Esok nya mereka mula kan misi selamatkan namjoon dari perempuan  gila.ok cepat call ambulab polis kata taecyong. Baik tuan kata pembantu taecyong.hyung dah tahu ke lokasi tanya suga dah tempat tu akan dikepong senang nak tangkap perempuan  gila masuk hospital  semua kata Jin.

Sakit perempuan  itu dah datang balik dia memukul namjoonbmenggunakan kayu memukul namjoon  tanpa sebab psiko dia sudah datang  dia terus  memukul namjoon dengan kejam dr itu cuba menyelamatkan  namjoon  tetapi perempuan  gila itu ambil pisau  menikam  dr itu beberapa kali menembak dr itu hingga  kepala nya hilang tangan tercabut bini mata terkeluar.

Selepas itu di mahu membunuh namjoon tetapi tidak boleh kerana pasukan penyelamat  sudah datang cepat tangkap dr hospital  mental datang menangkap si perempuan  gila  itu hyung namjoon kat dalam stor kata jimin.cepat bawa namjoon  hyung dia dalam keadaan  lemah kata jungkook. Nampak perempuan  pukul namjoon  dan telah membunuh orang  kata jhope.

Namjoon dibawa ke hospital  kerana keadaan nya yang lemah dan cedera kerana di pukul oleh perempuan  gila mayat dr itu juga di bawa ke hospital  untuk cam identiti.hyung dua pukul menggunakan  kayu ini kata taehy jom kita ke hospital  sekarang  kata taemin
Dr macam dengan keadaan  suami saya tanya jihyo.jangan  risau dia hanya lemah perlu kan rehat kecederaan  tak serius kata dr itu.

Bagus lah jihyo ada hari ini oppa  izinkan jihyo  jaga namjoon lagi pun dalam keadaan  dia perlu kita semua terutama jihyo  kata taecyong. Baik oppa  kata jihyo  dia pun pergi wad namjoon.awak saya datang ni  syukur awak selamat  kata jihyo.

Nasib ada pasukan kita yang cekap dan pantas dapat juga tangkap perempuan  gila tu dia juga di upah oleh gd kata Jin kita kena tangkap gd secepat  mungkin  esok taecyong  hyung namjoon hyung boleh rehat di rumah kata jungwon.
Sayang  saya gembira awak tak apa apa kata  jihyo awak rehat lah saya nak jumpa yang lain kat luar esok awak boleh keluar dan rehat di rumah kata jihyo.

Unnie bila unnie sampai tanya soobin bila unnie dapat panggilan  dari pihak hospital  terus unnie datang.ooo begitu unnie  perempuan  dr kat sana dah ikat dia supaya tak boleh lari dia juga telah bunuh dr Tapi kami tak tahu lagi dr dari mana kata soobin.hyung macam mana tanya  jungwon  tengah tido nasib dia tak ada apa apa cuma lemah je unnie takut dia trauma  ini bukan  kali pertama dia dicedera kan kata jihyo.tu lah kami pin risau juga

Macam mana perempuan gila boleh terlepas tanya jimin biasa lah dia orang gila kan so dia mesti pukul pengawal  yang menjaga hospital  tu kata taemin orang gila ni kuat tao dia boleh membunuh dengan kejam kata Jin.tapi nasib namjoon  tak ada apa apa kata  jhope.dia tak akan berani cederakan namjoon  kata suga.

Bos perempuan  gila dah kena tangkap kafa bobby apa tak guna tak apa kita fikirkan rancangan  lain kata  gd.esok nya sayang jom balik kata jihyo awak  tahu Jin dan nayeon unnie dah  masakkan special  untk awak sayang kata jihyo melasa namjoon.sampai je rumah jihyo tolong sambung oppa punya biar oppa tolong mandikan dia oppa suruh yang lain tolong oppa masak semua buat buat  sibuk kata  Jin. Ok baik lah oppa tak apa ke oppa yang uruskan tanya jihyo.tak apa oppa hyung  nya juga tanggungjawab oppa untk  jaga adik oppa kata  Jin.

bangtantwice  Where stories live. Discover now