Bugün hikayeyi ben anlatıyorum🌝
Hala smut konusunda çok iyi değilim. Şuncacık şeyi yazmam 2 saatimi aldı. 18 yaş altı okumazsa sevinirim.Chanyeolun ihtişamlı evine geldiklerinde baekhyun çok zorluk çıkartmıştı. Daha kapıdayken baekhyun'un başlayan yaramazlıkları chanyeol'un işini daha da zorlaştırıyordu. Baekhyun gömleğinin tüm düğmelerini açıp chanyeol'e harika kıvrımlı vücudunu sergilerken chanyeol ona karşı direnmeye çalışıyordu. Baekhyun'u koltuğa oturtabilirse ona kahve yapıp biraz ayılmasını sağlardı belki ama baekhyun koltuğa doğru otururken beraberinde chanyeol'u de çekip üzerine düşmesini sağlamıştı. Bunu yaparken çok eğleniyodu.
"Yapma baekhyun çok sahroşsun"
"Değilim. Gayet kendimdeyim"
"Sabah hatırlamayacaksın bile pişman olmanı istemiyorum"
"Pişman olmam zaten hasta olmasaydım yine sevişicektik. Sadece biraz gecikmiş olduk."
"Hmm öyle mi diyorsun ?"
"Öyle diyorum babacık"
Chanyeol babacık kelimesini duyunca şaşırsa da hoşuna gitmişti. Durmadan öpmeye çalışan baekhyun'u daha fazla bekletmeyip dudaklarını kavuşturunca baekhyundan inleme kazanmıştı. Vücutlarını birbirlerine biraz daha yaklaştırınca baekhyunun çoktan sertleşmiş penisini hissetmişti chanyeol.
"Birileri çok hızlı"
"Canım yanıyor doktor babacık iyileştir beni"
Baekhyun'un bebek gibi sızlanması güldürmüştü chanyeol'u. Sürekli kıpırdayan baekhyun'u kontrol etmek zor olduğu için tek hamlede kucağına alıp geniş yataklı odasına götürmüştü. Hızlıca baekhyun'u yatağına uzandırırken ona ağırlık yapan kıyafetlerinden kurtulmaya çalışmıştı. Baekhyunsa sanki ona inat olsun diye elinden geldiğince yavaş davranıyordu.
"Çıkmıyor bu şey"
Pantalon düğmesini açamayınca sinirlenen baekhyun'a hemen yardıma koşmuştu. Hemen sonra boxerla beraber yeri boylamıştı zaten.
"Ben hazırım beni senin yap chanyeol"
"Umarım pişman olmazsın baekhyun. Nazik davranmaya çalışıcam. Canın yanarsa durdur beni"
"Park chanyeol o kadar da kalpsiz değilmiş demek ki bunu sevdim"
Baekhyun chanyeol'un ensesinden tutup kendine çekerken öpüşmelerine devam etmişti. Durmadan chanyeol'e sürtünerek aceleci davranıyordu.
"Önce korunmamız lazım baekhyun"
"İstemiyorum seni tamamen hissetmek istiyorum. Hem ilaç alırım bir şey olmaz"
Chanyeole göre hava hoştu. Dudaklarından göğsüne doğru inerken baekhyun arsızca inliyordu. Daha bir şey yapmadan bu kadar inlemesi korkutmuştu. Sevgili komşuları kapısına dayansın istemiyordu sonuçta. Bu yüzden susması için iki parmağını pembe dudakların arasına göndermişti. Baekhyun'un her bir noktasına öpücüklerini bırakırken yeteri kadar ıslandığına emin olduğu parmakları baekhyun'un ağzından çıkartıp vakit kaybetmeden deliğine göndermişti. Alışmasını sağladıktan sonra parmaklarını çıkartıp baekhyun'un bacakları arasında yerini almış ve penisini girişine konumlandırmıştı.
"Hazır mısın baekhyun ?"
