Esok di pejabat hyung dah sarapan ke tanya Jungkook.dah kook pergi lah sarapan dengan yang lain hyung ada kerja kata namjoon.ok baik lah hyung kamu yang lain kalau tak sarapan lagi pergi lah sarapan nanti sakit pulak  jangan risau kan saya kata namjoon kepada bodyguard  nya.choisan awak dah makan ke tanya kepada setiausaha akhbar.dah presiden  Kim kata choi San.

Jangan panggil presiden Kim panggil saya tuan Kim atau hyung je kata namjoon.tak apa tuan saya memang  suka panggil  tuan presiden Kim kata choisan.oooo kalau macam tu terpulang  kepada awak saya tak nak paksa kata namjoon  Selepas semua sarapan.nam ada media dekat bawah  kata suga.apa kenapa mereka datang sini nam tak panggil pun kata namjoon.
Hyung pun tak tahu hyung sudah arahkan  pembantu hyung halau mereka kata suga.

Bagus lah tu thank you hyung tuan presiden  mereka tak nak mereka tetap nak jumpa tuan ada yang tuan  penakut untk jumpa media kata woozi iaitu pembantu suga.apa baik lah mari kita turun kata namjoon. Namjoon dengan suka rela turun ke bawah bersama ahli jawatankuasa negara.

Tuan namjoon betul ke tuan telah mengarahkan orang  tuan untk pukul ceo syarikat gd entertaiment  tanya si wartawan dari media pancoba  penipu
Apa siaap yang beritahu awak benda penipu ini kata namjoon.presiden Kim kami dapat  maklumat tuan telah merasuah syarikat  besar untuk dapat projek apa itu semua fitnah  lain sekali saya tiada kaitan  dengan apa yang dilaporkan kata namjoon .

Saya tahu awak semua ini media dibayar oleh gd untk menjatuhkan saya ini negara saya.saya dan ahlinsaya bangunkan negara ini saya tak akan serah jawatan presiden  kepada si jahat itu hanya ahli saya sahaja yang layak untk pegang  jawatan ini  kata namjoon Awak semua boleh ke negara kwjam asal awak tu jangan datang ke sini lagi faham

Namjoon masuk dan yang lain masuk ke pejabat semula Mark arah kan soobin dan jungwon  pastikan mereka hantar berapa banyak tentera dan polis untk halang wartawan dari negara kejam supaya tak masuk ke negara kita kata namjoon. Baik hyung kim kata Mark.

Namjoon tiba tiba rasa sakit di dada nya Tuan Kim kenapa ni tanya renjun pembantu kedua namjoon  saya rasa sakit dada kata namjoon sekejap saya ambilkan  ubat Mark masuk ke bilik namjoon  presiden  Kim kenapa hyung presiden  sakit dada  nya apa.ambil ubat dalam tu jap bertahan sikit kata Mark.

Jin masuk ke bilik nam kenapa ni tanya Jin.mark bawa tuan presiden  pulang rasa dia tak sihat  kata Jin  nam balik dulu kata Jin.nam jangan risau ok pasal kerja kesihatan joon lebih penting kata jin.hyung kenapa ni muka pucat sangat kata jungkook semua sudah risau.awqk semua bawa presiden  Kim pastikan  dia rehat kata suga.baik tuan

Hyung risau tengok nam tu kata jhope.hyung pun  risau nam tu bukan sihat sangat pun kata Jin.hyung tae dapat maklumat memang si kejam gd yang hantar semua wartawan tu untk datang sini sebar berita palsu dan sekarang  banyak artikel palsu dah keluar kata  Taehyung. Hyung kita tak boleh kasi  namjoon hyung  tahu dengan keadaan  dia macam ni kata jimin.

Ok hari ini kita tido rumah namjoon sebab hyung risau lah kata Jin.girl balik hari  ini tanya jhope ye lah mereka sudah tamat  belajar  jurusan kedoktoran kata jungkook. Girl adalah ahli twice kena bagitau  taecyong  hyung kata jimin dah tae dah call kata Taehyung.tuan rehat nak apa panggil kami kata Mark.

Maaf kan saya sebab menyusahkan  kan kamu semua kata namjoon

bangtantwice  Where stories live. Discover now