Berapa jam kemudian dr taecyong keluar.dr macam keadaan namjoon tanya Jin nampak jantung sangat lemah ada kesan dipijak pada dada dia tahan di wad buat sementara untk pemeriksaan  lebih lanjut.jin lain panggil hyung  sahaja tak payah panggil dr kata taecyong. Oook baiklah hyung.jin pergi masuk tengok nam baik hyung kejap yang lain datang kata  Jin.

Namjoon memang keadaan  lemah  dia memerlukan  pakai bantuan pernafasan. Jihyo dan team  twice yang datang terlebih dahulu.oppa taec macam dengan namjoon  tanya jihyo.bertenang jihyo Pergi masuk wad nya Jin ada kata taecyong. Baik jawab nayeon.jihyo ke wad namjoon  oooo jihyo sampai pun korang pun ada bagus lah  boleh tolong teman namjoon. hyung nak pergi beli air kata Jin.

Ok baik oppa kata jihyo.awak namjoon memanggil namjoon kenapa boleh jadi begini mereka semua sudah apa terjadi tapi belum  tahu siapa  punca nya.situasi di purple  house.hyung kook dah tahu siapa buat namjoon hyung dan buang ubat namjoon hyung ke  dalam tong sampah kata jungkook.siapa tengok cctv ini karina  apa kook dapat dia adalah orang gd dia ingin juga mahunjawatan presiden  negara kita kata jungkook

Ok nanti kita bagitau Jin hyung dan yang lain jom kita pergi melawat namjoon  kata suga.di hospital jihyo memegang tangan namjoon dia menangis tengok keadaan  namjoon yang lemah. Namjoon tersedar membuka mata nya memandang jihyo.awak jangan nangis saya ok kata namjoon.awak dah sedar kejap saya panggil dr kata jihyo.dr taecyong masuk bagus joonie dah sedar  joon kena rehat jangan tertekan kata taecyong.

Maaf kan saya sebab buat awak risau kata namjoon.tak sayang bukan salah awak kata jihyo awak kena banyak rehat jangan terlalu tertekan kata jihyo.bagus kerja kau karina kata bobby  biasa je ni kata karina kau tahu kan dia ada sakit jantung tanpa ubat yang aku buang  dia akan sakit kata karina tapi sekarang dia kat hospital  kata karina.

Malam ni kita akan buat dia jadi bertambah sakit kata gd.macam dengan bodyguard  yang menjaga ala itu senang je.lepas tu kita akan buat dia langsung tak boleh bangun senang lumpuh  kata gd lagi tapi kita susun strategi dulu kata gd.balik kepada namjoon yang lain sampai.hyung bin dah arahkan 50 tentera untk jaga di hospital  kata soobin.won dah sediakan  50 anggota polis.hyung akan ada 30 lagi bodyguard  yang jaga namjoon kata  suga.

Bagus kalau macam tu kata Jin.hi hyung kami datang bawa makanan kata  Taehyung  jom makan joon hyung suapkan  ke nak jihyo suapkan tanya Jin.tak apa hyung joon tak nak makan tiada selera kata namjoon.tak boleh joon  kena makan juga nanti cepat sihat kata jhope.

Selepas makan dan diberi ubat namjoon  tido ok joon kami balik dulu kata Jin.kamu semua balik rehat namjoon hyung  ada untuk jaga nya kata taecyong.pada pukul  12 malam masa tu taecyong  ada di dalam bilik khas nya tak tahu yang ada orang menceroboh masuk dari atas bumbung.
Dalam wad  ada 6 yang menjaga namjoon di luar  wad 8 orang  tapi mereka tertidur sebab asap tido

Hi presiden  nam kata bobby namjoon  separuh  sedar apa kau nak dia ingin memanggil  minta bantuan tapi bobby  menutup mulut namjoon shh dia pun masuk ubat yang akan buat namjoon  lemah.namjoon sekali lagi mahu panggil  bodyguard  untk bangun tapi dia terlalu lemah.jumpa lagi bobby pergi namjoon sesak nafas taecyong masuk ke wad namjoon

Terkejut  tengok namjoon  sesak nafas joon kenapa ni taecyong  masuk kan ubat penenang taecyong  tengok bodyguard  tido dia ada kesan orang menceroboh  masuk.joon siapa buat joon.namjoon  menjawab bobby terus namjoon pengsan

bangtantwice  Where stories live. Discover now