Daddy

241 25 6
                                    

Araya eklenmiş ek bölümdür iyi okumalar 😚 sadece final kaldı düzenlenecek onu da üşenmezsem düzenliycem ehehehe





"Hocam"

"Efendim"

"Ameliyatınız ne durumda ?"

"Şu anlık sorun yok bitirmek üzereyim"

"Size bir şey söylemem lazım"

"Bir kaç saniyelik işim kaldı bekle"

Chanyeol son dikişi de attıktan sonra stresle bekleyen asistanına dönmüştü. Bu kadar ne önemli olabilirdi ki ?

"Söyle bakalım ne diyeceksin ?"

"Baekhyun hoca"

"Ne oldu baekhyun'a ?"

Baekhyun'un saç teline bile zarar gelse canından can gidiyormuş gibi hissederken şimdi başına daha kötü bir şey gelmiş olma ihtimali bile çok korkutuyordu.

"Merdivenlerden düşmüş şu an yixing hocanın yanında"

"Ne demek merdivenlerden düştü ? Ciddi misin sen ?"

Chanyeol ameliyathaneden fırlarken asansörün gelmesini bile beklemeden merdivenleri 2'şer 3'er çıkmaya başlamıştı. Önüne gelenleri ittiriyor elinden geldiğince hızlı ulaşmaya çalışıyordu sevdiğinin yanına. Koridorun sonundaki odaya ulaştığında içeriye büyük bir korkuyla girmişti. Neyseki baekhyun'u uyanık bir şekilde görmüştü bu bile birazcık rahatlatmıştı. Yanına gidip ağlayan eşinin elinden tutmuştu.

"Sevgilim"

"Chan-chanyeol ben özür dilerim"

"Neden özür diliyorsun ?"

"Yine o sevmediğin bağcıklı ayakkabıları giydim. İpin açıldığını fark etmemişim yemek için kafetaryaya çıkıyordum takıldım iplere. Sonra dü-"

"Şşt tamam senin bir suçun yok. İyi misin söyle bana. Alnın kanıyor"

"Önemli değil o ama bebeklerimiz iyi mi bilmiyorum. Ya benim yüzümden bir şey olduysa ? Ama eminim kolumun üzerine düştüm sana yemin ederim ki karnımı çarpmamak için çok uğraştım"

Baekhyun ağlarken chanyeol ikiz bebekleri olacağını öğrendikleri günü hatırlamıştı bir anda. O zaman da baekhyun heyecandan bayılmıştı. Tanrının sevilen kulları olmalılar ki bir kız ve bir erkek çocukları da olacaktı. Şu an kendini her ne kadar bencil biri gibi hissetse de bebeklerinden çok baekhyun'un şu an iyi durumda olmasına seviniyordu. Doktorları yixing , bebekleri kontrol ederken chanyeol bir yandan eşinin kanayan yarasına pansuman yapıyordu. Neyse ki dikiş atacak kadar çok bir şey olmamıştı. Odayı baekhyun'un ağlama sesi yerine iki minik kalbin sesi doldurunca chanyeol iyi oldukları için sevinmeye başlamıştı.

"Hyung doğruyu söyle bana iyiler değil mi ?"

"Hiçbir sorun yok baekhyun. Sadece biraz stres yaşadıkları için fazla hareketliler bu da sana sancı veriyor olmalı."

"Dikkatli olmalıydım. Çok aptalım çok"

"Senin bir suçun yok baekhyun. Bugün dinlen baş ve kol ağrıların için ağrı kesici verebilirim"

"Hayır hayır istemiyorum. Zaten yeterince zarar verdim. Bir de ilaç içip zarar eklemek istemiyorum hem acıya dayanabilirim"

"Pekala sen bilirsin. Eğer ağrın artarsa gelebilirsin yanıma şimdi dinlenmeye git bakalım"

Chanyeol , eşinin getirildiği tekerlekli sandaliyeye tekrar oturmasını sağladıktan sonra dikkatle dinlenme odasına doğru sürmüştü. Baekhyun hala sessizce ağlayıp bebeklerinden ve eşinden özür dileyip duruyordu. Odaya geldiklerinde baekhyunla beraber küçük yatağa uzanmıştı chanyeol. İlk kez beraber uyudukları yataktı bu. Baekhyun henüz asistanken yataktan düşme bahanesiyle sarılmıştı ona. Şimdi ise kocası ve bebeklerinin babası olarak ordaydı. Henüz 5 aylık olan bebeklerini sakinleştirmek için düşme yüzünden hafif morarmış karnına yerleştirmişti ellerini.

"Bebeklerim. Ben geldim babanız chanyeol. Biraz korkutsanız da iyi olduğunuz için çok mutluyum. Baekhyun babanız da korktuğu için ağlıyor ama siz sakinleşince o da iyi olucaktır. Şimdi rahatça uyuyabilmeniz için size güzel bir şarkı söyleyeceğim. Sesimin kötü olmasına aldırmayın ama olur mu ?"

"Chan"

"Efendim sevgilim ?"

"Sesin de senin gibi harika lütfen çocuklarımıza yalan söyleme"

"Hmm öyle mi diyorsun ?"

"Öyle diyorum babacık"

"Woah bu kelimeyi duymayalı uzun zaman olmuştu"

"Bebekler doğunca sana baba diyecek üç kişi olacağını hatırlatmak istedim"

"Yarım saat sonra başka bir ameliyatım olmasa çok fena şeyler olurdu"

"Yarım saate çok güzel şeyler yapabiliriz"

"Olmaz çocuklar var burda ayıp"

"Çocuklar siz uyuyun bakayım benim babanızla bir işim var."

"Seni seviyorum"

"Seni seviyorum babacık"

Doc. Cardio GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin