Gift surgery

681 55 26
                                    

Sonunda sınavım bitmişti. Kendimden emin bir şekilde tüm soruları cevaplamıştım. Ama bir yandan delicesine korkuyordum. Sonuçlar açıklanana kadar hala asistan sayılıyorduk. Uzmanlığımızı seçmemiştik ve sınavı başarıyla geçip geçmeyeceğimiz de belli değildi. Chanyeol yüzünden dosya işleriyle uğraşmak zorunda kalmıştım. Hala hasta olduğumu söyleyip beni ameliyatlarına sokmuyordu. Başka bölüme girmeye kalkışınca ışınlanmış gibi hemen oraya gelip durduruyordu. İki günün birikmiş dosyalarıyla cebelleşirken jongdae heyecanla yanıma gelmişti.

"Duydun mu ?"

"Neyi ?"

"Bu akşam parti var"

"Ne partisi ?"

"Bizim için işte. Sınav bitti ya o yüzden"

"Dosyalar bu akşama bile bitmeyebilir o yüzden ben yokum"

"Abartma baekhyun bir kaç hasta dosyası sadece. Çok zorlanırsan birazını bana ver bu gece eğlenmemiz lazım"

"Ameliyatın var mı hiç ?"

"Var ama vermem"

"Lütfen jongdae tüm gün ameliyathanenin kapısına bile yaklaşamadım. Ben artık insan kesmek istiyorum. "

Jongdaeye ağlarken arkamda hissettiğim bedenle olduğum yerde donmuştum.

"Bunun olmayacağını gayet iyi biliyorsun baekhyun"

Chanyeol'un sesini duyunca ona tekrar yakalandığım için ruhsal bir çöküntü yaşıyordum. Jongdae elimdeki bir kaç dosyayı bir şey demeden alıp götürürken beni chanyeolle yanlız bırakmıştı.

"Neden giremiyorum ameliyatlara"

"Hastasın baekhyun dinlenmen lazım. Bu yüzden sana kolay işleri veriyorum"

"Tam aksine ben insan keserken dinleniyorum. Dosyalar çok sıkıcı lütfen"

"Vitaminlerini aldın mı ?"

"Hepsini yedim emin olabilirsin"

Elini anlıma bastırıp ateşime bakarken iyi olduğumu göstermek için sahte bir şekilde gülmek zorunda kalmıştım. Ama pek inandırıcı olamamıştım.

"Hala ateşin var gözündeki kızarıklıklar biraz azalmış gibi ama cebine tıkıştırdığın peçetelerden görüyorum ki hala hastasın"

"Değilim gerçekten iyiyim. Ağrılarım geçti. En azından burnum tıkalı değil nefes alabiliyorum."

"Tamam o zaman ameliyatlara girebilirsin ama bir şartla. Basit kısa süreli operasyonlara giriceksin"

"Yeter ki bir kaç kesik atabileyim"

"Hadi koş bakalım senin için harika bir ameliyatım var"

---------

Chanyeol'un bana ayarladığı ameliyatı görünce dosya işlerine geri dönmek istemiştim. Ürolojiye göndermişti beni bırakın kesiği ortada kan bile yoktu. Basit bir sonda takımı için o kadar hazırlanmak zorunda kalmıştım.Ayakta durup elimde sondayla uzman doktorumu beklerken kapının camından beni izleyen chanyeol'le karşılaşmıştım. Benimle dalga geçer gibi gülümsüyordu. Şu an burda yatan hastanın o olmasını ve ondan intikam almayı dilemiştim.

"Bir şey mi oldu baekhyun?"

"Yok hocam harika bir iş çıkartıyorsunuz"

"Benim işim bitti neden sondayı sen takmıyorsun ?"

"Teşekkür ederim ama sizin yapmanız daha uygun olur"

"Bölümü sevmediğini bu kadar belli etme baekhyun."

"Özür dilerim ama uzmanlığımı kardiyolojide yapmayı düşünüyorum"

"Chanyeol'e dayanabilen tek asistan sen olabilirsin. Herkes ikinci günden ondan kaçardı."

"Gerçekten ilgim var o yüzden dayanabildim sanırsam"

"Chanyeol'e mi ilgin var yoksa kardiyolojoye mi ?"

"Hocamla ilişki içinde olmayacağımı iyi biliyorsunuz."

"En son böyle diyen bir asistanım vardı sonra ne oldu biliyor musun ? Hamile kaldı hemde ikiz çocuklara. Tabiki birbirlerini de sevince evlendiler. "

"Ben öyle yapmam hocam. Mesleğime odaklanmayı istiyorum"

"Büyük konuşma derim baekhyun"

Doc. Cardio GodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin