Tu pun dia dah sampai kata soobin.boleh awak terang kan kata Jin baik saya akan terangkan satu persatu mata changbin.tak payah panggil tuan panggil hyung je kata jhope.ini rakaman yang saya dapat kata changbin lori apa saya dapat tahu milik taeyang ketua kongsi gelap ketua parti politik dan anak kepada presiden Korea Utara yang kejam itu kata changbin dia upah orang membawa lori untk melanggar kereta tuan presiden ini rakaman kedua kereta tua presiden terbalik tuan presiden masuk tu mahu selamatkan diri tetapi dia dilanggar oleh sebuah kereta lambonggini kata changbin lagi

Saya sudah suruh orang orang saya untk cari siapa yang memandu lori dan kereta ini.apabila kami dah dapat siapa yang melanggar pemilik kereta kita tahu yang melanggar sahaja kita tak tahu mesti orang orang nya juga kata soobin apa apa bin atau yeonjun hyung akan hubungi kata soobin. Walaupun apa pun terjadi akan cari orang ini sampai lubang cacing kata soobin.

Lagi satu jangan bagitau mana Mana media kerana akan jadi kecoh kalau rakyat kita tanya mana presiden kita hanya jawab presiden perlu berehat sahaja mereka akan faham bila tiba masa kita akan bagutau kena tangkap geng taeyang selesai kes ini kata taemin. Semua setuju apa yang dikatakan oleh taemin.

Keesokan hari nya semua wish birthday jihyo tetapi dia tidak gembira kerana namjoon tiada kan bagus kalau namjoon ada kata jihyo. Selepas itu ada seorang penghantar datang hi ini puan Lee jihyo. Yea saya ada pesanan dari Kim namjoon untk puan kata si penghantar barang itu.

Namjoon menghadiahkan jihyo sekuntum bunga yang ada coklat bersama beruang koala hi unnie kami ada benda nak tunjuk kata tzuyu ini dia kereta yang dibeli dari namjoon oppa utk unnie jihyo menangis gembira.jihyo melawat namjoon sayang saya datang ni kata jihyo thank you awak atas segala nya hadiah yang saya nak adalah tunggu awak sedar dan saya mahu sambut birthday dengan awak.saya rindu sangat kata jihyo

Jihyo jom pergi Lunch kalau namjoon jihyi tak makan mesti dia sedih kan kata nayeon jihyo angkur giliran Jin melawat namjoon hi nam hyung datang hyung rindu nak tengik lesung pipit nam kata Jin.nam cepat bangun hyung rindu nam hyung janji akan memastikan si geng jahat tu di tangkap dan dihukum kata Jin.

Hi gd ini upah kata puan nia dia cedera parah kecederaan menyebabkan dia lumpuh kata puan nia.kamu memang hebat gd akhirnya dapat tengok dia menderita kata puan nia. Lepas ni kerja auntie pastikan dia tinggalkan jihyo.itu sudah semestinya dia perlu tinggalkan debab dia tak boleh dah buat jihyo bahagian lagi pun dia pastikan akan dengar arahan kerana dia kan sudah tak boleh buat apa apa.

Habis bila nak hapuskan nya tanya gd sabar dulu kita kena buat dia menderita dulu lepas tu baru bunuh dia kita kena sesak dia dengan kejam kata gd.semasa jihyo makan bersama nayoen dan yang lain tiba tiba seorang perempuan tua tak diundang datang ke meja mereka lain tak bukan puan nia.

Kau nak apa tanya jihyo.kenapa kamu cakap macam dengan omma kata puan nia.kau bukan omma aku kau hanya omma tiri aku kata jihyo.guys cepat makan lepas tu kita boleh melawat namjoon kata jihyo.semua menganggur setuju apa di katakan oleh jihyo.

Kalau kau nak aku tinggalkan suami aku namjoon jangan mimpi lah walaupun apa terjadi aku tetap sayang dia dan akan setia dengan nya selamanya kata jihyo.tapi suami kamu sudah tak boleh bahagian kan kamu.jom kita pergi guys dengan aku tak akan sesekali tinggalkan namjoon.

Kenapa kamu mesti setiap lelaki yang sudah terlantar buat selamanya.kerana dia lelaki yang baik walaupun keadaan macam tu aku tetap bahagian bersama dan keluargaku sekarang ni termasuk dengan appa. Kau cemburu sebab kau dah kena cerai kerana curang ingat aku tak tahu ke apa niat jahat kau jom pergi malas nak layan perempuan tua gila kata jihyo

Bersambung

bangtantwice  Where stories live. Discover now