13."kavuşmak"

50 8 17
                                    

  Dizi bittikten sonra Steve soluna dönüp Eddieye baktığında ağladığını fark etti.

Steve: Hayatımm... niye ağlıyorsunn

Eddie: Çünkü ikisi birbirini çok seviyordu ama... ama aşkları kavuşmalarına yetmedi... bu nasıl dizi ya?!

  Steve gülüp onun kafasını omzuna yasladı, onun saçlarını okşuyordu.

Steve: sende dedin, bu bir dizi... hayatta her şey böyle olmaz... evet bazı aşklar yarım kalır ama iki kişi birbirini gerçekten çok seyorsa eğer kavuşurlar... dünya ikiye yarılsın birisi bi yarısında diğeri diğer yarısında olsun yine kavuşurlar

Eddie: biz ayrılırsak eğer.. bizim aşkımız bizi kavuşturmaya yeter mi?

Steve: saçmalama, biz ayrılmayız... ayrılamayız... diyelim ki olağanüstü bir şey oldu da ayrıldık... ama inan bana aşkımız bizi kavuşturmaya yeterde artar

Eddie:...doğru söylüyorsun...

  Eddie kafasını kaldırıp kadehindeki yarım kalan şarabı kafasına dikip kenarı koydu.

  Eddie Steve'e döndü ve elini boynuna götürdü. Dokunur gibi seviyordu boynunu, birbirlerinin gözlerine bakarlarken Eddie konuştu.

Eddie: biz ayrılamayız, ayrılmayız... dudaklarımız biz ölünce bizden şikayetçi olacaklar... her saniye niye öpüşmediniz diye

Steve: *gülümser* ellerimizde şikayetçi olur, her saniye birbirimize dokunmadık diye

Eddie: birazda gözlerimiz şikayetçi olsun... birbirimize bakmadan duramıyoruz.. birazda bakmayalım

  Eddie gözlerini kapatıp onun dudaklarını öptü. Steve ona karşılık verirken elini onun beline götürüp tatlı tatlı okşadı.

  Eddie dil darbeleriyle, Steve'de dişleriyle öpüşmelerini derinleştiriyordu.  Eddie bir bacağını onun bacaklarının üstüne attı, Steve elini onun kalçasına indirip kalçasını okşadı.

  Eddie'de kafasını hafif eğdi ve mırıldanarak elini onun karnında gezdirdi, yavaşça yukarı çıkarıp gömleğinin bir düğmesini daha açtı. Elini gömleğinden içeri sokup göğsünün altını okşadı.

  Steve onun dudaklarından ayrılıp dudaklarına doğru nefesler verdi. Onu kucağına alıp iki eliyle de kalçasını okşarken dudağını öpmeye devam etti.

  Bir süre sonra Eddie alnını onun alnına yaslayarak dudaklarını öpmeyi bıraktı.

Eddie: ilk sevişmen?

Steve: hem ilk sevişmem hemde ilk sevişmemiz...

Eddie: ikincisi daha özel

Steve: korkuyor musun?

Eddie: hayır sen

Steve: kesinlikle hayır

  Steve onu kucağına bastırıp dudaklarını öpmeye devam etti. Eddie onun yakasını iki eliyle tutup kendini yatağa bıraktı ve onu da kendine çekti.

⚠️Smut bölüm⚠️

  Eddie onun gömleğinin düğmelerini açtı yavaşça. Steve'de onun gömleğinin düğmelerini açıyordu.

  Eddie onun gömleğinin düğmelerini açtıktan sonra çıkarıp kenara attı. Elini onun pantolonuna götürdü, düğmesini açıp yavaşça sıyırdı.

The Ocean in Your Heart||SteddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin