Maks
Godinu dana kasnije
- Mrtav sam.
- Ulazi u kuću jebote. Prvo, dobrodošao, i odmah da znaš da si mi previše nedostajao. - ušao sam u Sofiin stan u dva ujutru. Bio sam mrtav umoran, vozio sam osam sati jer je bio neki zastoj u saobraćaju, gladan i nisam popio nijednu kafu od jutros. Nisam bio nikako raspoložen ali kad sam video Sofiu malo sam se smirio jer sam znao zašto ovo sve radim. Svake nedelje sam petkom dolazio kod nje osim par puta kad je ona došla kod mene. Imala je previše posla, putovala je na druge lokacije da obiđe korporaciju i jednostavno nismo mogli da se viđamo često.
- Treba mi tuš. I nedostajala si ti meni mala.
- Hajde, idi se okupaj, može neko vino?
- Može. - ušao sam u kupatilo i istuširao se i nakon toga se osetio mnogo bolje. Kad sam se presvukao legao sam na kauč u dnevnoj sobi dok je Sofia sipala vino i podgrevala večeru. Sledeće što znam je da sam se probudio dok je ona ležala na meni. Bilo je jedanaest sati prepodne a mene je svaka koska bolela od položaja u kome smo bili. - Sranje. Sofi?
- Ha?
- Spavali smo na kauču.
- Pa ti si zaspao odmah. Znaš koliko sam te budila a ti se nisi mrdao? - iznervirano sam je pogledao jer mi se učinilo da mi prebacuje ali ona se samo rastezala a njene sise su mi odvratile pogled. Ipak, nisam imao ni gram snage u sebi za seks. Ustao sam i umio se, strpao u sebe pola frižidera dok sam stajao i skuvao kafu za nas dok se ona još razvlačila po krevetu.
- Kakav nam je plan za danas?
- Danas bi trebalo da skoknem do firme, Maks me je zamolio da odradim par nekih ugovora koje on nije stigao juče.
- Danas je subota Sofia.
- Znam dušo ali neće me biti samo par sati, ne mogu da ga odbijem. - Maks, zapravo Rajan Rejnolds kako smo mislili da se zove je naravno došao sa Sofiom u Filadelfiju. Nisam bio srećan jer rade zajedno svakog dana, nisam bio srećan ni što se nismo viđali često ali računao sam da je u životu potrebno pravljenje kompromisa skoro svuda kako bi nešto uspelo. Ali definitivno nije bilo uredu da mi prećuti da radi danas kad sam juče jurio kao manijak da bi došao kod nje što pre.
- Razumem Sofia ali zar nisi mogla to juče da mi kažeš?
- Kakve veze ima?
- Ima zaboga, juče sam radio do šest i onda tako šlogiran krenuo ka tebi da bih stigao uveče a ti danas ideš na posao. Mogao sam da se naspavam i krenem sada recimo i taman bih došao kad se ti vratiš sa posla.
- Razumem ali spavali smo zajedno juče, ovako bi ti propala subota u vožnji.
- A šta ja da radim dok si ti na poslu? Nisam poneo ni radove da ocenjujem niti imam svoj laptop.
- Aha pa...možeš da kreneš sa mnom ako želiš?
- Sranje Sofia jebote.
- Šta je problem Maks? - iskreno? Sve. Ali upozorila me je odavno da je loša u vezama i sad nemam pravo da joj zameram bilo šta. Bio sam toliko očajan za njom da sam pristao na sve. I hvala kurcu ali nikad se nisam pokajao. Nadao sam se i da neću.
- Ništa mala, dođi. - izljubili smo se pošto juče nismo a onda je ona otišla na posao dok sam ja ostao kao mala kučka da je čekam. Tako sam se i osećao no to je bio moj izbor.
Bilo je par stvari koje su mi stajale na pameti ali ih Sofia nije pominjala. Jedna od njih je bila da smo do sada imali seks milion puta i isto toliko puta sam svršio u nju međutim ona nije ostajala u drugom stanju. Nikad nije pominjala tu temu ali nisam ni ja. Osim toga, na Majorci sam je verio što je bilo samo formalno zbog prstena jer je odavno znala da želim da je oženim. Nosila je svoj prsten ali nikad više nije pomenula venčanje. Koliko sam ja znao, žene su bile lude za tim stvarima i planirale su to od malih nogu. Sofia se ponašala normalno i kao da smo se venčali i završili sve time dana kad sam je verio. Nije mi se žurilo nigde ali mi te stvari nisu imale smisla. Ceo dan sam proveo gledajući tv i kuvajući. Nije mi smetalo što sam je čekao ali sam definitivno popizdeo kad je došla kući u osam uveče a rekla je da će uraditi samo par ugovora i da će do tri doći kući. Ušla je u stan i zafrljačila cipele u hodnik a onda trčećim korakom mi se bacila u krilo i izljubila me po licu.
YOU ARE READING
Kako sam zavolela Maksa
RomanceKada se ekscentrična Sofia Pit nađe u istoj kući sa uštogljenim Maksom O'Konorom dobijete puno svađe i teranje inata. Ali kako to obično bude u životu, ništa nije onako kako izgleda na prvu.