Sofia
- Ha ha ha ha ja ću umreti, ovo je predobro.
- Preeeeeedobro. - Maks i ja smo se odvalili. Popili smo dve ipo flaše vina i podelili jedan džoint. Ni on ni ja nismo pušili često i puno tek jednom u par meseci ali sada nam je to došlo savršeno.
- Profesore jako ste zločesti. Mislila sam da ne umeš da se zabavljaš. - ja sam mu pretila prstom a on se samo smeškao.
- Umem, veruj mi. Pa Sofia? Imaš li još nešto šokantno da podeliš sa mnom?
- Mislim da bi trebalo da igramo istinu i izazov. Ima dosta stvari na koje ne bih da odgovorim. Ali da te upozorim grozna sam u toj igri.
- Grozna kao da gubiš?
- O ne dušo, grozna u izazovima koje zadajem. A ne gubim nikada. Makar sam večiti pobednik u toj igri.
- Dobro može. Potrudiću se da se spustim na nivo tinejdžera.
- Oh svo ga opet, profesor Nalickani. Ne budi na kraj srca, pijan si i pušiš travu.
- Onda ti počni prva Sofia.
- Okej. Zašto krivično pravo?
- To mi je bila želja otkad znam za sebe a tačno zašto ne znam. Zašto ekonomija?
- Moj tata je bio profesor na Ekonomskom fakultetu i svoju ljubav prema brojkama je preneo na mene. Da li si zadovoljan svojim poslom?
- Jesam. Da li patiš za verenikom? - opa odjednom promena.
- Više sam patila kad sam shvatila da je morao da me prevari da bih ukapirala da nije za mene. Ne umem da procenim ljude dobro očigledno.
- To je žalosno.
- Ok Maks. Koliko ti je najduža veza trajala.
- Ova sad, tri godine. Tvoja?
- Isto tri. Da li je Dilan upoznao tvoju ljubav?
- Nije. Uskoro, samo neke stvari moraju da dođu prvo na svoje mesto. Da li planiraš da se udaš ikada nakon ovoga sa tvojim verenikom?
- Naravno da da. Koje stvari Maks moraju da se srede?
- Izazov. - oho.
- Dobro, pošteno. Izazivam te da...mi izvedeš striptiz uz Madoninu pesmu ,,Dublje i dublje".
- To je himna homoseksualaca?
- Petica za tebe ide u dnevnik.
- Jebeno si luda.
- Oh znam. - kapu mu skidam. Maks je pustio pesmu, lagano krenuo da đuska i izvlači košulju iz pantalona i to je stvarno ali stvarno bilo nenormalno seksi kad bih obrisala iz mozga činjenicu da je gej. Da nije gej, bacila bih se kao mačka na njega, pokidala mu dugmiće na košulji i sela mu na facu ali jebote kakve su mi to misli? Nisam ni primetila kad je pesma završila samo sam onako blenula u njega kao da nisam normalna.
- Dobro Sofia, ni ja nikad ne gubim. Sledeće pitanje. Zašto se ne baviš ekonomijom?
- Daj izazov.
- Stvarno mi nećeš odgovoriti na to.
- Jok.
- Dobro, izazivam te da obučeš stvar koju si ti ištrikala a da smatraš da je najlepša. Izvolite. - otišla sam u sobu i odmah izvukla haljinu sa dubokim izrezom skoro do pupka i šlicom do kuka. Bila je replika haljine koju je Zendeja nosila jedne godine na crvenom tepihu i svuda po sebi je imala sitnu paukovu mrežu. Ova haljina je bila savršena da čak ni to što je bila od vune nije umanjivalo njenu lepotu. Da bila je otvorena svuda ali moj cimer je gej i neće mu smetati.
YOU ARE READING
Kako sam zavolela Maksa
RomanceKada se ekscentrična Sofia Pit nađe u istoj kući sa uštogljenim Maksom O'Konorom dobijete puno svađe i teranje inata. Ali kako to obično bude u životu, ništa nije onako kako izgleda na prvu.