Ex-boyfriend

413 31 18
                                    

Asansörlerin hepsi teknik arızadan dolayı bozulduğu için hastanede büyük bir karmaşa vardı. Hastalar için büyük bir sorun yaratıyordu. Biz doktorlar için de hastaların acil yardımına koşmayı zorlaştırıyordu. Merdivendendeki büyük yoğunluğu aşıp düz zemine basabildiğimde derin bir nefes almıştım. Resmen ortada kaos vardı. Herkes birbirini ittiriyor yere düşmelere sebep oluyordu. Bu da daha fazla yaralı ortaya çıkartıp acili daha da yoğun hale getirtiyordu. Sakin bir yerde bekleyen chanyeol'u yakalayınca saatlerdir görüşemediğim nişanlımın yanına gitmiştim.

"Selam hayatım"

"Selam. Çok yoğun bugün. Asansörlerin bozulması hiç iyi olmadı"

"Evet. Ameliyathaneye de hasta inemediği için iş yapamamaktan sıkıldım."

"Neyi bekliyorsun burda peki ? Odana gidelim"

"Olmaz. Birisini bekliyorum"

"Kim o ?"

"Asistan doktorlardan birisi. Ama burda çalışmıyor. Uzman bir doktoru varmış burda onunla görüşecekmiş. Kardiyocerrahide de benim işimi çok sevmiş. Bende onu etkilemek için yaptığım harika işlerden bahsedicem"

"Beni etkiledin zaten yeterli değil mi bu ?"

"Yoksa kıskanıyor musun baekhyun ?"

"Tabikide hayır ama vakti zamanında kaç tane asistan kaçırdığını tüm hastane biliyor. Adın kötüye çıkıcak diye korkuyorum"

"Ve sen de bana karşı cesaretli davranan tek insandın bu yüzden seni seviyorum"

Büyük yoğunluğun arasından gelen adam yaklaştıkça daha tanıdık gelmeye başlamıştı. O piçimsi yüz ifadesi ve kendini bir halt sanan yürüyüşü yıllardan sonra bile bir gram değişmemişti. Kendimi chanyeol'un arkasına doğru gizlerken chanyeol büyük heyecanla elini ona doğru uzatıp selamlaşmıştı. Beni görmesini hiç istemiyordum.

"Merhaba dongho umarım hastanemizi beğenmişsindir"

"Çok güzel gerçekten sizinle çalışmakta benim için bir gurur"

Gözlerini bana dikmeye başlayınca tanıdığını anlamıştım. Burdan kaçmak istiyordum şu an.

"Baekhyun sen değil misin ?"

"Hı hı benim"

Bir kaç adım öne çıktığımda düşünmeden bana sarılınca ne yapacağımı bilememiştim. Ellerim havada öylece duruyordum.

"Birbirinizi tanıyor musunuz ?"

"Aynı okuldaydık tabi baekhyun benim üst dönemimden birisiydi"

"Artık hocanım yani bana baekhyun demezsen sevinirim"

"Ah pardon hocam"

Sesi bile o kadar itici geliyordu ki ! Bahane uydurup kurtulmam lazımdı bir an önce.

"Neyse ben gideyim işlerim var"

İkiliyi rahat bırakırken ben ordan kaçarcasına gitmiştim. Onu bir daha görmem sanıyordum. Unutmaya başlamıştım bana yaptıklarını. Kendimi ilk bulduğum tuvalete attığımda geçmişte yeterince ağlamamışım gibi tekrar ağlamaya başlamıştım. Tuvalette benden başka birisi daha olduğunu anladığımda dururken hemen sonra kabinden jongdae'nin çıktığını görünce ona sarılıp ağlamaya devam etmiştim.

"Yine neden ağlıyorsun ?"

"Jongdae o burda"

"O kim ?"

"Dongho"

"Siktir"

Dongho henüz 1. Sınıfken ve benle jongdae 2. Sınıfken başlamıştı aramızdakiler. Önce derslerine yardım etme amaçlı basit bir ilişkiydi. Daha sonra iş sevgililiğe doğru gitmişti. Sürekli sunduğu ahlaksız teklifler canımı sıkıyordu. Okula ders notlarını vermem karşılığında onunla yattığıma dair dedikodular yaymıştı. En kötüsü bana uyuşturucu kullanıp tecavüz etmeye kalkışınca benim için her şey bitmişti. Okulu bırakma hatta bana sürekli şantaj uyguladığı için intihar etme evresine bile gelmiştim. Çok geçmeden jongdae sayesinde kurtulmuştum ondan. En başta jongdae'den nefret ederken dongho şerefsizinin boklarını ortaya atıp beni haklı tarafa çıkartınca onunla dost olmuştum. O günden beri jongdae benim için kardeşten öteydi.