"Hem de hiç olmadığım kadar."
İçine yavaşca girerken acısının azalması için baekhyun'un dudaklarına kapanmıştı. Tüm acısını chanyeol'un dudağını ısırarak çıkartırken chanyeol beklemeden içinde hareketlenmeye başlamıştı.
"Ahh çok darsın"
"Durma chanyeol acım umrumda değil sadece zevk almak istiyorum"
Chanyeol yavaşca hızlanırken baekhyun onun yapılı sırtına bir kaç tırnak iziyle hatıra bırakmıştı. Canını yakan bu harika şey başını döndürüyor nefesini kesiyordu resmen. Sonunda inlemeleri gerçek zevk inlemelerine döndüğünde chanyeol baekhyun'un can çekişen penise elini atmıştı bu da ondan daha yüksek sesli bir inleme kazanmasına sebep olmuştu.
"Chan-ah geliyorum"
Bir kaç vuruştan sonra baekhyun rahatlarken chanyeol de ardından içine boşalmıştı. Yorgunlukla üzerine uzanırken nefeslerini düzene sokmaya çalışmışlardı. Baekhyun ilk defa böyle bir deneyim yaşadığı için kalbi yerinden çıkacak gibi hissediyordu.
"Harikyadın baekhyun"
"Bu zevki tattırdığın için teşekkür ederim. İlkimi senin gibi birisine vermek güzeldi"
"Tanrım.. delirticeksin beni"
----
Baş ağrım yüzünden uykumdan uyanırken tanımadığım bir yerde olduğumu anlamam çok zor olmamıştı. Yatak çarşafına dolanmış bir şekilde oturmaya çalışınca popoma giren şiddetli ağrı yüzünden geri uzanmak zorunda kalmıştım. Üstelik çıplak olmam bir haltlar yediğimin göstergesiydi. Yatağın karşısındaki aynadan boynumdaki koca morluklar gayet net görünüyordu.Komidin üzerinde büyük harflerle 'oku' yazan kağıdı alıp okumaya başlamıştım.
'umarım dün geceyi hatırlıyorsundur. Çünkü pişman olmayacağını söyledin. O yüzden sana zorla sahip olduğumu düşünmeni istemiyorum. Senin için ilaç bıraktım içmeyi sakın unutma. Duşa girebilirsin , kıyafetlerimi kullanabilirsin, mutfaktan istediğini yiyebilirsin. Ufak bir işim çıktığı için erken kalkıp gitmek zorunda kaldım. Bu gün işe gitmek zorunda da değilsin hastaneye benimle beraber bir seminere gideceğini söyledim. Umarım yalanıma ayak uydurursun. Eşyaların barda kaldı ama merak etme jongdae aldığını söyledi. Evine gidebilmen için biraz para bıraktım geri ödemen sorun değil. Hocan ve bir doktor tavsiyesi olarak bolca dinlenmeni öneriyorum.
-chanyeol'
Uzunca yazdığı yazı nedensizce hoşuma gitmişti. Dün gece yaşadıklarımı yavaş yavaş hatırlamaya başlayınca midemde kelebekler uçmaya başlamıştı. Resmen kardiyo tanrısıyla sevişmiştim üstelik çok iyi hissettirmişti. Yine de evinde ona yakalanmak istemiyordum. Çünkü sahroşken bazı şeyler demiş olabilirdim ve o kadar detayı gerçekten hatırlamıyordum. Rahat ve oldukça büyük yatağında yayılıp keyfime bakıcaktım. Sonrasında bu güzel evden çıkıcak olmam üzüyordu tabiki.
Gözleriniz kanamamıştır umarım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doc. Cardio God
FanfictionHastanenin en başarılı ve herkesin 'tanrı' olarak çağırdığı kalp cerrahı park chanyeol'a , byun baekhyun da aşıktır. Chanyeol'a karşı cesaretli davranan tek kişi olarak istediğini elde edebilecek mi ?