IV

70 8 0
                                    

Ні.

«Будь ласка, поїдьмо туди, де нас ніхто не знайде».

Я не можу.

«Якщо ти справді кохаєш мене...»

— ГОДІ!

Я скрикую і підводжуся з ліжка. Мене пробиває холодний піт і я намагаюся заспокоїтись.

Безглуздо переконувати себе, що це лише страшний сон.

Це реальність. І я точно не можу втекти від нього.

***

Цю зустріч хотілося б забути, але я сам заплутався у собі.

Мені сповіщають новини, які шокують кожного. У телеграмі йдеться про те, що приїде якийсь Андрій, щоб допомогти нам «чистити» людей.

— Ах, черговий зелений, — Тагабат схвильовано вигукнув і продовжив: — Хочу познущатися!

Ці слова не жартома змусили мене чомусь занепокоїтися.

Але дочитуючи цей документ, я вирішив розчарувати Тагабата:

— Мучитиму його я, — неупереджено заявив я і посміхнувся, — тут зазначено, що я маю організувати і простежити як проходитиме тест на содомію.

Усі, хто був у кімнаті, розчаровано зітхнули.

З цих двох я був надто, як вони казали, м'яким. Тому  показуючи, що веселощів не буде, вони засмутилися і більше не хотіли втручатися.

...

Звичайний юнак.

Молоде обличчя осявало живими емоціями, і в цілому він виглядав як людина, що заслуговує на довіру.

Хіба що його пальці нервово смикали край жилета, коли ми вперше зустрілися.

Хіба що його блискучі очі були спрямовані на мій силует, ніби я був зіркою у цьому сірому місті.

Хіба що форма йому взагалі не йшла, не була влитою. Цей одяг ледве стримував його дитячий запал. Погони смішно здавлювали його тендітні плечі.

Хіба що він завжди був блідий, коли ми виносили вирок як буденність.

Я ніколи не бачив, що цих людей розстрілювали, ми іноді грішили з Тагабатом, не стежили за процесом, але дегенерат, відповідальний за цю справу, постійно зникав у полі неподалік, і повертався з червоними плямами на формі. Він був найголовнішим у нашій зграї «За революцію».

Хіба що він був свідком одного розстрілу. І я шкодую, що йому довелося це побачити. Видовище було не з приємних.

Одного гея, що ховався під іншим ім'ям, убили наповал; іншому, вже не пам'ятаю його ім'я, дегенерат вистрілив в обличчя і той залишився без ока і благав добити, але наш страж революції, не знаючи сумнівів, знущався з нього.

Досі пам'ятаю Андрюшине заплакане обличчя, коли він рваними рухами витирав свої сльози рукавом дорогого піджаку.

Після цього Андрюша ніколи не плакав.

Після цього Андрюша почав боятися розмовляти з дегенератом, але щоб не показувати цього, він постійно ходив п'ятами за мною. Дегенерат завжди дражнив нас.

«Гидке каченя» — так він називав мене з ним. Так, саме мою персону, адже Андрюша дійсно був прегарний. Це навіть не обговорювалося.

Після цього ми почали багато проводити час разом за роботою.

Після цього ми стали колегами по нещастю чи щось на кшталт цього.

Після

цього...

—  Це обов'язково? — Андрюша запитав це з незрозумілою досадою в голосі.

— Ні, ну, — втрутився у  розмову Тагабат, явно насолоджуючись питанням хлопця, — ти, звичайно, можеш відмовитися, але потім нам доведеться попросити нашого друга тебе розстріляти.

Цей гумор явно був не до вподоби Андрюші, він вимучено посміхнувся.

Раптом відчуваю, що мені дуже хочеться засміятись. Я не витримую і регочу на всю кімнату.

Тагабату подобається моя реакція, явно чекав зовсім на інше.

Андрюша суворо дивиться на мене. Він досить серйозний.

—  Слухай. Навіщо ця мелодрама? Якщо ти незайманий, то просто скажи це дівчині, вона все зробить за тебе.

Хлопець почервонів до кінчика вух.

Ах, як мені подобається його дражнити.

«Привезти дівчину та простежити за статевим актом».

У моїй голові щось клацнуло.

Я підняв погляд на Андрійка, він явно був не у своїй тарілці.

— Що ж, — нарешті видавив із себе я, — іди, завтра буде перевірка. Скоро почнеться чистка, без тебе впораємось.

— Але... — Тагабат знову втрутився, але я чітким голосом перервав його:

— Виконувати.

Я (Інша Романтика)Where stories live. Discover now