"Chanyeolle beraberler şimdi"

"Neden gelmiş ? Ya eski konuları açmaya çalışırsa ?"

"Korkum da o yüzden. Chanyeol bana güveniyor tabiki inanmaz ama dongho bu yapar bir şeyler yine"

"Bence gidip chanyeol'u bul her şeyi anlat"

"Ona daha önce ilişkim olmadığını söyledim jongdae. Sence sorgulamayacak mı ?"

"Korktuğunu söyle işte. Seni tehtid ettiğini açıkla"

"Gitmek istiyorum burdan. Mesai bitene kadar burdan çıkmasam ?"

"Saçmalama dongho senin hala ondan korktuğunu mu düşünsün istiyorsun ?"

"Ondan tabikide korkmuyorum ama chanyeol'e benim hakkında yalan yanlış şeyler söylemesini istemiyorum. Tam da evlenmek üzereyken"

"Kurtulucaz merak etme. Eskiden nasıl kurtulduysak şimdi de kurtulabiliriz"

"Yine sen yaparsın"

"Hamileyim. Önceki gibi dövemem de. Muhteşem taekvando yeteneklerimi şu koca karnım engelliyor. Ama laflarımla güzel bir dayak atabilirim"

"İyi ki varsın jongdae'm"

-------

"Hey Chanyeol"

"Ah jongdae nasılsın ?"

"İyiyim teşekkürler"

Dongho ve chanyeol'un önemli konuşmaları arasına daldığım için dongho beni tekrar görmekten pek memnun olmamış gibi duruyordu.

"Sana da merhaba dongho"

"Siz de mi tanışıyorsunuz ?"

"Aynı okuldaydık"

"Doğru doğru unuttum"

"Çok değişmişsin jongd- Yani şey hocam"

"Sen hala aynısın ama dongho burnun falan yaptıramadın herhalde. Yanlış hatırlamıyorsam bazı olaylar yaşamıştın en son"

Kırdığım burnunu görünce şaheserim karşısında gururlanmıştım. O zamandan belliymiş ortopedi uzmanı olacağım.

"Sizde de çocuk falan görüyorum evlendiniz sanırsam. Evliliğe ve sexe karşı önyargınızı kırmış gibisiniz"

"Sadece onlar değişti. Gücüm hala yerinde merak etme sen"

Yumruğumu alttan alttan gösterince dongho'nun bir kaç adım geriye gittiğini görmüştüm. Ve bu beni daha da mutlu ediyordu.

"Hey noluyor burda ? Niye birbirinize laf sokuyorsunuz ?"

"Sadece eski bazı küçük sorunlarımız vardı bu arkadaşla. Ama dediğim gibi eski. Geçmişte kaldı gitti değil mi dongho ?"

"Öyle hocam"

"Neyse sen niye gelmiştin jongdae ? Bir şey mi oldu ?"

"Yoo bir hastamla ilgili bir şey danışıcaktım. Bir de kocamın yerini sorucaktım ulaşamadım ona. Bebeğimizin kontrol günü de o yüzden. Neyse madem siz konuşuyorsunuz işin bitince görüşürüz chanyeol"

"Minseok en son merdivenden düşen hastalarla ilgileniyordu acildeydi. Hastan için de baekhyunla görüşebilirsin ben bugün çok müsait olamayabilirim"

"Sen daha profosyonelsin o yüzden sana gelmiştim neyse baekhyun da senin kadar başarılı bir cerrah ona da sorabilirim. Haklısın"

"Baekhyun hocamda mı kardiyocerrahiyi seçti ? Woah ondan hiç beklemezdim. Daha çok travma severdi"

"Travmayı ben seviyorum dongho. Kemik kırmaktan çok hoşlanırım. Burnun hala kötü duruyor fena travma almış gibi. Hazır buraya gelmişken estetik cerrahımızla görüş bence. Çok istersen burnunu tekrar kırıp yerine oturtabilirim."

"Teşekkür ederim böyle iyiyim"

"Sen bilirsin. Teklif var ısrar yok"

Doc. Cardio GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin