Senarai tetamu atasan yang akan hadir ke makan malam bangtantwice family
1.tuan Jin ketua akauntan (1)
2.tuan yongi/suga ketua pertahanan
3.tuan jhope ketua pendidikan
4.tuan jimin ketua akauntan (2)
5.tuan taehyung ketua it
6.tuan jungkook ketua it bahagian sekuriti
7.tuan taecyong ketua perubatan
8.tuan soobin ketua askar negara
9.tuan taemin ketua hakim negara
10.tuan jungwon ketua polis negara
11.tuan Jackson ketua peguam negara
12.puan jihyo dan Ahli twice yang lain
13.puan irene ketua fashionista
14.puan Wendy ketua hiasan dalaman
15.tuan taeyong ketua jurugambar profesional
16.raja songjongki king of bangtantwice
17.tuan eunwo ketua ceo syarikat bangtantwice
18.tuan scoup penolong ceo syarikat bangtantwice
19.tuan jihoon ketua media kewartawanan profesional
20.puan jiah ketua askar negaraWartawan yang tidak dijemput suka hati datang.kamu semua ni tak dijemput boleh pulang kata woozi hanya tetamu yang dalam senarai sahaja yang boleh masuk ke majlis kata hasahi pulak. Kamu semua baik balik sebelum saya hubungi polis kata jaemin dia ialah ketua bodyguard presiden Kim.
Semua senarai tetamu dalam perjalanan kereta pertama iaitu kereta yang membawa ketua akauntan negara tuan Kim seokjin bersama nayeon iaitu seorang dr dan model.kereta kedua dan ketiga tuan yoongi bersama puan dahyun tuan jhope dan puan momo.tuan yoongi adalah ketua pertahan negara tuan jhope ketua pendidikan puan dahyub model dan dr puan momo pun sama dr dan model
Kereta keempat kelima dan keenam membawa ketua akauntan negara 2 iaitu tuan Park jimin bersama.tuan mina ketua it negara tuan Taehyung dan ketua it bahagian sekuriti negara tuan jungkook bersama tzuyu.Seterusnya kereta membawa ketua polis negara tuan soobin dan artis terkenal yujin sudah sampai selepas itu kereta membawa ketua tentera negara tuan jungwon dan hikaru sudah tiba selepas itu ketua perubatan bersama penyanyi terkenal iaitu tuan taecyong dan puan yuna pun sama sudah sampai kereta lain tuan taemin ketua hakim negara dan heurin pun sudah datang raja songjongki sudah tiba juga.ketua peguam negara tuan Jackson sudah tiba dan ceo.syairkat bangtantwice tuan eunwo dan tuan scoup sudah hadir.
Semua vvvip menunggu ketibaan presiden Kim.nampaknya 8 motor yang mengiringi kereta yang membawa presiden sudah pun tiba namjoon 16 motor besar 8 kereta yang mengiringi kereta membawa presiden
Lepas ni semua pastikan pintu kunci supaya wartawan gila tak boleh masuk kata jaemin.kereta presiden sudah berhenti heechan pembantu ketiga namjoon membuka pintu kereta.thank ucap namjoon.namjoon diiringi oleh 40 bodyguard 20 pengiring dan vvvip yang lain untk ke dewan majlis makan malam tuan presiden Kim bersama puan jihyo iaitu dr dan juga pelakon terkenal. Semua sudah ditutup.tak guna pintu derang dah tutup kata seorang wartawan gila.media gila yang diharam datang berkumpul depan hotel mereka dihalang masuk sebab sudah disenarai hitam.Pengacara majlis renjun ok semua sila lah makan para tetamu semua kata renjun saya pun nak makan makanan sudah dihidangkan di atas meja selepas ni kami ada kejutan khas untk tuan presiden kata renjun.lampu dimatikan kenapa gelap tak bayar bil elektrik kata namjoon.tak lah mana hyung tunggu je kata jungkook.
eh mana semua orang korang kat mana namjoon mula panik 123 mereka menyanyikan lagi birthday happy birthday tuan presiden kata semua tetamu.namjoon lupa hari ini birthday kamu semua buat ini untuk saya yea hyung semua kami yang rancang kata jimin.jin datang ke arah namjoon lah joon jangan nangis kata Jin.joon nangis gembira thank semua kata namjoon.
Ok kita mendengar ucapa dari tuan presiden kata renjun semua berdiri dan tepuk tangan
YOU ARE READING
bangtantwice
Non-Fictionkisah sebuah negara bernama bangtantwice yang diketuai oleh presiden muda iaitu Kim namjoon beliau adalah presiden yang baik hati penyayang bijak jujur amanah dan bertanggungjawab beliau juga ada masalah jantung yang lemah semua tahu dan juga...