Selepas dua hari bercuti hujung minggu. namjoon  dan yang lain masuk ke pejabat semula seperti biasa.hyung thank kerana kekal kata Taehyung.presiden Kim  puan jihyo dah datang kata Mark.oooo awak kenapa tak bagitau nak datang saya boleh ambil ada benda saya nak cakap
Kita jumpa kat taman kata namjoon.

Namjoon mahu melamar jihyo sebagai isteri nya dia merancang untuk berkahwin dengan jihyo dan mahu buat majlis bersama member yang lain
Dia tak nak lah jihyo  di ambil orang lain. Petang itu namjoon menuju ke taman jihyo sudah sampai.jihuo boleh awak tutup mata kata namjoon buka mata sudi tak awak jadi isteri tanya namjoon. Yea saya sudi namjoon gembira.thank sebab terima saya kata namjoon.

Balik he rumah semua ucap tahniah hyung akhirnya kata jimin.macam kamu semua tahu tanya namjoon pelik.sebab kat situ ada cctv kami dah tahu akan ke taman untk melamar jadi kami pasang  cctv pada setiap pokok kata taehyung.jhope ketuk kepala Taehyung  kerana pecah kan rahsia. Aduh sakit hyung kata Taehyung. Padan muka siapa suruh pecah kan rahsia kata jhope.

Dah dah jangan  gaduh tak apa lagi bagus korang dah tahu kata namjoon jadi nak buat kat hotel mana tanya namjoon.hotel kita tu lah hyung  kata jimin.bagus juga ok kita bersanding dalam masa 2 minggu.lepas tu kita kena rancang nak pergi honeymoon kata namjoon.ok baik dah jim lapar kata namjoon.

Bos aku dengar namjoon  nak kahwin dengan jihyo kata  bobby mana kau tahu tanya gd  ala kat Internet  dah viral kata bobby.hmm lepas main tu kita akan buat rancangan kita kata gd
Mereka akan bahagia sekejap sahaja kata gd dan dia pun ketawa macam orang sakit mental.

Tahniah tuan presiden  kata yeri wow dah tersebar cepat yea. Ala tuan macam tak tahu tuan Jin yang bagitau kata yeri.hmmm tak apa lah janganlah datang kata namjoon.semasa namjoon fokus dengan kerjanya.gd datang ke pejabat sesuka mak bapak dia sahaja.maaf yea encik tak boleh masuk kata yeri kau diam kata gd.

Woi apa kau nak lagi kata jaemin.aku nk jumpa presiden  korang lah kata gd.baik kau balik sebelum  kau dimalukan  kata doyoung ingat aku takut ke  kata  gd.baik lah pegawal  uruskan dia kata jaemin.baik chief jaemin adalah ketua bodyguard  namjoon sebab tu bodyguard  namjoon yang lain panggil  jaemin  chief.

Apa lah bising  bising tu namjoon tengok gd ke tempat nya apa kau nak lagi aku tak akan serah apa apa kat kau kata namjoon.aku nak kau tinggalkan  jihyo kalau tak nyawa kau hilang kata gd.kau cakap lah apa pun aku tak akan tinggalkan  jihyo aku akan kahwin dengan dia kau pergi dari sini bawa dia pergi dari sini Mark arahkan soobin tutup sempadan negara kita supaya geng jahat gila  tu tak masuk tempat kita kata namjoon

Baik tuan kata Mark petang itu semua ahli bangtantwice  pergi shoppung  barang kahwin mereka dah tempah baju kahwin pelamin semua nya lah hanya tinggal beberapa sahaja perlu di beli sendiri ok jom kita pergi makan kata namjoon.

bangtantwice  Where stories live. Discover now