Jom kita berhenti kejap main tengik namjoon hyung dengar namjoon hyung batuk tu kata Taehyung.mereka semua setuju apa Taehyung kata.hyung kenapa ni mereka mula penik kerana namjoon sesak nafas sedikit dan batuk berdarah taecyong dengar kekecohan dalam bilik namjoon. Hyung namjoon hyung bantuk darah lepas sesak nafas kata jungwon. Ok soobin ambil beg hyung dalam bilik kata taecyong kamu semua turun pergi makan hyung periksa namjoon kata taecyong bin pergi turun makan biar hyung yang periksa keadaan namjoon kata taecyong.
Tahan sikit joon taecyong memakai kan namjoon oksigen.tahan joon dia pun mencucuk ubat kena dalam.badan namjoon supaya namjoon tak sesak nafas.ok dah joon rehat ok hyung turu dulu kata taecyong. Oppa macam dengan namjoon tanya jihyo badan dia panas deman sikit jangan risau hyung pasang oksigen nanti suhu turun biar kan dia berehat kata taecyong. Bos namjoon dan geng nya dekat jeju bercuti kata bobby bagus kita akan ke sana esok aku nak terus hapuskan namjoon sebelum tu kita kena buat dia masuk hospital dulu kita akan langgar dia depan rumah dia kata gd.
Petang itu namjoom sudah bangun nam jom hyung suapkan nam makan jihyo dan geng girl mereka beli barang dapur kata Jin. Lepas makan hyung mandikan nam lap badan nam dan makan ubat ok kata Jin.hmm bagus nam dah selera makan kata jin.jap hyung turun kejap selepas itu Jin Naik atas semula yang lain tengah tido sebab penat kot.nam pakai baju tido.lepas mandi ok makan ubat pulak nam tido ok.jin tertidur Di sebelah.namjoon girl sudah balik dari.shoping barang dapur mereka masuk.bilik.nayeon tido.di.situ
Jin bangun alamak dah pukul 6 maknae tengah mandi kolam joon dah bangun kita pergi turun kata Jin.hi namjoon hyung.kan Best kalau namjoon boleh tengok kita kata jimin.tu lah mereka sedikit sebab namjoon tak boleh tengok mereka seperti dulu. Dia hanya dapat mendengar sahaja tetapi pendengaran dia pun tak beberapa ok.
Jin hyung Jin faham apa yang jungkook nak kata nasib jk bagitau hyung lupa sudah masa nak tukar kata Jin joon jom kita tukar mesti dah penuh kata Jin.oppa ni baju jihyo suruh bagi mandikan oppa joon kat sana kata nayeon.jin biar giliran hyung pulak tapi ala dia adik hyung juga kata taemin.ok lah kata Jin.oo kita mandi baik wangi kata taemin.lepas ni kita makan malam pulak esok.nak jalan jalan.ke taman kata taemin kepada namjoon.joon tahu masa kecik joon masa tu deman hyung yang mandi kan sebab appa kerja masa tu kata taemin taecyong hyung sekolah.
Paling senang nak mandi kan joon jak dibandingkan dengan dua adik tu memang susah terutama jungwon kena kejar dia joon pernah mandi kan jungwon dia takut kalau dengan joo.soobin dan jungwon mereka nak juga mandi kan joon tadi hyunng tak kasi sebab kerja mereka hanya suapkan joon makan.sahaja kata taemim.ok.dah mandi.kita pakai baju
Kata taeminBin dah lap dah air kencing tanya taemin dah hyung.ala sikit je nasib tak kena kapet kata soobin.bagus lah tu ni baju namjoon hyung wow cantik baju yea lh bin beli kan kata soobin.hyung bin ada masakkan sup special untk hyung kata soobin.
Bersambung
YOU ARE READING
bangtantwice
Non-Fictionkisah sebuah negara bernama bangtantwice yang diketuai oleh presiden muda iaitu Kim namjoon beliau adalah presiden yang baik hati penyayang bijak jujur amanah dan bertanggungjawab beliau juga ada masalah jantung yang lemah semua tahu dan juga...