5.

1.2K 65 0
                                    

Sofia

- Pa Sofi kakav je tvoj novi cimer?

- Dobar je, ne mogu da se žalim.

- U to ime nazdravlje.

- O, meni je jedno pivo bilo dosta, taman da izađe iz organizma dok ne krenem nazad. Uzeću ceđenu pomorandžu.

- Isuse, a nekad si bila zabavna.

- Da nekad. Prošlo vreme Anita. - bilo mi je lepo. Anita i ja nismo bile preterano bliske ali oduvek mi je govorila da joj se Dejvid ne sviđa i da joj deluje kao da nešto muti. Danas su sa nama bila tri tipa sa kojima ona radi u banci. Dobro smo se zabavljali, njih je malo uhvatio i alkohol pa je ovo druženje ispalo kao da smo stare kolege sa faksa. To mi je dobro došlo jer mi je bilo dosta neprijatnih situacija sa Maksom i Italijankom kod kuće.

- Mislim da bismo ti i ja trebali da izađemo na piće. Nasamo bez ovih kretena. Šta kažeš? - Majkl mi se prodrao na uvo.

- Jel to bilo šaputanje? - smejala sam se toliko da me je stomak zaboleo.

- Potrudio sam se Sofia, jebote, ceni malo moj trud ženo.

- Onda dobro, mislim da bismo mogli da izađemo nekad na piće ali nisam sigurna da će ovi kreteni to da odobre.

- A zašto?

- Pa kreteni su. - i tako smo se zajebavali čitavo veče. Majkl je bio sladak tip, lepo je izgledao i imao je zanimljive teme za razgovor i mislila sam što da ne. Ne može da bude toliko loše izaći na jedno piće zar ne? Bila sam slobodna žena sa trideset godina i šta god da uradim nije toliko alarmantno.

- Zvaću te Sofia.

- Pozovi me Majkl. - nasmešila sam mu se i pozdravila sa svima pa otišla u auto. Celim putem sam razmišljala o svom životu i kako sam neuspešna sa trideset godina a oko mene sve uspešni ljudi sa porodicom i karijerom. Negde sam usput omanula. Bilo je negde oko ponoći i imala sam dovoljno vremena da se naspavam jer sutra radim drugu smenu od tri. Kad sam ušla u svoju sobu standardno su se čuli Maks i Đana a to mi je malčice pokvarilo raspoloženje. Polako sam tonula u san a onda su me sledeće njene reči smrznule u sekundi.

- Hajde dušo, tucaj me kao što bi nju.

- Đana šta koji... - moje srce je udaralo kao gong i nisam disala. Maks je prekinuo radnju i čula sam škripanje kreveta jer je verovatno ustao. - Đana?

- Nismo se dugo igrali uloga dušo, mislila sam da si raspoložen za to.

- Aha, zbunila si me. - opet se čulo škripanje kreveta, Maks je verovatno lupio po dupetu a onda je ona zavrištala kao nenormalna. - Ovako dušo?

- Aha, radi mi sve što bi njoj radio dušo, znam koliko je želiš.

- Jebote Đana. - a onda je tako jako udarao rukom u zid da sam mislila da će ga razvaliti, Đana je počela da plače i jeca i sve je odjednom utihnulo.

- Ovo je bio najbolji seks ikada.

- Žao mi je što je ovako kratko trajalo dušo, poludeo sam.

- Igrice su definitivno za tebe.

Nisam znala šta da mislim tako da sam se samo okrenula na drugu stranu i zaspala posle par minuta.

Sutradan oni nisu bili kod kuće, ja sam jela, okupala se i malo đuskala dok mi nije bilo vreme da krenem na posao. Dočekao me je haos a to mi je bio tek drugi radni dan. Ceo dan sam pamtila kako se zovu ta skupa jela i koje vrste šampanjca postoje. Negde oko osam uveče krenulo je pravo sranje. Restoran je imao džez pevačicu i par muzičara i odjednom je mesto počelo da se puni. Više nisam osećala svoja stopala jer sam radila u štiklama i jedva sam čekala kraj ovog pakla.

Kako sam zavolela MaksaWhere stories live. Discover now