Hujung minggu ini nak buat party semua tolong hadir yea di hotel bangtantwice kata namjoon mereka makan dengan bahagia nya hanya sekejap kau gembira kata gd.lagi beberapa hari lagi mereka akan berkahwin semua sudah tak sabar nak disatukan semua ahli hangtan juga akan tinggal bersama sama mereka sudah beli satu banglo mewah 4 tinggkat

Mereka akan bersama kerana masa belum tinggal asing asing bila dah kahwin tinggal bersama sama sebab mereka adalah keluarga tak boleh dipisahkan lagi ramai lagi meriah tak ada lah sunyi jika suami atau isteri kerja di luar ada juga yang lain ada.
Tak sabar nya kata jimin

Namjoon mendapat mesej ugutan tetapi dia hanya buat tidak tahu dia tahu siapa yang hantar mesej ugutan lain tak bukan gd dia mahu namjoon tinggalkan jihyo kerana dia sukakan jihyo dia akan buat apa saja dengan kejam untk dapat jihyo.dia pernah melamar jihyo tapi ditolak dan di malukan oleh jihyo.

Skip
Hujung minggu
Ok semua terima kasih kerana datang ke party mari kita berpesta kata namjoon mereka menari gelak ketawa minum dan lain lain.mereka berpesta sampai tengah malam namjoon mabuk
Alamak hyung banyak sangat minum kata soobin.hi hi budak kenapa kamu pendek kata namjoon kepada jimin woi woi budak tembam namjoon cakap kepada jungwon.

Tengok apabila hyung terlalu mabuk ini lah jadi nya dia akan merepek kata jungkook.hi gadis yang cantik kenapa awak terlalu seksi kata namjoon.joon jom kita balik hi Jin kenapa nama awak Jin kenapa tak letak nama Jin dan syaitan.yang lain gelak Jin muka Jin dah merah.hi jhope kenapa muka macam kuda unicorn hi kenapa mayat pendek kat sini. Rasa kita kena bawa namjoon balik lagi kita lama kat sini makin merepek nanti kata suga.

Jap jap mana hyung namjoon minum air lagi hyung cukup lah nanti hyung deman kata jungwon.diam kata namjoon jap kenapa hyung Tiba tiba jadi pemarah.namjoon terlalu banyak kerana dapat gambar jihyo dengan gd yang dihantar gd.awak kenapa ni kata jihyo.jamgan sentuh aku kata namjoon
Awak kenapa ni awak tipu saya awak kata awak terima saya tapi awak curang kata namjoon.

Apa awak merepek ni kata jihyo. Ini bukti nya namjoon tunjuk gambar yang dia dapat. namjoon terus minum awak itu palsu kata jihyo.awak dah kah tu minum unnie kena buat macam ni soobin bisik ke telinga jihyo.bin pasti ke tanya jihyo.yea unnie itu cara nya ok baik lah jihyo lempang muka namjoon dan namjoon pengsan.

Jangan risau unnie hyung akan lupa yang unnie lempang dia kata soobin. Jom bawa hyung balik berat juga namjoon kata taecyong.sampai pun di rumah.jin masuk bilik namjoon sayang bangun lah kata Jin namjoon jihyo jangan kacau saya jom tido dengan saya dia memeluk Jin joon lepas lepas kata Jin.

Taehyung naik ke atas pergi ke bilik namjoon alamak ada drama gay kamu semua naik ke atas tengok jin hyung namjoon hyung buat drama gay.wow sayang apa awak tu tanya nayeon awak jangan salah faham namjoon dia mengingau dia ingat saya jihyo kata Jin.beberapa minit kemudian namjoon sa hahaha Jin mata tiga namjoon tendang Jin hingga jatuh katil

Hyung apa hyung buat kenapa hyung tanggalkan baju joon hyung nak buat dengan joon. Nampak dah mula dah hyung hyung sedar sedar jungwon lempang muka namjoon dan namjoon pun tersedar tak guna won kau lepang hyung sini kau kata namjoon.maaf hyung jungwon berlari namjoon kejar.akhir dapat jungwon kena ketuk dengan namjoon.

bangtantwice  Where stories live. Discover now