7.

1.5K 73 6
                                    

Maks

Pre pet godina

Nije bilo mesta u gradu na kome nisam bio. Nije bilo pića i droge koju nisam probao. Bio sam razduzan, pametan za školu ali jebeno glup za život. Pametovao sam sam sa sobom dok sam zakopčavao košulju. Nosio sam crne pantalone i belu košulju. Onda sam stavio i sat koji mi je otac poklonio kad sam diplomirao. Izgledao sam kao biznismen, skupo. Nije mi se dopalo. Na kraju sam skinuo odelo za odrasle i obukao običnu crnu majicu na kratak rukav i crne vojničke pantalone. Tako je bilo bolje. U duši sam bio roker, izlazio sam na svirke i naravno da sam u srednjoj školi i na početku faksa imao bend. Namestio sam prstenje i lančiće za opasne momke, navukao bajkerske čizme i uzeo novčanik. Bio sam pretenciozni seronja koji je dobro izgledao. Ispred zgrade me je čekao moj Harli koji još uvek nisam otplatio ali sam ga čuvao i brinuo o njemu kao o sinu prvencu. Tek sam se zaposlio na fakultetu kao asistent. Bio sam mlad, dobro sam izgledao a plata je bila enormna. Mislio sam da je ceo svet pod mojim nogama. Nekoliko mojih prijatelja je takođe u zadnjih dva meseca pronašlo posao ili staž tako da smo se večeras dogovorili da izađemo u klub u centru i pojebemo neke pičke. Harli je leteo, ništa nije moglo da opiše koliko je dobar osećaj voziti se na motoru dok vetar šiba. Kad sam stigao na odredište, parkirao sam se dok su moji prijatelji zviždali i mjaukali.

- Znamo ko će večeras najbolju pičku da vozi.

- Misliš na motoru ili...? - podizao sam mom najboljem prijatelju Džordanu obrve gore dole a onda smo se svi smejali kao idioti.

- Na oba prijatelju. Hajde, brat od one male Stefani radi ovde, ostavio nam je separe.

- Stefani Duboko grlo?

- Upravo. - ako je postojao neko gori od mene onda je to sigurno bio Džordan.

- Jel zna njen brat da je zovemo Duboko grlo.

- Jezik za zube momče, inače ćeš se voziti samo u hitnoj noćas. - seli smo na naše mesto, naručili viski i pili. Pio sam kao nenormalan. Nisam bežao ni od čega, bio sam srećan i zadovoljan svojim životom i na piće nisam gledao kao na beg već kao deo mladosti jer sam znao da ću uskoro prestati. Mladost je nešto, ali je alkoholizam nešto sasvim drugačije i sa tim nisam hteo da se zajebavam. Već sam bio pripit kad sam malo ispred našeg separea ugledao ribu ipo. Taman kad sam se spremio da dignem ruku i viknem ,,moja" i na taj način je prisvojim i svojim drugovima stavim do znanja da nema muvanja, Džordan je viknuo pre mene i lupio me po leđima.

- Jebi se.

- O da hoću, i upravo idem da maloj plavušici saopštim da će mi kroz petnaest minuta raširiti te duge nogice.

- Da bog da ti otpao Džordi. Hajde čekaću te ovde da te utešim kad te mala otpili. Dajem ti...pa jedno tri minuta maksimum.

- Aaa sladak si momče, pogledaj ovo lice i telo. Novi Bred Pit bejbi. Plavuša neće znati šta je snašlo. - voleo sam Džordana, bili smo najbolji drugovi još iz vrtića ali sam stvarno želeo da mu razbijem nos dok sam gledao kako se zavodljivo smeška ribici koju sam prvi snimio. I sa ove udaljenosti sam video da je mala bomba. Plava, pune usne, dugi tanki vrat i jebeno savršene sise. Nagnuo sam se malo napred da bih je bolje osmotrio celu a ona se taman okrenula i skrenula mi pažnju na uzak struk i veliko dupe. Možda je majka priroda a možda je i trenirala, u svakom slučaju vene su me svrbele da ustanem i podignem tu prekratku crvenu haljinu i zabijem kurac između dve oble polutke. Smeškala se Džordanu koji je delovao zbunjeno, na kraju ga je potapšala po obrazu i nešto mu šapnula a on je doslovno odjurio i vratio se kod nas.

- Jebena kučka.

- Upravo rastem kao kvasac Džordi. Zapravo, rastem kao moj kurac kad zamisli malu plavušu ispod mene.

Kako sam zavolela MaksaWhere stories live. Discover now