-Nem hívsz be egy kávéra?-fogta meg a combomat Pisti.
-Eltaláltad!-toltam el a kezét, majd kiszálltam a kocsiból a lakásom előtt.
-Meddig kell még futnom utánad, hogy történjen is végre valami?-szólt utánam a lehúzott ablakon.
-Még csak 2 napja ismerkedünk!-indultam el a bejárati ajtó felé.-Azt hiszem ez sem lesz egy tartós kapcsolat. De mindegy is.-gondolkoztam hangosan a nappaliba érve.
-Hányszor mondtam már, hogy én vagyok az akit keresel?-bukkant fel a nappaliban Attila.
-Rengetegszer.-dörzsöltem meg fáradtan az arcomat.-De ne kelljen már mindig ezen lovagolni!-indultam el a szobámba.
-Miért? Engem nem zavar.-jött utánam.-Sőt pont az vonz benned annyira, hogy elérhetetlen vagy.
-Na jó!-hagytam neki nyitva a szobám ajtaját.-Gyere be!-húztam ki a széket, jelezve hogy üljön le én pedig az ágyon foglaltam helyet törökülésben.-Hol is kezdjem...-vakargattam meg a tarkómat.
-Az elején!-nézett rám reménykedve.
-Na szóval.-kerestem a szavakat .-Helyes pasi vagy és tök rendes is meg minden, de...de nekem ez nem megy és még mielőtt bármit is mondanál...-szálltam le az ágyról és leguggoltam hozzá...-Eleve Betti is miattad költözött el, mert nem tudta elviselni hogy le se szarod.-vetettem a szemére amiért a gyerek kori barinőm elköltözött.-Ha ez így neked gáz, akkor keresek másik albit, megkérdezem Ágit, hátha akad náluk egy szabad szoba.
-Ne, nem kell!-fogta meg a vállamat, majd csalódottan kiment.
Miután lezuhanyoztam ránéztem a telómra és épp le akartam tenni, amikor eszembe jutott, hogy ma reggel meghirdettem egy pár megunt ruhadarabot, úgyhogy lefekvés előtt még gyorsan ránéztem a Face-re.
Egy csomóan írtak, volt aki kapásból be is jelölt ismerősnek.
-Na, ti se a ruhák miatt jelöltetek be!-beszélgettem magamban, miközben nem győztem kitörölni a kéretlen jelöléseket és akkor vettem észre, hogy az énekes srác is bejelölt.-Na jó, téged azért visszaigazollak!-beszéltem a profilképéhez.-Azt hiszem ez egy szép barátság kezdete...-tettem az éjjeliszekrényre a telómat, majd betakaróztam.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, de mivel csak forgolódtam, egyből meghallottam, hogy üzenetem érkezett.
°Marics Péter üzenetet küldött neked°
-Na, milyen volt a randi?
-Neked is szia! Jó.-válaszoltam vissza szinte azonnal.
-Akko' felhívlak!-írt vissza.
Épp reagálni akartam, mire megcsörrent a telefonom.
📞 Bejövő hívás: Marics Péter
-Szeva csajszi!-nevetgélt.-Na mi volt? Mesélj má'!
-Csá! Muszáj most? Nem ér rá holnap?-zsörtölődtem.
-Nem tudok aludni és unatkozom, úgyhogy nem, nem ér rá holnap!
-Hát jó.-ültem fel az ágyban.-Ha látnád milyen helyes és milyen romantikus.-hordtam össze egy csomó hazugságot, hogy szórakoztatni tudjam.
-Komolyan?-kérdezett vissza meglepetten.-Ezekszerint százszor érdekesebb a magánéleted, mint az enyém.-mondta kedvtelenül.
-Az kizárt!-nevettem el magam.-Hiszen neked van csajod.-emlékeztettem.
-Jah.-tartott egy kis hatásszünetet.-Holnap lesz nálunk egy kis összejövetel...ha gondolod gyere te is!
YOU ARE READING
A sorsom vagy (Marics Peti ff.)
Fanfiction"-Nem azért akarok veled lenni, mert jobb vagy a semminél, hanem azért, mert jobb veled bárkinél. Holnap este 19:00-re készülj el! Jó éjt! Marics" Kitalált történet. ‼️Trágár szavak is előfordulhatnak benne‼️