9.

2.1K 77 8
                                    

Maks

Sve je odjednom otišlo dođavola. A zašto? To stvarno ne znam. Za sebe sam u poslednjih par godina smatrao da sam stabilna ličnost koja zna šta hoće od života i imao sam jasno postavljene ciljeve. Možda sam nekome delovao kao uštogljeni deda bez energije i smisla za zabavu ali toga mi je svega bilo preko glave. Kada sam celo svoje tinejdžersko doba a kasnije i dvadesete godine proveo na žurkama, duvajući travu i lešeći se od alkohola, neretko se budeći sa tri nepoznate žene u krevetu, jasno vam je da je to u jednom trenutku moralo da prestane. Nikada mi obrazovanje nije ispaštalo ali moje telo je trebalo odmor i sve aktivnosti tog tipa sam sveo na normalu.

Smrt moje majke smo podneli teško i otac i ja. Iako sam bio dete razumeo sam da smo ostali samo nas dvojica i da ću morati zajedno sa ocem da delim i tugu i sreću i da ćemo jedan drugome da budemo potpora kroz život. Nakon toga, more žena je prošlo kroz našu kuću ali je konačnu sreću i mir pronašao sa Mariom Pit, svežom udovicom koja ima ćerku koja je moja vršnjakinja. Maria je bila dobra žena, zabavna i brinula je o mom ocu kao što je nekada majka. Bila je mladalačkog duha, luckasta i otac je pored nje malo živnuo i rekao bih da se podmladio. Nju nije držalo mesto, stalno ga je vukla po sajmovima i penzionerskim zabavama, terala ga da idu na kampovanje i da pecaju. Bila je vesela, sva u šarenim bojama i razumeo sam zašto je moj otac poludeo za njom. Nisam imao neki prisniji odnos sa njom jer sam već bio odrastao muškarac kad je ona ušla u naše živote ali sam je poštovao dovoljno dok je naširoko razglabala o svojoj jedinici koja je po meni bila neotesani i nevaspitani devojčurak bez poštovanja prema bilo kome. Naravno da nisam svoje nezadovoljstvo i ubeđenje delio sa njenom majkom jer kao što sam rekao poštujem je ali je Sofia bila jebeni trn u mojoj guzici od trenutka kad sam saznao da postoji. Osim što se ponašala nepristojno i dirala moje stvari, ismevala je moju struku i imala užasan humor. Iako nikad nisam imao prilike da je upoznam a to je bilo dobro jer bismo se verovatno poubijali, često je preko mog oca slala dvosmilene poruke i pasivno me ugnjetavala. Mogao sam lako da je zamislim kao ludaču ali nisam imao nikakvu predstavu o tome kako izgleda da bih stvorio celokupnu sliku.

Možete da zamislite moje iznenađenje kada mi je pre par meseci Maria pokazala Sofiinu sliku sa verenikom. Njena ćerka je bila ista Sofia sa kojom sam nekoliko godina ranije proveo najbolju noć u životu. Mala plavuša mi se nažalost nikada posle te noći nije javila a ja nisam imao njen broj i nisam znao kako da je nađem. Iako sam godinama razmišljao o njoj i pamtio je kao nešto savršeno, nisam znao ko je a život je morao da teče. Tako da sam ubrzo upoznao Đanu, doktorku pedijatra. Svidela mi se jer je bila lepa, odmerena u pokretima i nežna. Na njoj je sve vrištalo da je dama ali je zato u krevetu bila bez morala. Vreme je prolazilo svojim tokom i nakon godinu i nešto dana sam je zaprosio jer sam lako mogao da zamislim da provedem svoj život sa njom. Nije bila naporna, generalno je bila miran tip i suživot sa njom je bio dobar. Hteo sam da se skrasim, osnujem porodicu i dobijem decu. Bio sam siguran u to da sam je voleo. Bilo mi je stalo do njenog života i njenih osećanja. Želeo sam da ima uspešnu karijeru. Zbog poslovnih prilika je nakon moje prosidbe odlazila svuda po svetu i ostajala po par meseci. Vremenom sam se navikao da nije tu. Prvih šest meseci sam bio veran a nakon toga sam bio sa nekoliko devojaka jer celibat nije bio za mene. Bilo je to usrano ponašanje ali mi je falila žena. Onda sam shvatio da je možda ipak ne volim toliko ako mi nije nikakav problem da pokupim neku ribu i odvedem je u stan gde smo živeli zajedno.

Na jednom kraćem putovanju na kojem sam bio sa Džordanom, pao sam sa motornih skija i sjebao leđa. Morali su da me operišu i otvorio sam bolovanje od mesec dana. Nije mi bilo potrebno zbog zdravlja da odmaram ali mi je dobro došao predah od svega. Zato sam se pokupio i otišao kod oca i Marie jer sam znao da oni putuju i da će kuća biti slobodna. Ne moram ni da objašnjavam koliko sam se jebeno šokirao kad sam malu plavušu zatekao kako viri iz frižidera. Sranje, bila je još zgodnija nego što pamtim. A ono što je bilo još veće sranje je što me Sofia nije prepoznala uopšte. Danima smo se prepirali, imala je užasan karakter i stvarno je bila nenormalno naporna i teška ali to nije umanjilo moju želju da je opet jebem. Ona se ponašala čudno. Čudno me je gledala, često me dodirivala po ruci ali ne u seksualnom smislu već kao da mi je podrška i išla je polugola ispred mene i ništa mi nije bilo jasno jer to nijedna žena ikada ne bi uradila. Gomila nesporazuma oko toga da sam gej, do toga da je mislila da je Đana muško i ostale gluposti su dovele do toga da je Sofia bila konstantna misao u mojoj glavi. U skladu sa tim, kad je Đana predložila da napravimo dete istraumirao sam se. Kad je Đana rekla da svršim u nju, jesam, ali je dodala da je jebem kao što bih jebao nju. U glavi mi je bila samo Sofia i njen drčan jezik i jasno mi je bilo kao dan da smo Đana i ja završili. Ona je otišla, konačno sam jebao Sofiu i podsetio se kako izgleda najbolji seks u mom životu ali se ona sledećeg dana pokupila i pobegla. Mala plavuša mi je iskliznula iz ruku, opet.

Kako sam zavolela MaksaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang