Sudah seminggu mereka menjadi pasangan suami isteri rumah bangtantwice 1 meriah dia kekecohan terutama suara Jin dan jhope membuat satu rasa happy.sayang i nak keluar sekejap kata namjoon nak ke mana tanya jihyo adalah kata namjoon.

Namjoon pergi membeli hadiah untk jihyo kerana esok adalah hari jadi jihyo esok juga akan ada orang hantar bunga dan kek untk jihyo namjoon terasa kerana dapat membeli hadiah untk isteri nya namjoon memandu kerana Ferrari berwarna biru semasa masa itu hujan lebat semasa namjoon ingin masuk terus tiba tiba lori warna hitam merempuh kereta namjoon
Tk boleh nak break dan mengelak kereta namjoon terbalik.

Tempat kejadian ada cctv so mereka rakam semua nya

Namjoon keluar dari keretq dengan keadaan cedera parah kerana kereta itu akan meletup bila bila masa tiba tiba satu kereta melanggar hingga terbaring di atas melumuran darah
Namjoon hanya sempat sebut nama jihyo.orang ramai membantu namjoon memanggil ambulan.kerana namjokn hancur teruk.

Taecyong mendapat panggila kecemasan dari hospital ada pesakit cedera parah dia tidak tahu pesakit adiknya sendiri sebab pihak tk bagitau.jihyo mula risau namjoon tak balik lagi unnie kenapa ni tanya mina unnie risau kan namjoon dia tak balik lagi dah sejam dah ni kata jihyo.sabar lah unnie mungkin ada suprise untk unnie kan esok birthday unnie kata sana pulak.

Sayang i kena pergi hospital ada pesakit kemalangan dia cedera parah kata taecyong awak pergi lah saya faham jaga diri hati hari bawa kereta cuaca hujan ni kata irene.taecyong memandu ke hospital sampai je dr cepat dia berlari ke bilik kecemasan apabila dia masuk rupanya namjoon.
Namjoon maaf kan dr kami tak nak dr panik takut jadi apa apa semasa penajalanan nanti kata seorang dr itu.
Ok cepat kita rawat nya kata taecyong dia tak boleh fokus kerana tengok keadaan adik yang parah.

Pihak hospital menelefon jihyo doa angkat .hi ini puan jihyo isteri kepada presiden Kim yea betul kenapa tanya saya nak puan dan keluarga puan yang lain datang ke hospital kerana suami presiden Kim kemalangan.jihyo terkejut jadi patut sekejap baik saya ke sana sekarang.jihyo kenapa ni tanya nayeon jihyo mula menangis jihyo kenapa tanya tuan Lee pulak namjoon dia insiden sekarang kat hospital kata jihyo.

Mari kita pergi sekarang kata Jin.unnie sabar unnie kuat kan kata tzuyu.sampai je hospital jihyo berlari ke taecyong. Oppa bagitau keadaan namjoon tanya jihyo.taecyong diam sebentar taemin Dan minho sampai.
Hyung jangan diam. Kecederaan nya sangat parah disebabkan kemalangan kedua kakinya patah dan taecyong dia berhenti sebentar akan lumpuh kerana kecederaan sangat parah dan namjoon akan menghekamu amnesia kata taecyong semua terkejut

Jihyo sudah menangis unnie sabar unnie kalau unnie nangis mesti oppa pun akan sedih tengok isteri nangis mungkin oppa tak ingat siapa unnie tapi hati oppa tahu kesedihan seorang isteri kata mina.betul jihyo kita kena kuat demi nam kata nayeon.semua peluk jihyo.

Kamu semua pergi boleh melawat kata taecyong dia tahan air mata siapa tak sedih bilik adik cedera dia akan suruh orang orang namjoon untk cari siapa punca dan sabotaj.jihyo ke arah katil namjoon awak tolong kuat saya janji akan sentiasa bersama awak kata jihyo.saya juga akan cari siapa buat awak begini kata jihyo sayang walaupun terjadi saya sayang awak akan jaga hingga akhir ayat saya kata jihyo.

Waktu melawat sudah habis.semua berkumpul di rumah bangtantwice 1.jihyo unnie bin sudah suruh ketua bahagia sesiatan menyiasat kemalangan yang berlaku kerana tempat kejadian ada cctv so kita boleh lebih dettle siapa yang melanggar namjoon hyung kata soobin.soobin dapat dari ketua sesiatan iaitu
changbin nama panggilan nya Chang.guys dia dalam perjalanan kata soobin
Cepat nya kata suga.sebab itu memang kepakaran ini memang bidang dia kata soobin.

Bersambung

bangtantwice  Where stories live. Discover now