21.

742 22 0
                                    

Maks

Napravio sam glupost. Zapravo, nisam bio potpuno siguran da pravim glupost ali sam ozbiljno sumnjao. Naravno, to me nije sprečilo da tu glupost i izvedem. A nekad sam se ponosio svojom inteligencijom. Sedeo sam sám u svojoj hotelskoj sobi opterećen raznoraznim mislima koje su uključivale Sofiinu seksi haljinu za venčanje, nebitnu deverušu čijeg imena se ne sećam i zaprepašćenog Sofiinog izraza lica kad je pomenutu devurušu videla kako mi sisa kurac, kad sam uhvatio sebe kako mi ruka uzima mobilni telefon i bira broj bivšeg psihoterapeuta. Trebalo je da budem pametniji i udarim sam sebe po ruci uz jednu sočnu psovku kao opomenu jer je taj lik bio lud. No, ja sam pametno gledao u plafon i kulirao sve moguće alarme koji su me opominjali da prekinem poziv pre nego što se sjebem potpuno. Na verovatno poslednje zvono, moj psihoterapeut se javio. Zaurlao je kao nenormalan, bolje objašnjeno zarežao je kao jedan od onih popularnih tipova sa Havaja što se biju do krvi u ringu i imaju dugu kosu.

- Šta je jebote?

- Ovaj, zdravo Artemij, Maks O'Konor ovde. Bio sam vaš pacijent neko vreme. - ništa se nije čulo. Bilo je osam sati uveče, nije bilo puno kasno ali sam takođe znao i da ga zovem van radnog vremena. Tvrdoglavo sam držao telefon u rukama i očekivao bilo kakvu reakciju ali idalje se ništa nije čulo. A onda je neko zastenjao.

- Боже мой!

- Правильно, дорогая. Соси это! - nisam se ni potrudio da protumačim to sranje jer je Artemij ponovo zarežao. Bio sam ozbiljno zabrinut za svoje mentalno zdravlje jer sam idalje bio pri telefonu dok je tip jebao neku ribu očigledno u grlo. Okej, biće sve u redu.

- Ovaj, Artemij?

- Šta je bre jebote?

- Maks o...

- Čuo sam te jebote šta hoćeš?

- Da li zovem u nezgodno vreme? - koji kurac je meni bio? Naravno da sam znao da zovem u nezgodno vreme. Bio je sa nekom ribom, jebote. No, trebao mi je savet i to mi je bilo bitnije.

- Не глотай, открой рот. - opet je nešto podviknuo na ruskom, devojka koja je bila sa njim je ponovo zastenjala a onda se on nasmejao jezivo kao manijak iz horor filma. Konačno mi se obratio. - Jebem sada, zašto me zoveš? Ti nisi moj pacijent.

- Ali bih voleo da budem. - da li bih jebote?!

- Ne može. Dalje?

- Da li je vreme da pozovem Sofiu da izađemo? Prošlo je nekoliko meseci od kad joj je preminuo suprug. - sam sebi sam zvučao kao moron ali trebalo mi je stručno mišljenje iako je dolazilo od ovakvog tipa. Stvarno, znao sam da je obrazovan a i gomila diploma mu je bila zakačena po kancelariji, pa šta onda ima veze ako je ovako malo na svoju ruku.

- Nisam znao da ima muža. To je ona što ste studirali zajedno? - jebote, on nije znao sa kim razgovara uopšte.

- Ne, Maks O'Konor doktore. Bio sam...

- Pa sad si rekao Sofia?

- NISAM JA SOFIA JEBOTE NEGO SAM JA MAKS O'KONOR, ALKOHOLIČAR KOJI SE RAZVEO JER MU JE ŽENA IZGUBILA SEDAM BEBA. A SOFIA JE...

- Ne urlaj mi u slušalicu jebote. Setio sam se, ima dva klinca ha?

- Da, ovaj...

- Rekao sam ti prošli put da je pozoveš. Sonja kad tad mora da pređe preko toga što je ovaj njen capno. - isuse.

- Sofia.

- Трахни меня, детка! - mislim da je ostavio telefon pored sebe. Ženska je podvrisnula, čulo se kao da se neko bije a onda je on ponovo zaurlao kao jedan od onih ludaka koji hodaju na sred Tajms Skvera u Njujorku i viču da se Isus vratio. - Маленькая чертова сука! - još jedan udarac a onda sam odmah prekinuo vezu jer jebote, ovo je prevazišlo svo njegovo ludilo do sada sa kojim sam se susreo. Dobro, rekao je da je pozovem zar ne?! Ponovo sam uzeo telefon ali me je prekinulo kucanje na vratima zbog čega sam se stresao. Otišao sam da pogledam ko je a ispred vrata je stajala Sofia jebote. Otvorio sam, iznenađen, bolesno fasciniran i automataki napaljen. Nosila je dugačak kaput i jebi me iako se pravim fina izraz lica i znao sam da je to to jer je ona sama donela odluku o tome šta želi došavši ovde. Očigledno nije bilo potrebe da zovem Artemija i zbog toga se istraumiram za čitav život ali je omašila pet minuta. Propustio sam Sofiu da uđe a onda bez griže savesti zaključao vrata za njom. Jebiga.

Kako sam zavolela MaksaWhere stories live. Discover now