Presiden  Kim seperti biasa akan ke pejabat sampai semua staf sudah menunggu  namjoon diiringi Ahli pengerusi jawatankuasa  negara  .selamat pagi tuan presiden  ucap yuna iaitu setiausaha nya selamat pagi jawab namjoon.tuan presiden  hari ini pukul 9.00 tepat alan ada mesyuarat  dengan semua ahli jawatan kuasa  tertinggi negara.

Baik thank you mark.mark dia adalah  pembantu 1 namjoon dan orang kanan namjoon.tuan presiden  ada orang mahu berjumpa kata setiausaha nya ok suruh dia masuk.rupanya si ketua kumpulan jahat bernama gd. Kau nak apa kenapa datang ke pejabat aku kata namjoon.aku hanya nak kau serah kuasa kau kepada aku sahaja kata gd.aku tal akan serah kuasa pada kau ini negara aku dan rakyat aku kata namjoon. Kalau kau degil aku akan pastikan nyawa kau dalam bahaya kata gd.

Mark panggil  pegawal sekarang baik tuan pegawal  bawa gd keluar dari pejabat namjoon.tuan ok ke tanya mark yang mula risau tengok namjoon stress dan nampak pucat.saya ok jangan risau awal pergi sambung kerja
Namjoon makan ubat tahan sakit dan sambung membuat  kerja.pukul najoo  pergi bilik mesyuarat  untuk mempengerusikan  jawatankuasa  negara.

Saya nak yoongi hyung arahkan ketua tentera kita choi soobin untk pastikan tentera negara kejam itu tidak masuk ke sini kata namjoon.baik presiden  kata yoongi.kan nam kata tak payah presiden  panggil  nam/namjoon/joon sahaja kata namjoon.choi soobin  adalah ketua tentera  muda negara dia juga adik namjoon.

Mesyuarat  tamat selepas itu ketua polis muda negara jungwon datang untuk berjumpa dengan presiden Kim.dia adalah adik bongsu namjoon.
Ooo jungwon kenapa datang tanya namjoon  saja kata jungwon. Won hyung nak minta tolong namjoon cerita  kan baik hyung won akan arah orang orang won untk cari lokasi rakan sebulat mereka kata jungwon

Pada waktu petang nam kami nak balik kata Jin.ok baik lah hati hati kata namjoon  nam balik rumah  cepat jangan lewat pesan Jin yea  nam tahu tu hyung kata namjoon. Namjoon balik ke rumah pukul 1 pagi balik sahaja dia terus tido sebab penat yea lah presiden mesti kerja kuat  walaupun dia ada dua penyakit  berbahaya.

bangtantwice  Where stories live. Discover now