ı can do it !

874 69 12
                                    

"sehun sehun sehun"

Koşarak alt dönemimden olan sehunun yanına geldiğimde korkmuş duruyordu.

"Efendim hyung ?"

"Ne yapıyorsun ?"

"Hal hatır sormaya gelmediğini ikimizde iyi biliyoruz. Sadece işin düşünce yanıma gelirsin"

"Çok ayıp sehun. Ben bir hyungun olarak görevimi yapıyorum"

"Oyalanma hyung ameliyata giricem"

"Heh işte bende onun için geldim"

"Ameliyatımı çalamazsın"

"Lütfen sehun bak kardiyo tanrısıyla aynı ortamda olmak istiyorum"

"Bende istiyorum hyung"

"Ama sen daha önce girdin benim ilk seferim olucak"

"Bir şartla veririm"

"Ne istersen yaparım"

"Dosya işlerimi sen yapıcaksın"

"Ondan kolay ne var ki ?"

"1 hafta boyunca"

"Olmaz"

" O zaman ameliyat yok hyung kusura bakma"

"Tamam bari 3 gün olsun"

"İlk seferin olduğu için kabul ediyorum. Hadi git hasta 2. Salonda"

"Sen bir tanesin sehun. Sarılmayı sevdiğini bilsem kucaklardım seni"

"Lütfen sadece işin düştüğünde yanıma gelme yoksa bir daha bu iyiliği yapmam"

Sehun çoktan arkamda kalmıştı bile. Tamam hayal ettiğim gibi bir hyung gibi davranmamıştım ona ama sonuçta kapmıştım ameliyatı. Ameliyathaneye koşarken çok heyecanlı hissediyordum. Ameliyat öncesi hazırlıklarımı tamamladıktan sonra içeriye girerken bayılmak üzereydim. Resmen park chanyeolle aynı yerdeydim. Beraber hastanın başına geçtiğimizde bir süreliğine gözlerime bakmıştı. Ve o öylece bana bakarken eriyordum resmen.

"Sehun boyun mu kısaldı senin yoksa bana mı öyle geliyor ?"

Kısa boy şakası yapması bir miktar üzse de çok takmamıştım.

"Ben sehun değilim hocam"

"Sehun nerde ?"

"İlgilenmesi gereken dosyalar vardı bu yüzden benden rica etti"

"Pekala sen kimsin o zaman ?"

"Baekhyun byun baekhyun. 5. Dönem asistanıyım"

"Güzel tecrübelisin yani"

"Pek sayılmaz yani kardiyo ilgimi yeni keşfettim diyebilirim. Pek fazla tecrübe edinemedim kardiyo üzerine"

"Çok zor bir bölüm baekhyun. Hevesini kırmak istemem ama gerçekten yapabilicek misin?"

"Neden böyle düşündünüz ?"

"Daha çok çocuk cerrahisi seçicek bir tip var sende"

"Çocuklardan pek hoşlanmam"

"Çocuk hastan geldiğinde ne yapıcaksın ? Eğer sevmezsen bu işi de yapamazsın ve bende çocuk sevmeyen birisiyle ameliyat yapamam."

"Hoşlanmam dediysem de nefret etmiyorum yani şe-"

"Tamam baekhyun anladım hastamızla ilgilenelim. Neden sen ilk kesiği atmıyorsun ? Bu işte ne kadar iyi olduğunu görmek isterim"

"Gerçekten benim mi yapmamı istiyorsunuz ?"

Chanyeol olumlu anlamda kafasını sallarken hemşirenin uzattığı neşteri hızlıca almıştım. Heyecandan elimin titrediğini görsün istemiyordum. Sakince keserken o da çıkan kanları temizliyordu. Tanrım parmakları bile kusursuzdu. Tüm işlem boyunca ellerinin harika hareketini izlemiştim. Hastanın içinde dans ediyordu sanki. Büyük ustalıkla işini yaparken arada bana sorular sorup bilgimi test ediyordu. 5 saatlik ameliyat bittiğinde ayaklarımın ne kadar çok acıdığını fark etmiştim. Yorgunlukla ameliyathaneden çıkacakken chanyeolun seslenmesiyle durmuştum.

"En başta biraz ön yargılı davrandım baekhyun kusura bakma"

"Önemli değil hocam"

"Eğer bu bölümde gerçekten ilerlemek istiyorsan daimi asistanım olmanı istiyorum"

"Ama sehun ?"

"O istemiyordu zaten arada senin gibi başka asistanları yerine gönderirdi. İşime yarayacak asistan bulana kadar devam ediyordu sadece ve sende en iyisisin. Acil durumda ne yapacağını sakince düşünebiliyorsun. 10 adım sonra ne olabileceğini kestirebiliyorsun bu yüzden en iyisisin"

"Teşekkür ederim"

Bu kadar övgüyü kalbim kaldırır mıydı bilmiyorum ama ben şok içinde dediklerini dinliyordum.

"Yarım saat sonra başka bir ameliyatım daha var  eğer yorgunsan baş-"

"Değilim çok iyiyim. Yarım saat sonra görüşürüz hocam"

Gülümseyip oradan uzaklaşırken bende yorgunlukla yere çökmüştüm. Açlıktan midem sırtıma yapışmıştı ve uykusuzluktan gözlerim acıyordu. Yinede dayanabilirdim. Her şey kardiyo tanrısı içindi.

Doc. Cardio GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin