Hyung kena buat sesuatu kalau kita biar je mereka terlepas.mereka akan dapat bunuh namjoon kata  taemin.apa kita perlu lakukan.jangan risau spy kita  dia tahu nak buat dia juga  dapat di mana tempat pesembunyian gd dan hamba hamba nya kata suga tu dia dah datang kata Jin.

Hi perkenal nama dia sungwon dia adalah adalah detective  persendirian  kata Jin.dia memang hebat dalam hal macam ni kata Jin lagi.panggol saya won sahaja mari saya tunjuk.ini adalah tempat persembunyian geng gd dan geng nya tak jauh dari sini tapi kena rancang dahulu bagaimana nak tangkap kata sungwon.mereka merancang mereka pun  mula kan rancangan mereka

Jisung akan menyamar jadi pembunuh upahan profesional untk perangkap geng gd kenapa jisung kerana dia hebat dalam penyamaran.pasukan yang lain sudah bersedia mereka mengepung tempat rahsia  gd  dan geng nya.bos pembunuh  upahan dah sampai kata  bobby oooo sampai pun sila masuk kata gd.aku nak kau bunuh presiden  negara ni sekarang dia ada kat hospital  kata gd.

Ini bayaran nya 1 trilion  baik lah serah sahaja lada aku kata jisung.kejap ada benda aku nak cakap lepas ni kalau korang nampak aku buat buat tak kenal faham  kata jisung baik lah.pembunuh upahan sebenar  dah kena tangkap  dengan mudah geng gd tak tahu yang mereka upah itu penyamar.bos boleh ke dia buat tanya top jangan risau dia dah membunuh beribu orang  tanpa tinggalkan  kesan kata gd.

Jisung memberi isyarat semua masuk hhahaha kau dah kena tipu gd aku bukan pembunuh yang kau cari aku jisung spy kepada tuan taecyong kata jisung pembunuh  upahan korang dah dalam penjara kata jisung semua tangkap mereka tetapi gd dan orang  kanan dapat lari  kan diri hanya orang bawahan nya dapat di tangkap. Tak guna di dapat lari.jangan risau aku ada letak pengesan so kita boleh tahu dia kat mana kata sungwon.

Dia boleh lari tapi dia tak bersembunyi kata sungwon lagi.tak guna korang tahu tak aku rugi bayar si tak guna tu korang memang bodoh  kata gd.maaf kan kami tak tahu dia itu penyamar  kata bobby.sebab kau lembab kata gd buat sementara  kita bersembunyi  di sini kata gd.malam nanti kita akan membunuh namjoon  kita tak perlu upah orang  kata gd lagi.

Hyung macam dengan namjoon tanya taemin nampak keadaan sangat kritikal dan barahnya juga sudah tahap akhir  kata taecyong.apa hyung bergurau kan tanya Jin tak Jin benda serius kata taecyong.kamu boleh melawat nya di wad icu masuk 2 orang sahaja dulu kata taecyongp.namjoon mungkin tak sedar untk beberapa  hari kerana keadaan memang lemah kata taecyong.

Nam maaf kan hyung sebab gagal jadi hyung yang baik untk nam hyung seklau sibuk dengan kerja dengan mahkamah sampai lupa tentang  kesihatan nam  kata taemin.hyung ni bukan salah hyung kata soobin kami bertanggungjawab  kami pun selalu  sangat fokus kerja sampai lupa tentang namjoon hyung  kata soobin.mereka terpaksa bagitau  jihyo dan girl yang lain supaya tiada salah faham.jihuo datang ke hospital.jihyo pergi masuk dia perlu jihyo kata Jin.

Sayang maaf kan saya sebab jarang ada kat umah jaga awak sekarang saya diberi  cuti saya akan fokus  untk jaga awak kata jihyo.sayang cepat lah bangun saya akan pastikan team kita dapat tangkap gd dan geng nya sebab mahu bunuh awak dan mereka akan dihukum kata jihyo lagi

Saya akan sentiasa bersama awak selamanya  kata jihyo

Bersambung

Bersambung

bangtantwice  Where stories live. Discover now