Skip skip skip skip
Seminggu kemudian

Pada hari yang cerah Jin datang melawat namjoon  bersama dengan suga,jhope,jimin,v dan  jk ea.nam bangun semua dah rindu dengan nam kami tak kuat tengok nam macam ni kata Jin.negara tak boleh bergerak tanpa nam kata Jin walaupun apa pun kami akan cuma maju negara kita  kami tolong nam sampai nam sembuh kata Jin.

Yoongi  nangis ke tanya jhope siapa nangis hyung min yoongi/suga tak akan menangis sebab hyung ni swag kata suga.habis kenapa pipi hyung basah mata berair  dan merah kata Taehyung. Masuk habuk jawab suga.
Ala mengaku je hyung nangis kata jungkook mereka berlawan  mulut pasal hal kecik.korang dah lah jangan  gaduh kan kita kat hospital  kata Jin.

Lagi pun namjoon  tak sihat kamu semua jangan gaduh kst sini oat umah nanti sambung kata jimin pulak.ala chim kau nak join juga tapi takut kena marah dengan Jin hyung  kata suga.mana ada nafi jimin.dah dah kata Jin mereka senyap setelah beberapa saat tadi berlawan mulut bukan gaduh  ea.hyung namjoon hyung dah sedar namjoon  hanya gerakan hujung jari tangan kiri sahaja yang lain tak boleh

Nam dah sedar jhope cepat panggil  taecyong  hyung kata jin.dr taecy masuk ke wad namjoon  ok keadaan sudah ok dia perlu rehat kata taecyong.
Hyung  jangan sedih kata jungkook kami akan sentiasa ada untk hyung walaupun  apa pun  terjadi kata  jungkook.kook ada buku untk dibaca hyung dengar yea kata  jungkook  wow yu suami awak memang bagus kata dahyun tengok  lah suami siapa kata tzyu dia bangga jungkook  sebab jaga namjoon di hospital.

Hyung kook kena masuk pejabat nanti kook dan yang lain datang  melawat  lagi petang  nanti ok kata jungkook.puan nia dia  era da di rumah seorang diri dia Menyorok dari gd dan dia juga telah rompak duit gd yang juga hasil rompakan.semasa dia  nak bangun tiba tiba badan keras mulut sengek dan dia rebah pembantu  menghantar ke hospital  dan membiarkan  dia duduk di situ dia pun malas dah nak kerja si perempuan tua itu yang kejam itu.

Taecyong masuk ke wad si perempuan  tua itu ooo kau rupanya kenapa mesti kau berada di hospital  milik aku dan team aku.dr macam dengan dunia tanya jururawat  ooo dia ni kena strok so di lumpuh separuh  badan so kita biarkan dia macam ni tak guna kita rawat dia juga yang mahu bunuh presiden  kita kata taecyong  baik lah dr Kita pergi periksa keadaan  presiden  Kim kata jururawat  mereka menutup pintu membiarkan  si perempuan  tua itu.tiada siapa yang peduli keadaan  perempuan  setelah apa yang dilakukan terhadap presiden  Kim.

L1s@ datang ke hospital  kerana perempuan tua tu adalah untie kesayangan nya yang selalu bagi dia duit.auntie macam boleh jadi macam  ni kata si perempuan  gila mata duitan itu.aunie Lisa mahu duit Lisa duit ada dekat bank ok thank auntie.hu cik ni siapa tanya jururawat  saya nak saudara dia kata Lisa.oo cik nak bawa dia balik ke tanya nurse  itu.tak apa saya tak mahu jaga dia buang masa je saya jaga dia nanti kena mandi kan lah basuh kan tukar lah malas saya nak minta dia sign je lepas ni saya nak pindah  luar negara sebab omma appa saya kat sana kata Lisa si perempuan  gila itu

Auntie i pergi dulu ok dia pun meninggalkan perempuan  tua itu
Selepas  gd datang ooo akhirnya aku jumpa kau si tua kesian  tengok kau padan muka kau tak apa tak lama aku akan bunuh sebab tak bayar hutang kata gd dia mahu masuk ke wad namjoon  tapi ada orang so dia batal kan hasratnya nanti aku akan dapat bunuh kau kata gd

Jennie anak kepada  nia dia  datang ke hospital omma kenapa suka menyusahkan  nie omma nie nak cakap nie akan biar kan omma terlantar kan sini sampai omma mampus sebab nie tak ada masa nak jaga perempuan  tua ni lagi omma  dah tak penting Ini juga balasan sebab abaikan nie kesian  orang omma harap dah lupakan omma.

Bersambung

bangtantwice  Where stories live. Discover now