finally !

384 33 7
                                    

"baekhyun çık hadi"

Yarım saattir chanyeol'un banyo kapısını yumruklamasını dinliyordum. Sonunda kapıyı açtığımda büyük bir merakla bana bakıyordu.

"Sevinme yine negatif çıktı"

Tam tamına 3 aydır bebek sahibi olmak için uğraşıyorduk ama boşunaydı her hafta yaptığım her testten kocaman bir negatif sonucu alyordum.

"Emin misin tekrar kontrol edelim "

"Chanyeol eczanede satılan her markayı alıp denedim sonuç değişmiyor"

"Yanlış çıkma ihtimali var ama"

"Zorlama chan çocuğumuz olmuyor işte. Belkide ilk bebeğimizi düşürdüğüm için sorun bendedir"

"Yixing hyung sağlıklı olduğunu söyledi. Hem olmuyorsa bizde evlatlık ediniriz."

"Ben kendi çocuğumu kendim doğurmak istiyorum."

"Tekrar deneriz"

"Üç aydır hep deniyoruz zaten. Ben artık istemiyorum."

Tüm umudum yok olmuştu. Normalde hiç kıskanç bir insan değilimdir ama jongdae ve minseok'un bebeklerini görünce kıskanmadan duramıyordum. En yakın arkadaşımı kıskanıyor olmam iyi değildi. Belki de chanyeol haklıydı bir bebeği sahiplenmemiz daha uygun olurdu. Çocuk meselesini artık kafama çok takmayacaktım çünkü evliliğimizi etkilemeye başlamıştı. Sevişmelerimden zevk almam gerekirken artık alışkanlık haline getirdiğimiz bir olaya dönmüştü. Geçmişte çok günah işlemediğime de emindim ama tanrı sanki beni bununla cezalandırıyor gibiydi.

"Chanyeol"

"Efendim hayatım ?"

"Git artık. Başımda öylece dikilmenin bir anlamı yok"

"Ama sen böyle üzgünken gitmek istemiyorum"

"İşe geç kalıcaksın. Hem ben iyiyim alıştım yani bu duruma yapacak bir şey yok. İznimden sonra tekrar yixing'e uğrarım belki önerebilceği bir şeyler vardır"

"Tamam o zaman dikkat et kendine"

Yanağıma öpücük bırakıp odadan çıkmıştı. Bir kaç saniye sonra da evden çıkışının sesini duymuştum. Bende banyodaki test çubuğunu diğerlerinin yanına gönderecektim. Belkide onlarcası birikmişti kutuda. Son bir umut olarak bir kez daha baktığımda silik bir şekilde görünen ikinci çizgiyi fark etmiştim. Gözlerime inanamıyordum emin olmak için en az 10 defa bakmıştım ama resmen pozitif duruyordu. Kutudaki diğer testler içinden geçen haftanınkini bulduğumda onunda pozitif çıktığını fark etmiştim. O kadar çok negatif sonuç görmekten bunları görememiş olmalıydım. Chanyeol'u eve geri çağırıp söyleyecektim ki bundan hemen vazgeçmiştim. Emin olmadan sevindirmek istemiyordum. Hem hamile bile olsam bunu ona iki gün sonraki doğum gününde söylemek istiyordum. Hastanedekilerin beni görme ihtimaline karşı başka bir hastaneye gidicektim böylece uzun zamandır bizimle uğraşan yixing hyung için de güzel bir haber olabilirdi. Bu gün izinli olmam gerçekten şans olmalıydı.

-------

Kan testimin sonuçlarını beklemek cidden işkence gibiydi. Sadece 2 saat olmuştu ama ben heyecandan yerimde duramıyordum. Stresten bitirdiğim koca su şişesini dizime vurup kendimce bir ritim uydururken şarkımın sözlerini bile düşünmeye başlamıştım. Zihnimdeki garip sözlü şarkıyı sıranın bana geldiğini söyleyen asistanın sesi durdurmuştu. Hızlıca odaya doğru giderken heyecandan bayılmam an meselesiydi. Doktor bilgisayardan sonuçlarıma bakarken göz ucuyla bende ekrana bakmaya çalışmıştım sonuçta ne anlama geldiklerini anlayabiliyordum. Doktorun bakışlarını üzerimde hissettiğimde hemen ekrandan kaçırmıştım gözlerimi.

Doc. Cardio GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin