
Alev:Bi sakıncası mı var?
Elif:Yo ne alaka sadece şaşırdık.
Alev:Şaşkınlığınız bittiyse menü burda.
Menüyü Çağan'a uzattım.Bunlar neden bana bakıyor.
Of rezil oldum kesin bu iğrenç kıyafete bakıyorlar.
Kesin Murat seçti ama ben ona ne yapacağımı biliyorum.Hala şaşkın şaşkın bakıyorlar ağızlarının ortasına iki çakıcan olmuyacak.
Alev:Artık ne istediğinizi söyleseniz bi!
Asya:Bilemedikki şimdi.
Belli oldu ilk buna dalıcam.Yani bakıp söyleyeceksin nesi zor anlamıyorum ki.
Çağan:Senin bi tercihin var mı?
Ya sabır ya selamet
Alev:Hamburgerleri güzeldir.Ondan getireyim isterseniz?
Hepsi:Olur.
Alev:Yanına fanta uygun mudur?
Hepsi:Olur
Bunlar neden aynı anda konuşuyor biri diyemiyor mu?
Hızlıca yanlarından ayrıldım.Belli oldu bugün bana rahat olmayacak.
Eliften...
Elif:Şu an ne diyeceğimi bilmiyorum.
Duygu:Ay bebeğim bende .
Tayfun:Neden çalışıyor ki babaannemden duyduğuma göre koca bir aşiretin kızıymış.
Hepsi:Neee!!!
Duygu:Tayfun bebeğim ben neden bilmiyorum bunu.
Tayfun:Canım kardeşim senin makyajden bazı şeylere fırsatın oluyor mu?
Ece:Tamam yeter bırakalım bunu.Başka şeyler konuşalım.
Niz sohbet ederken siparişler geldi.Çok şaşırmıştım.
Alev:Başka bi isteğiniz var mı?
Arda:Şey kola var mı?
Yuh yani Arda
Alev:Kola yok.Başka bi isteğiniz varsa getireyim.
Arda:As-
Masanın altından Arda'nın ayağına vurdum.
Elif:Yok teşekkür ederiz.
Alev:Bi isteğiniz olursa bana seslenebilirsiniz.
Yanımızdan ayrılınca Arda sinirle bana bakıyordu.
Fazla mı hızlı vurmuştum.
Arda:Elif kırsaydın.
Elif:Kusura bakma yanlışlıkla vurdum.😁
Arda:Kesin öyledir.
Biraz böyle sohbet ederken bi gürültü koptu.Otara baktığımızda Alev mutfak tarafından koşarak çıktı.
Arkasında büyük bir kepçeyle bi adam vardı.
Alevden...
Hadi bakalım Murat efendi çorbayı tekrar yapmak zorunda kalda göreyim.İyi bari arkası dönük,kazana doğru yaklaştım.Biraz elim yanacak ama olsun .
Kusura bakma çorba bu hikâyede yanan sen oldun.
Tahta bi kaşıkla destek alıp yere devirdim.Arkasını
Dönünce çaydanlık gibi fokurdamaya başladı.Tezgahtan en uzun kepçeyi aldı.Kendimle
gurur duyuyorum.*Salak kaçsana bu bizi çorba yapar müşterilere dağıtır*Haklısın şimdi tabanları yağlama
vakti dil çıkartıp mutfaktan koşarak çıktım😜
Murat:Gel lan buraya bacaksız seni çorba yapmazsam
ne olayım.
Alev:Koş bakalım biraz spor iyi olur.
Eliften...
Alev birinden kaçıyordu.Galiba aşçıydı.Restrantın içınde koşuşturmaya başladı.Gelen müşteriler buna rahatsız olmadan keyifle izliyordu.Bizimkilerde gülmeye başlamışlardı.
Arda:Bu tam benim kafadan ben bununla iyi kanka olurum.
Çağan:Acaba ne oldu?
Sinan:Bilmem ki ama çok eğlenceli.
Arda:Acaba kim kazanacak?
Sinan ve Duygu:Bence Alev kazanacak gibi.
Birbirlerine bakıp güldüler.Bu duruma biraz şaşırmıştım.
Asya:Bencede Alev
Tayfun:Banada öyle geliyor.
Alev bizim masanın arka tarafına geçti.Aşçı biraz yorulmuştu.Ama  Alev sanki ısınma aşamasındaydı.
Yinede aşçı kovalamaktan vazgeçmiyordu.
Alev:Sanki yorulmaya başladın.Murat bey!
Murat:Bu kepçeyi kafanda kırmadan yorulmam.
Alev:Sen gidip çorbanı yapsana.
Murat:Yapıcam yapıcam ama senide atıcam sürpriz malzeme diye burda işe yaramıyorsun bari çorbada tuzun bulunsun.
Alev:Bulundu zaten herkesi zehirlenmekten kurtardım.
Murat:Kovuyorum lan seni
Alev:Asıl ben istifa ediyorum.
Aşçı sinirle mutfağa geri döndü.Acaba ne yapmıştıda sinirlendirmişti.
Çağan:Alev bi bakabilir misin?
Of Çağan ben soracaktım.Birden gözlerini bana çevirdi ela gözleriyle karşılaşınca biraz afalladım ilk defa böyle görüyordum.Alev etrafına biraz bakındıktan sonra yanımıza geldi.
Alev:Bir şey isteyeceksen başkasına söyle demin büyük bir zevkle kovuldum.😁
Elif ve Çağan:Neden kovuldun?
Yine aynı şey olmuştu.Alev biraz bunu garipsedi sonra söze başladı.
Alev:Çorba kazanını devirince biraz sinirlendi o kadar.
Hepimiz:Yuh!!!
Çağan:Biraz mı?Adam işini gücünü bırakıp seni kovalamaya başladı.
Alev:Arada olur öyle şeyler.Neyse size afiyet olsun ben kaçar.
Bu kız sert mi yoksa kafa dengi mi anlıyamıyorum.
Okulda yüzü çok ciddiydi ama şimdi yaramaz bir çocuğa dönmüştü.Üstündeki önlüğü çıkartıp,gururla yere fırlattı.Tam kapıdan çıkarken,gür bir ses duyuldu :
X:Alev Betül Erdemoğlu bir adım bile atayım deme!
Alevden...
Tam çıkacakken tanıdık bir ses duydum.Hayır bu olamaz dedem bu
Mustafa:Alev Betül Erdemoğlu bir adım bile atayım deme!
Of ded neden zamanlamam bu kadar iyi ki geç odana otur , ben ne güzel kovulmuşum ne karışıyorsun.
Mecburen geri döndüm.
Alev:Efendim cezalar kralı🤴
Mustafa:Nereye gidiyordun?
Alev:Kovulduğum yerde 1 salise bile durmam!
Mustafa:Ben söylemeden kimse seni burdan kovamaz şimdi geç işinin başına.
Alev:Yapma dede!
Beni dinlemeden odasına geri döndü.Yani ben tam ne güzel kovulmuştum.Niye hep işler ters gitmek zorundaki yazık ama bana ben Bunu hak edicek ne yaptım*düşündün canım ne yapıcan * Vay yine mi keder ama artık yeter ama gerçekten yeter.Yerdeki önlüğü alıp taktım.Herkes bana gülüyordu iyi rezil oldum galiba ama değdi afferin bana.Okuldaki çocukların bunu duymaması lazım.Hızlıca yanlarına gittim.Gözlerimi kısarak iyice onlara baktım.
Alev:Bunu yarın okulda birinin ağzından bile duyarsam o kazan gibi sizide deviririm.Sonrada çorba yapıp bi güzel yerim.ANLADINIZ MI BENİ!
Hepsi:Anladık abla
Alev:Güzel
Hemen yanlarından ayrıldım.
***********************************************
Oh be sonunda restronun kapanmasına bir saat kaldı.
Çağan:Hesabı alabilir miyiz?
Alev:Hemen getiriyorum.
*tabi hemen getirisin sonuçta bitti ya*Sus sen hesabı alıp yanlarına doğru giderken bir yerden tokat sesi geldi ne oluyo ya burda benden izinsiz kim kimi dövüyor.Karşıdaki masada bi müşteri Ali'ye tokat atmıştı.16 yaşlarında bir kızdı.Vay şerefsiz sen bizim çalışanımıza nasıl el kaldırırsın şimdi ben seni ayağımın altına almazmıyım.O tarafa doğru yürüdüm.
Alev:Sorun neydi?
Ali:Yanlışlıkla üstüne su dökünce-
Alev:Tamam Ali sen gidebilirsin ben hallederim burayı.
Ali:Am-
Alev:Git dedim.
X:Sen kimsin be ne karışıyorsun?Yetkiliyi çağır bana!
Bu demin bana emir mi vermişti lan kızım sabahtan beri üstümde bi sinir  var artık sana nasipmiş.
Alev:Yetkili benim.
Gülmeye başlamıştı.Sanırım inanmadı.
X:Sen mi güldürme beni sen bi garson parçasısın yetkili mi olucan bide.
Allah tutmayın beni.Şimdi bittin kızım sen saçından tuttuğum gibi çorba dolu tabağına içine daldırdım.
Alev:Bak kızım burası benim mekanım burda kimse ben istemediğim sürece değerli çalışanlarımıza tokat atamaz.Şimdi defol git buraya bir daha ayak bile basma!
Elimi saçından çekince birazını yolmuştum.Sinirli bir bakış atıp,restrondan çıktı.Tabi her vakit olduğu gibi bunu dedem görmüştü.Kusura bakma dedeciğim ama bu sefer haklıydım.
Mustafa:Yine yaptın yapacağını.Dua et bu sefer haklıyın yoda cezalardan ceza beğenirdin.
Alev:Ben her zaman haklıyım dede sadece sen görmüyorsun ay pardon "görmek istemiyorsun"
Mustafa:Bence şansını zorlama.Odamdan eşyalarımı aldıktan sonra çıkıcaz hazırlan.
Hızlıca odasına girdi.Bende çocuklara hesabı verdim.
Üstümdeki önlüğü çıkartıp tekrar yere atıp,sonunda restrondan çıktım.Biraz bekledikten sonra dedem geldi.
Ama bi yere bakıyordu.Baktığı tarafa bakınca okuldaki çocuklar ikiye ayrılıp,gidiyorlardı.
Mustafa:Şu kızlara çağırda biz götürelim.
Alev:Tamam.
Hızlıca kızların yanına koştum.
Alev:Elif dedem sizi eve bırakmak istiyor.
Elif:Yok y-
Alev:İtiraz yok hadi.
Asya:Biz giderdik aslında.
Alev:Yürüyün hadi!
Sonunda ikna edebildim.Eğer ikna etmeseydim yine bana ceza yolları gözükürdü.
Eliften...
Alevin böyle bir teklif yapmasını beklemiyorduk.
Şimdi ise yolda gidiyoruz.Biz kızlar olarak arkada oturuyoruz Alev ön koltuğa oturmuştu.Galiba dedesiydi.
Mustafa:E kızlar nasılsız?Yabancı gibi bakmayın ben Alevin dedesiyim.İsmim Mustafa.
Asya:Biz aslında giderdik size zahmet oldu.
Ece:Evet isterseniz burada inebiliriz.
Mustafa:Yok ne zahmeti söyleyin bakalım evleriniz nerde?
Duygu:Biz beraber kalıyoruz.
Mustafa:O zaman bugün evimize misafir geliyor desenize.
Hepimiz:Yok hi-
Mustafa:İtiraz kabul edilmiyo!Siz beni tanımsanızda ben sizi tanıyorum o yüzden korkmanıza gerek yok.
Alev:Acaba nerden?
Mustafa:Birileri kıskandı galiba.
Böyle demesiyle gülmeye başladık.Mustafa amcada gülüyordu.Çok tatlı bir dedeydi.Sonunda evlerinin önüne geldik güzel bir yerdi.

Sonunda evlerinin önüne geldik güzel bir yerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gece olmuş gibi hayal edin.)
Mustafa amca bizlere boş odaları gösterdi.Odalar çok güzeldi ama Alevin kaldığı odayı çok merak ediyordum.
Her ne kadar göstermek istemesede Mustafa amca sayesinde gördük.İki tane odası varmış.Aslında beklediğim gibiydi pek abartılı değildi.

Aslında beklediğim gibiydi pek abartılı değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yeşil ay hariç 1.odası)

(Şapka hariç 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şapka hariç 2.odası)
Hemen odalara geçtik. Bugün çok yorulmuştum ve uykuya daldım.

Evet nasıl buldunuz bölümü?
İnşallah beğenirsiniz
..............iyi okumalar............👋👋

 

TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin