1 bulan  kemudian

Seperti pada waktu petang giliran  Jin  ke hospital  untk melawat namjoon mereka semua bergilir gilir melawat namjoon sebab hanya sorang sahaja boleh melawat tak boleh ranai ramai.
Nam hyung datang ni bila nam nmnsk sedar nam kami rindu nam bangun lah cepat nam tahu tak pihak polis sudav dapat tangkap pemandu lori yang melanggar  kereta nam tapi pemandu yang melanggar  kereta nam belum ditangkap polis akan dapat maklumat dari pemandu  lori cerita Jin.

Setelah hampir sejam Jin bercerita jari hujung namjoon mula  bergerak namjoon  membuka  matanya.mata memadang ke arah Jin.namjoon  hanya boleh gerakan matanya sahaja.nam dah sedar sekejap yea setelah hampir masuk dua  namjoon koma akhirnya. Namjoon sudah sedar Jin menelefon  jihyo  memberitahu  namjoon  sudah sedar jihyo sangat gembira apabila  tahu namjoon sudah sedar yang lain pun gembira.dr taecyong  memeriksa keadaan  dia sudah stabil tapi masih dalam keadaan  lemah.

Si.....apa awak tanya namjoon kepada Jin saya adakah hyung awak saya Kim seokjin kata Jin.ma.....cam...saya....Bo...leh ada kat......sini tanya namjoon.jihyo sudah sampai dia ke arah katil  namjoon  sayang panggil jihyo. Si....apa aw....k jihyo tahu namjoon  hilang ingatan saya Lee jihyo isteri awak kata namjoon.

Sa...ya ada is...teri ke....nama....saya tak Bo...leh  ingat kata namjoon ke...na...pa saya tak Bo..leh gerak kata namjoon. Sebab badan huung ma..sih lemah kata soobin.kami keluarga hyung kata  jungwon..maaf saya....tak Bo.. leh ingat
Ke...na...pa awak panggil  na....ma saya nam si...apa nam.nama nam adalah Kim namjoon  ramai panggil  nam joonie atau joon kata suga

Namjoon dibalut di leher kepala dan  kaki nya kata nya juga kabur hanya hujung jari dan mata boleh bergerak anggota tak boleh.awak semua boleh saya nak jumpa kamu semua tentang pesakit kata dr taecyong. Namjoon di jaga oleh  ramai bodyguard  40 orang  sekarang  bertambah  80 orang.

Puan nia si kejam ingin  memasuki wad namjoon tapi di halang  oleh bodyguard  namjoon yang berada diuae wad  dalam wad ada 10 orang menjaga nya wad tu macam  hotel  100 bintang.kamu siapa anda di larang masuk kata jaemin si perempuan tua memegsan  kan semua  bodyguard namjoon.

Di ke arah katil namjoon.nam  yang separuh  sedar. Si...apa aw...ak ni tanya namjoon.aku ada...lah ora...ng yang bu...at kau sehingga  terlantar begini.aku lah melanggar kau guna kereta kata puan nia.kau  lupa masa  tu kau  belikan hadiah  utk jihyo. Aku nak kau tinggalkan  jihyo  lagi kau kena sedar keadaan  kau lagi pun kau dah tak lama kata perempuan  tua jahat itu.
Kau sekarang tak boleh bahagian kan nya dan tak layak untuk nya.

Kau nak melawan hahahaha tengok nak gerakan tangan pun tak boleh sekarang kau tak boleh bangun sebab kau dah lumpuh aku lah yang buat kau lumpuh
Nak panggil  dr dan minta bantuan cuba lah dah aku tak nak lama lama kat  sini sekejap sebelum  aku pergi puan nia berbisik pada  namjoon kau tu dah tak mampu jaga anak aku dan aku akan pastikan jihyo  tinggalkan  kau termasuk orang2 sekeliling  kau biar kau menderita keseorangan aku akan bagi kau sesak nafas nanti kau akan bertambah sakit.

Si perempuan tua menanggalkan  oksigen membuat  namjoon sesak nafas.macam ni dengan keadaan dia sekarang  dia perlu sokongan  kamu semua dr ada kecemasan  6 nurse 1 dr masuk ke wad  namjoon.ok bertenang tuan kata nurse itu.

bangtantwice  Where stories live. Discover now