Semua sudah tahu namjoon diculik jadi kita kena selamat  kan namjoon  cepat kata  Jin sebelum terlambat kata suga pulak.geng girl kamu semua duduk rumah kata taecyong.jihyo jangan risau oppa akan selamatkan suami kamu kata minho.namjoon terus dipukul  hingga terbaring di atas lantai.
Lagi pun kau bukan boleh  melawan pun.

Ye lah kau kan dah lumpuh  namjoon dipukul di tendang dengan sangat kejam.gd tunduk apa kau nak cakap aku tak dengar kata gd.dia menendang hingga  bergolek terhantuk di dinding korang letak dalam bilik kunci tak payah ikat  dia bukan  boleh berdiri pun.namjoon diserek masuk ke bilik kurungan dia menahan kesakitan  dia bantuk berdarah dengan banyak.

Hi sayang panggil  si karina oooo  mana dia tanya karina ada kat bilik kurungan kata gd.sayang nak i buat apa tanya karina  you  buat lah apa yku suka kata karina oook. Karina masuk bilik kurungan  hi sayang kata  karina kesian tengok sayang ni ooo sakit yea kesian.biar i buat you  bertambah sakit karina ambil kayu yang tebal memukul kepala namjoon sebanyak 5 kali perut 6 kali kaki 8 kali dan muka 4 kali

Aku akan buat kau langsung tak boleh gerakan mana Mana anggota dan tak boleh bercakap kata karina.taecyong dan yang lain masih tidak tahu mana lokasi mereka.smhyung macam kita tak tahu mana tempat pertembungan mereka  kata soobin.betul tu kata jungkook.kita akan terus mencari kita kena selamatkan namjoon  cepat kata Jin.taemin dapat mesej lokasi tapi mereka tersesat.

Ini mungkin gd sengaja buat macam siapa boleh lambat kan  mereka  untk selamatkan namjoon. Hari kedua namjoon  terus dipukul dia tak boleh buat apa apa hanya menahan kesakitan  itu saya dia mampu buat
Ini aku dah beli makanan pergi bagi dia makan kata seugirl. Ok baik lah kata karina.karina masuk ke bilik kurungan

Hi sayang jom makan kata karina sayang buka mulut karina  geram dia sumbat makanan ke dalam mulut namjoon hingga namjoon terbatuk
Lepas dia pun keluar dari situ dah aku dah bagi dia makan susah lah nak suruh dia buka mulut.akhirnya team penyelamat  bangtantwice  dah tahu mana lokasi geng gd.

Hyung cepat risau  apa apa terjadi dekar namjoon kata  Jin.ok mereka membawa dengan cepat sementara  itu bawa dia keluar kata gd.aku nak sesak kau sebelum  kawan kawan kau sampai pegang dia.gd keluar kan pistol kau tahu pistol akan membuat kau langsung tak boleh nak gerak kau hanya terlantar sampai kau mampus kata gd dia menembak perut 4 kali kaki namjoon 6 kali kepala  6 kali dada 4 kali namjoon rebah  biar kan dia  sebab geng dia dah sampai.

Kau lepaskan namjoon kata  taecyong  relaks aku tak buat apa apa dengan dia cuma buat dia makin cedera teruk sahaja supaya dia tak boleh buat apa apa termasuk bercakap bawa dia ke sini kata gd.bagi duit tu mereka  melawan geng gd kalah kau dah kalah gd cepat call  ambulan kata jimin.gd bangun dia tembak kepala namjoon.nam bertahan namjoon tak boleh bercakap suara tak keluar ambulan pun sampai gd melarikan diri mereka membiarkan gd lari kerana keadaan namjoon  sangat parah.

Sampai je hospital  namjoon dibawa ke bilik kecemasan.beberapa jam kemudian dr keluar  hyung macam keadaan namjoon  kecederaan  sangat parah  semua  anggota nya lumpuh dan tembakan di bahagian kepala menyebabkan mata nya Jadi buta kerana effect di bahagian  otak kata  taecyong.namjoon di masukkan ke wad icu.girl masih belum tahu keadaan namjoon

bangtantwice  Where stories live. Discover now