Esok pagi  team girl siapkan  makanan untk berkelah di taman.wow appa dah bangun kata jihyo kamu ni macam tak biasa tengok  appa bangun  awal kata  tuan Lee.appa nak tengok namjoon sekejap kata tuan Lee.ok pergi bilik nombor 1 kata jihyo.nam appa datang ni.namjoon ingin bercakap  sesuatu.nam nak cakap apa sayang kata  tuan Lee.ma...af kan na...m kenapa nam.nak minta  maaf nam tak ada buat salah pun kata tuan Lee.

Ke...ra...na ta...k da...pat...ja...di su..ami ya...ng ba..ik...dan ta...k da..pat ba...gi cu..cu untuk appa kata namjoon.nam appa tak kisah pun appa ok je asalkan nam dan jihyo  bahagia.nam adalah menantu dan suami yang bagus sempurna  nam abaikan apa orang kata tuan Lee.jihyo masuk bilik  appa jihyo.nak mandikan nam kata jihyo  oook ok sayang saya mandikan  awak ok kata  jihyo.

A..wak ma..af kan.. sa..ya ke...ra..na tak mam..pu ba..gi aw..ak an...ak seperti i..m..pian kita  dulu kata namjoon.sayang saya tak kisah asalkan saya bersama.awak.bahagia selamanya kita boleh ambil anak angkat awak.jangan fikir ok saya nak awak sihat sahaja kata jihyo.

Jihyo faham apa namjoon cuba katakan sebelum  kemalangan mereka memang mahu anak tetapi  selepas apa yang berlaku jihyo sudah tidak kisah dia  tak nak tengok suami sedih sebab tak mampu beri Anak seperti orang lain  dan impian mereka kerana suami lumpuh satu badan disebabkan kemalangan  ini berlalu kerana cemburu gd terhadap namjoon sampai sanggup  buat namjoon terlantar seperti  sekarang.

Petang itu mereka pergi ke taman persendirian  untk berkelah kita berkelah bawah pokok lagi girl dengan namjoon tak boleh kena matahari termasuk yoongi hyung nanti jadi mayat  hangus   pulak  kata jhope.kau diam lah hobi kata suga.betul kata jhope nanti awak jadi harus kata dahyun kenapa mesti saya tanya suga 

Sebab hyung  selalu kata panas dan nanti kulit hyung hitam macam kai hyung kata jimin.kai mana pulak  ni hyung tahu huening  kai je tapi dia putih bukan hitam kata suga.kai sexy Black lah hyung lupa ke adik sendiri lupa kata jimin oooo ingat kai tapi dia bukan adik hyung ini kau punya hyung wahai jimin.setuju  kook setuju kata jungkook  korang kan selalu main game sama sama macam adik beradik
Kata Taehyung. Kau diam alien kata jimin dah marah sebab kena ejek hahah nama omma aku jangan sebut ok omma aku handsome apa kata Taehyung.

Handsome  tapi pelik kata Taehyung  siapa kata hyung pelik kata baekyung bila masa hyung  datang sini tanya jimin baru je naik  UFO woi kai cepat lah ni adik kau nak jumpa wah baru cakap pasal kau kai.haih jimin tak suka ke jumpa hyung mu ini kata kai.diam Black semalam ejek jimin pendek  lah memang jimin pendek  pun kata kai apa cuba ambil ni ala hyung jahat lah kata jimin.

Woi kai hyung dah cakap kan jaga perangai kata suho habis maknae tu boleh pulak sehun  dan jungkook  pergi kacau kura kura aduh menyesal aku bawa maknae ni.jap mana lagu satu maknae mana baekyun kai mana baek  oooo alien tu pergi buat ufo dengan Taehyung  aduh ni lagi sorang.siapa.suruh bawa maknae dah tahu derang nakal.ala nak buat macam xiumin hyung suruh kata suho seban aku kena jaga derang  ni

Bersambung

bangtantwice  Where stories live. Discover now