Maks
Tri meseca kasnije
Artemij Vladimirovič Romanov je bio definicija ludog čoveka iako sam ja bio onaj ludi koji je pomoć zatražio od njega. Bio je Rus koji je pre pet godina došao u Filadelfiju i otvorio privatnu praksu. Artemij je bio psihoterapeut, potomak nekog ruskog cara i toliko bogat da mu je ordinacija služila kao afrodizijak a ne kao mesto na koje odlazi da pruža pomoć ljudima u nevolji i od toga zarađuje. Kad kažem afrodizijak mislim na to da sam se raspadao pre nego što sam otišao kod njega prvi put i kad sam otvorio vrata ordinacije obrađivao je neku curu na stolu. Isterao me je napolje urlanjem koje nije bilo ravno ni Tarzanu ali ja sam se dostojanstveno sklonio jer je opšta činjenica da su Rusi lud narod i ne treba ih puno provocirati. I zajeban po svakoj tački. Takođe, mog terapeuta je boleo kurac za mene. Prvih petnaest minuta sam mu deklamovao moju tužnu životnu priču a onda mi je on u svega tri rečenice rekao da prekinem da kenjam i odem kod Sofie jer je ona rešenje mojih problema. Tim rečima kunem se. Nakon toga više nisam odlazio kod njega i to nije imalo nikakve veze sa mojom pametnom odlukom da potražim adekvatnijeg psihijatra kome ne stoji kaciga za motor na sred stola a on nije obučen ceo u koži kao da je upravo izašao iz sado mazo kluba. Artemij više nije hteo da me primi i ponovio mi da odem kod Sofie. Kod Sofie koja je pre svega par meseci sahranila muža na šta je rekao velika šteta, ljudi su zamenljivi. Ja, koji sam izgubio suprugu i tek rođeno dete nakon gomile pobačaja i problema, na šta je rekao plivači ti nisu dobri, prihvati to, ionako Sonja ima dvoje dece. Ponovio sam mu da se zove Sofia i ostao da stojim u mestu nadajući se imakvoj daljoj konverzaciji međutim on je već zapalio cigaru, podigao noge na sto i psovao na ruskom sam sa sobom nabrajajući nešto na prste. Duboko sam verovao da je lik potpuni moron ali crv sumnje me je polako nagrizao tako da sam poslušao Artemija.
Stajao sam ispred Sofiinih vrata na novoj adresi koju mi je Maria dala bez ikakvog problema. Nisam znao zašto, iskreno nisam ni razmišljao o tome jer nije imalo svrhe. Nisam se nadao ničemu, nisam ni osećao ništa posebno ali trebao mi je razgovor sa nekim ko je mogao da razume koliko mi je život odvratan jer nije postojalo ništa bolje od takmičenja ko je bliži samoubistvu. Figurativno naravno. Sa Džordanom se nisam viđao uopšte jer je on bio u Bostonu ali smo se u poslednje vreme i retko čuli jer se ženio za dve nedelje a njegova verenica Kejt je bila energetski vampir.
Sofia je otvorila vrata i doslovno klonula na njih.
- Znam da nisi zato došao ali mi treba pomoć. Molim te Maks? Očajna sam.
- Da uradim šta?
- Da okupamo ovu decu.
- Ne znam da kupam decu.
- I da znaš ne bi ti pomoglo. Ova deca, isuse Maks, kao gladijatori su. Hajde uđi i izuj se. Ejden je pre neki dan lizao tepih pa se uvek izuvam u hodniku.
- Zašto je Ejden lizao tepih Sofia?
- A kako bi ja to jebote pa znala? Imam večeru ali prvo kupanje i uspavljivanje. Platiću ti dvesta dolara Maks, samo mi pomozi.
- Da li dadilje toliko zarađuju?
- Otprilike. - pošao sam za Sofiom iako nisam znao šta da radim tačno. Podigla je sina iz hranilice i u hodu ga skidala dok je Viona bila zakačena za njenu nogu kao pijavica. - Viona dušice, Maks će te skinuti i idemo na brzinsko tuširanje, važi?
- Nije tata! Nije tata!
- Nije dušo, to je mamin prijatelj. U redu? - Viona je izgledala možda malo zbunjeno u ovom trenutku ali sam se trudio to da potisnem jer mi se povraćalo a mislio sam da će se Sofia rasplakati istog jebenog trenutka. Samo smo se pogledali, ali smo se brzo sabrali jer je ona podešavala vodu a ja sam skidao garderobu sa Vione. Ubacili smo ih u kadu za bebe, istrljali, doduše ja sam samo pratio šta Sofia radi a onda ih isprali dok su njih dvoje vrištali iz petnih žila i šutirali nas. Deca ne vole vodu, primljeno k znanju. Brzinski smo ih osušili i presvukli u pidžame jer je Sofia bila brza kao metak a onda sam ostao sam u kuhinji da sedim dok je ona u dečijoj sobi pevala neku pesmicu sedam puta za redom. Kasnije je izašla iz sobe i dohvatila flašu vina a onda raširila oči i lupila se po čelu. Odmah je prosula u sudoperu celu flašu uz coktanje.
YOU ARE READING
Kako sam zavolela Maksa
RomanceKada se ekscentrična Sofia Pit nađe u istoj kući sa uštogljenim Maksom O'Konorom dobijete puno svađe i teranje inata. Ali kako to obično bude u životu, ništa nije onako kako izgleda na prvu.