III

82 8 0
                                    

Зграя чорних воронів з криком зірвалася з даху штаб-квартири, промайнула над самою землею і зникла з поля зору.

Вони мають кращі справи, ніж слухати чергові вироки невинних.

До того ж...

Дегенерат, вриваючись в кімнату смерті, сповіщає нас своїм монотонним голосом:

- Сьогодні перевірка.

Доктор Тагабат з шаленими очима зривається з місця і в передчутті запитує:

- Які?

Дегенерат, дозволяючи собі посміхнутися, що здивувало мене на той момент, стримано відповідає:

- З великими грудьми.

...

Стогін, крики, звуки незрозумілого цокання - навколо роїлася оргія. Чоловікам, які були самотніми, завжди проводили тест на перевірку орієнтації.

Я не виключення.

Мені було головне влити своє насіння в дівчину, щоб вона народила.

Насолоди від такого в мене не було, я приймав це як обов'язок.

Якось на допиті я запитав у двох дівчат, навіщо вони займалися тілесними втіхами.

«Це приємно» - відповіла одна.

«Я просто хотіла цього» - вторила їй інша.

Це... Здивувало мене. Як вони могли займатися цим без чоловіків? Так при цьому ще й отримувати насолоду?

Доктор Тагабат, почувши таке визнання від двох дівчат, засміявся в голос:

- Ви взагалі усвідомлюєте, що кажете?! - вигукнув він у крайньому роздратуванні. - Те, що ви зробили - неправильно! Через вас тепер не буде нащадків, це гріх! Люди, хоча які ви люди, монстри, немає вам прощення.

Дівчата взялися за руки. Вони стояли на своєму. У їхніх очах читався страх.

- За нею навіть у пекло,- сказала дівчина і, явно користуючись моментом, повернула до себе свою любов і ніжно поцілувала її в бліді від страху губи.

Це було останньою краплею лікаря:

- Розстріляти, зараз же!

«Тепер вони й справді разом у пеклі, - думав я застібаючи сорочку, - їхня любов була неправильна і тепер у них одна могила на двох - велика яма з іншими неправильними людьми».

Це наштовхнуло мене на думку, що їхній вчинок був... рішучим? Він заслуговує на похвалу і... прощення?

Я перестав одягатися і залишив на самоті незнайомку, яка розпласталася на ліжку, як цариця. Її голі місця навіть не були прикриті. Що взагалі говорити про пристойність, якщо в цьому світі повно почуття гніву.

Як добре, що ніхто не бачить за моїм холодним дерев'яним обличчям мої справжні емоції.

Як добре...

Як...

«Виїдьмо, прошу!»

Я (Інша Романтика)Where stories live. Discover now