5 sene tıp okuyup 1 sene intörnlük yaparak ve bir 5 sene daha stajyer olarak depresif hayatımda ayakta kalmaya çalışıyordum. Hala 5. Senemin bittiği söylenemezdi son dönemdeydim ve önümde uzmanlık sınavım vardı. Tüm arkadaşlarım alanlarını seçip sınava delicesine çalışıyordu. Ben ise kafetaryada bir köşeye oturmuş elimdeki çubuk krakerleri kemirerek kardiyo tanrısı olarak bilinen hocamın güzel poposunu dikizliyordum. Çok emin değildim ama uzmanlık alanımı seçmem çok zor olmayacaktı sanırsam. Sebebi de kardiyo tanrısıydı tabikide. Onun için kardiyo bölümüne girebilirdim. Harika manzaramı uykusuzluktan ruh gibi görünen sevgili ev arkadaşım jongdae kapatmıştı. Koca kitaplarını masaya yerleştirirken elimdeki paketi bir seferde çekip krakerlerime sahiplenmişti.
"Çekil önümden"
"Yakalanıcaksın çok belli ediyorsun"
Kardiyo tanrısı oradan giderken bir miktar üzülmüştüm. Jongdae'nin bir kaç ders notunu çalıp cebime sıkıştırdığımda bunu görmemezlikten gelmesi de modumu tekrar yükseltmişti.
"Park chanyeol harika biri değil mi ? hiç ameliyatlarına girdin mi ?"
"Kardiyo ilgimi çekmiyor ben genelde ortopediyi severim biliyorsun. Uzmanlığımı da ortopediden yapıcam"
"Minseok yüzünden mi?"
"Sende chanyeol için aynı şeyi yapıyorsun"
"Gidip biraz ameliyatına girmeye çalışıcam. Bu arada leş gibi kokuyorsun jongdae."
"1 haftadır hastanede yaşıyorum"
"Doğru seni evden kovmuştum. Neyse bu akşam eve dönebilirsin. Sadece insan içine çıkabilmen için izin veriyorum."
"Sağ ol gerek yok nöbetçiyim bu gece"
"Bana hava hoş. Krakerleri de tek tek yalamıştım. Sana afiyet olsun"
"İğrençsin baekhyun !"
"Bende seni seviyorum jongdae"
Jongdae'yi masada tek bırakırken ameliyat kapma hayalleri kurmuştum. Ameliyathane katına indiğimde ilk işim kardiyo tanrısının bugünkü programını öğrenmek olmuştu. Eğer kapabilirsem beni çok güzel 3 tane ameliyat bekliyordu. Ona asistanlık edecek kişinin de alt dönemimden tanıdık birisi olması işime gelmişti. Böylece bir hyung gibi davranıp ondan büyüklüğümü gösterdikten sonra ameliyatı alabilirdim elinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doc. Cardio God
FanficHastanenin en başarılı ve herkesin 'tanrı' olarak çağırdığı kalp cerrahı park chanyeol'a , byun baekhyun da aşıktır. Chanyeol'a karşı cesaretli davranan tek kişi olarak istediğini elde edebilecek mi ?