Uzun süredir yazamadım.Onun için 11 ağustosa özel bir bölüm yazacağım.İnşallah beğenirsiniz.
Bu leyçağ kitabı olduğu için yoğun olarak onların sahnesini yazacağım.Hazırsanız başlıyalım.Eliften...
Onunla bir hafta tatile gitme konusu hoşuma gidiyor ama ya bişeylik yaparsa beni her gördüğünde o öpücüğü hatırlatıyor.Bazen istemsizce elim dudağıma gidiyor.Şu an bile elim dudağımda. Çağan'ı çok seviyorum.Ama biraz zamana ihtiyacımız var.
Bu tatili kızlarla yanlız ayarlamıştık.Ama Arda duyunca erkeklerde dahil oldu.Sadece ikna etmemiz
gereken biri var.Bu isim tabikide Alev.Okul bir hafta tatil.Onun planı ise aralıksız uyku.Bizim valizlerimiz hazır.Ama Alev hanım kalkmayı düşünmüyor.Bi insan yastığa böyle sarılır mı? Duygu çekiştirmeye çalışıyor ama bırakacağı yok.Yatak içinde bi arbede yaşanıyor.
Efe bile bu kadar uykuya bağlı değil.Ece beklerken telefonda kitap okuyor.Asyada telefonuyla uğraşıyor.
Alev:Yav gidin başımdan.
Duygu:Olmaz bebeğim.Sen gelmezsen olmaz.
Alev:Benim bu hafta başka planlarım var.
Elif:Ya Duygu bırak.Hem belki yaramazlık yapıp Dedesinden ceza almak istiyor.
Birden yataktan fırladı.
Alev:Ne zaman gidiyoruz.
Elif:Geç bile kaldık.
Duygu:Elif bebeğim çok zekisin.
Elif:Biliyorum bebeğim.
Ece:Artık gidelim.
Alev:Offff
Duygu:Oflama bebeğim.Hadi hazırlan.
Alev tekraren oflayarak yataktan kalktı.Bizde odadan çıkıp salona geçtik.Mustafa amca gözlüğünü takmış gazete okuyordu.Bizi görümce sinirli bi bakış attı.
Bu "oturmak için izin mi istiyorsunuz" bakışıydı
Gülümseyip dördümüz büyük koltuğa oturduk.
Mustafa amca gazetesini kapatıp masanın üstüne koydu.Ardından gözlüğü çıkarttı.
Mustafa:Uyandı mı uyuyan güzel?
Uyuyan güzel Alev gözümün önünde canladırınca bi kahkaha attım.Diğerleride benimle birlikte gülmeye başladılar.Mustafa amca bile bıyık altından güldü.
Biz gülerken Alev geldi.
Alev:Allah keyfinizi bozmasın ama gidelim.Bu haftayı cezasız geçirmek istiyorum.
Mustafa:Cezalarım seni özleyecek.
Alev:Duygularımız karşılıklı değil.
Mustafa:Aman.Bi isteğiniz olursa çekinmeden söyleyin.
ALEV ERDEMOĞLU!!!
Mustafa amca bunları söylerken.Başı yere eğilmiş uyuma moduna geçmişti.Ayakta uyuyon ilk insan olabilir.Dedesinin sesiyle başını kaldırdı.
Alev:Ne var ya?Bi uyutmadınız.
Elif:Neyse artık gidelim.
Kızlarla kalkıp,Alevin koluna girdim.Gözü kapanıp duruyordu.Sürükleye sürükleye evden çıkardım.
Kızlarda arkadan geldi.Daha erkekler gelmemişti.
Evin önünde beklemeye başladık.
Duygu:Bebeklerim tatilde ne yapalım.
Ece:Ben 100 bölümlük kitabımı bitireceğim.
Duygu:Bebeğim alınma ama çok sıkıcısın.
Asya:Benim planım telefonum.
Telefonunu sevmeye başladı.Gerçekten ne yapacağımızı plânlamamıştık.Omzumda bir ağırlık hissettim.Alevin başı omzuma düşmüştü.Ayakta nasıl uyayabilirki?
Alev:Omzun çok sert.
Elif:Kusura bakma yastık almayı unutmuşum.
Alev:Bari kıpırdanma.
Elif:Emredersin.
Alev:Zaten öyle.
Kolunu bırakıp,birden geri çekildim.Bunu beklemediği için düşeyazdı.Şimdi öldürücü bakışlar atıyor.Yalan yok tırstım.Masumca tebessüm ettim.Oda tebessüm etti pardon."Bittin sen" bakışları atmaya başladı.Geri geri gidip kaçmaya çalıştım.Ama üstüme geliyordu.
Dengemi kaybedip geriye düşecekken biri belimden tutup,kendine çekti.Bu tabiki Çağan gözlerim gözleriyle buluştu.O ela gözlerin güzelliğine bakmaya başladım.
Kendimi bu manzaradan alıkoyamıyordum.Yüzüme doğru tebessüm edince gamzesi belirdi.*Ay yerim ben onları*Yavaş gel.Ben varken sana ne oluyor.*İç sesindende kıskanmazsın*Cidden ne yapıyorum ben.
Bu karizmaya bakmak yerine kavga ediyorum.Bana doğru yaklaşan dudaklarıyla kendime gelip,geri çekildim.
Alev:Enişte hızlı çıktı.😂
Hemen yanaklarımı tuttum.Alevin bu sözüne hepsi gülmeye başladı.Of Alev intikamını güzel aldı.Çağana bakınca pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.Karnına dirsek attım.Ama keşke atmasaydım.Kahkaha atmaya başladı.
Arda:Aaa utandırmayın yengemi.😂
Of Arda bi sen eksiktin.Omzumda bi ağırlık hissettim Kafamı çevirince Çağan kolunu omzuma atmıştı.
Çağan:Rahat bırakın sevgilimi.
Elif:Sevgilini?
Çağan:Evet güzelim beğenmedin mi?
Elif:Biz sev-
İşaret parmağını dudağıma bastırdı.Kulağına yaklaşıp fısırdamaya başladı."Bence sevgiliyiz eğer değilsek kanıtlamak için tekrar öperim.Zaten fırsat kovluyorum." Pis fırsatçı."Cevabını bekliyorum"
Ben ne di cem şimdi."Bak öpüyorum."Hadi Elif hadi bişey düşün.
Alev:Gerçekten of ben bu sahneyi izlemek için mi değerli şaheser uykumu bıraktım.
Elif:Haklı hadi gidelim.Gel Alev sen tekrar uyumadan ben tekrar koluna gireyim.
Bunu dememle Çağan'ın kaşları çatıldı.Kolunu omzumdan çekip Aleve doğru ilerlerken.Yerden biranda havalandım.Uçuyomuyum lan!Salaksın Elif nasıl uçacaksın.Bu öküz seni kucağına aldı.
Elif:Çağan indirirmisin? Ben Aleve söz verdim.
Çağan:Alev kusura bakarsan bak.Ama sevgilimi sana yem etmem.
Alev:Al başına çal.
Çağan:Onunda yapacağım yakında.
Çağan beni arabaya taşıyıp oturttu.Yanımada tabiki kendisi oturdu.Tatil için küçük bi münibüs tutmuştuk.
Münibüsü süren Nazım abiydi.Bizden sonra sırasıyla diğerleri de bindi.Yolculuğumuz 1 saat falan sürecekti.
Biz cam kenarında olduğumuz için kafamı cama yasladım.Çantamdan telefonumu çıkartıp kulaklığımı taktım.Müziklerimden güzel bir şarkı açıp dinlemeye başladım.Müziğin rahatlatıcı melodisine bırakmışken bi kulağımdan kulaklığımı çıkarıldı.Bunu yapan tabiki Çağan yüzüme pis pis sırıtarak kulaklığı kulağına taktı.
Başını omzuma koyup gözlerini kapattı.
Çağan:Öyle bakma uyuyamıyorum.
Elif:Nasıl bakıyorum.
Çağan:Yiyecekmiş gibi.
Elif:Ben acı sevmiyorum.
Çağan:O zaman iyi ki tatlıyım.
Elif:Acı biber suratlı.
Çağan:Sanada iyi uykular sevgilim.
Elif:Off
Başımı tekrar cama yasladım.Bi süre sonra şarkı dinlemekten sıkılıp,kapattım.Etrafta göz gezdirmeye başladım.Arda ve Ece arka koltukta oturuyordu.Ece kitap okumaya çalışıyordu ama Arda Ecenin gözlüğüyle oynayıp dikkatini dağıtıyordu.Efe ise her zaman ki gibi uyuyor.Asya telefonuyla oynuyor.Tayfun tabletiyle birşeyler uğraşıyordu.Duygu ise takılarını Sinanın üstünde deniyordu.Sinanın kıvırcık saçları bukle bukle olmuştu.Bu hâline hafifçe güldüm.
Sinan beni görünce"Lütfen kurtar"bakışları atmaya başladı.Alev ise önde oturmuş Nazım abinin yanağına vurup duruyordu.Direk önümüzde oldukları için konuştukları rahatça duyuluyordu.Pür dikkat dinlemeye başladım.
Alev:Noldu Nazım dikkatin mi dağılıyor?
Nazım:Alev yapma!
Alev:Ceza verecek dedem de yok.Kime şikayet edeceksin.
Nazım:Eve gidince görürsün.
Alev:Ama bi hafta var bu bi haftada sana yapacaklarımı bi düşün.
Nazım:Allahım sen koru.
Alev:Aklımda güzel planlar var.
Nazım:Sil o planları bak arabadan atarım seni.
Alev:Bak çok korktum şimdi.Ne olur beni arabadan atma.
Nazım:Dalga geçme!
Alev:Dalga denizde olur.
Nazım:Iy beni uğraştırmada kendin atla.
Şu espri bayatlamadı?Gerçekten çok kötüydü.Başımı tekrar dışarı odakladım.Ama gözlerim başkasını görmek istiyordu.O kişide omzumda uyuyordu.
Bi süre Çağan'ın pürüzsüz yüzünü izledikten sonra başımı cama yaslayıp gözlerimi kapattım.
Çağandan...
Elifin kulaklığının birini çıkartıp kulağıma taktım.
Başımıda omzuna koyduktan sonra uyumaya hazırdım.Bi süre uyuduktan sonra gözlerimi araladım.
Güzelim beni izliyordu.Bu fırsatı bir daha bulamayacağım için uyuma numarası yaptım. Biraz bekledikten sonra gözlerimi açtım.Başını cama yaslamıştı.Dururmuyum Hayır.Yanağından hafifçe öptüm.Sonra başını omzuma koydum.Elimle yanağını sevmeye başladım.Tatlı ve masum uyuyordu.
Dayanamayıp alnından öptüm.Ellerimi yumuşacık saçlarında gezdirmeye başladım.Şampuanın güzel kokusu burnuma dolmaya başladı.Bu koku içime huzur veriyordu.Parmaklarımı dudağına dokundurdum.Beni benden alıyorsun be güzelim.
Ama dur bu tatilde aklımda çok güzel planlar var.
Sonunda yolculuğumuz bitmişti.Ama Elif hala uyanmamıştı.Herkes bu tatil için kiraladığımız eve yerleşti.Elifi kucağıma almıştım.O tatlı uykusundan uyandırmak istemiyordum.Diğerleri çoktan odalarına geçmişlerdi.Elifi kalacağımız odaya götürüp yatağa yatırdım.Yatağa yatırır yatırmaz rahat bi pozisyona geçti.Bende yanına kıvrılıp,kollarımı beline doladım.
İyice kendime çektikten sonra uyumaya hazırdım.
Son bi kez mis kokusunu içime çektikten sonra kendimi uykuya bıraktım........Ve özel bölüm biter....(Kısa olmasını nedeni aşağıdaki açıklamada.Sizi biraz uğraştıracam ama olsun)
İn Daha da in.
Elim yorulmaya başladı.😊
Şaka şaka şu an üşendiğim için bitirdim.Ama yarın Özel bölüm 2 gelecek.
Bu bölüm sizce neden 11 ağustosa özel?
Bu bölüm normal bölümlerle alakası yok sadece arada eğlence olsun diye koyacağım tadımlık bölümler.Bu kitap genel olarak leyçağ ağırlıklı.
Son olarak 1000 okunma oldum.Bunun için sizlere teşekkür ederim.
Kendinize iyi bakın😊👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOZKOPARAN "TEŞKİLAT"
FanficBir tozkoparan kurgusudur. "Sence aşk nedir?" "Bilmem." "Gerçekten hiç birşey hissetmiyor musun?" "Ne hissetmeliyim?" "........."